Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Νέο video: Goin' Through feat. Melisses: "Όπως Εγώ" με πολλές hot συμμετοχές!


Νέο video: Goin' Through feat. Melisses: "Όπως Εγώ" με πολλές hot συμμετοχές!

Νέο VIDEO CLIP με ρόλο-έκπληξη για τις Ελευθερία Ελευθερίου, Κρυσταλλία (Otherview), Μαρία Μακρή και Shaya!


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ VIDEO CLIP «ΟΠΩΣ ΕΓΩ»


Μια μεγάλη ανατροπή περίμενε όσους είδαν πρώτη φορά το νέο video clip των Goin’ Through για το τραγούδι «Όπως Εγώ», ένα κομμάτι στο οποίο συμμετέχουν και οι αγαπημένες MEΛΙSSΕS.

Σε αυτό το «παράξενο» video clip σε σκηνοθεσία Αλέξη Κωνσταντινίδη, που μέσα σε λίγες ώρες από το λανσάρισμά του έχει ήδη γίνει talk of the town, οι ίδιοι οι Goin’ Through και οι MEΛΙSSES δεν εμφανίζονται παρά μόνο στο τέλος, ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο στη δράση έχουν τέσσερις πολύ όμορφες, ταλαντούχες και επιτυχημένες τραγουδίστριες: η Ελευθερία Ελευθερίου, η Κρυσταλλία από το συγκρότημα Otherview, η Μαρία Μακρή από το Family The Label και η Shaya –κάτι τέτοιο δεν έχει ξαναγίνει ποτέ!!!


Το single «Όπως Εγώ» σε μουσική–στίχους των Μιχάλη Παπαθανασίου / Βαγγέλη “Dj Rico” Σερίφη / Νίκου “NiVo” Βουρλιώτη / Stan είναι το τέταρτο από το πολύ επιτυχημένο άλμπουμ «GALLERY» των Goin’ Through, που εκτός από τα hit singles «Εντάξει» feat. Αντώνης Ρέμος, «Είσαι Αλλού» feat. Zan Batist και «Κάτι Μοναδικό» feat. Ελισσάβετ Σπανού, περιέχει και άλλες μοναδικές all-star συνεργασίες όπως με την Ελευθερία Ελευθερίου στο «Μυστικό μου» και τους The FaDe στο «Never Give U Up (Τα Όνειρά μου Ξαναζώ)». Επίσης στο επίκαιρο τραγούδι «Δ.Ν.Τ. (Δεν Νιώθω Τίποτα)» συμμετέχει η παιδική χορωδία των εκπαιδευτηρίων Ζηρίδη.
Ο ανταγωνισμός για το "Best Greek Act" μεγαλώνει...Vote!



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: