Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Η Τέτη είναι αρκετά sexy για να την ψηφίσεις


διαγωνισμός είναι για την ανάδειξη του νέου προσώπου του Martini παγκοσμίως. Στον διαγωνισμό συμμετέχουν κοπέλες από όλη την Ευρώπη και δύο κοπέλες από την Ελλάδα.

Ρίξε μια ματιά στην Τέτη και θα σου πει η ίδια αμέσως μετά πώς και γιατί να την ψηφίσεις...

Ξεκινάμε με τα χρήσιμα για εσένα. Για πες στους αναγνώστες μας τα βήματα που πρέπει να κάνουν για να σε ψηφίσουν...
Τα βήματα είναι τα εξής. 1) Κάνεις like στο Martini Page. 2) Μπαίνεις στοCasting Royale. 3) Πατάς "ψήφισε" δίπλα στο όνομα Τety Kalafati. 4) Κάνεις share σε όλους τους φίλους σου για να βοηθήσεις την ελληνική συμμετοχή.
Πώς και συμμετείχες στον διαγωνισμό; Τι σε τράβηξε σε αυτόν;
Αυτό που με τράβηξε στον διαγωνισμό είναι η ανάγκη μου για μεγάλες προκλήσεις ! Μου φάνηκε αρκετά ενδιαφέρον το όλο concept με την ψηφοφορία και τιποτα δε με σταμάτησε από το να λάβω μέρος έστω και τελευταία στιγμή. Διεθνής προβολή για την καμπάνια ενος ιστορικού ποτου...why not?
Ποια δοκιμασία έχεις απολαύσει πιο πολύ μέχρι τώρα;
Πιο πολυ ίσως και λόγω επαγγέλματος ευχαριστήθηκα to pool challenge επειδή είχε να κάνει με τον τομέα μου, υποκριτική μεν αλλά και σκηνοθεσία.
1 of 9
 
Σε είδαμε πριν λίγες εβδομάδες στον ρόλο του φωτογράφου. Θα περνούσες στην απέναντι μεριά να κάνεις εσύ μια sexy φωτογράφηση;
Είναι όλα μέρος της καρίερας που έχω επιλέξει. Μια sexy φωτογράφηση που δε με εκθέτει φυσικά και ναι, πρόστυχη ποτέ.. Μια γυναίκα μπορεί να έχει sexy διάθεση χωρίς να πουλάει το σώμα της, φορώντας ακόμα και κελεμπία.
Ασχολείσαι με την υποκριτική. Ποιο είναι το όνειρο; Που θα ήθελες να δεις τον εαυτό σου;
Το όνειρό μου είναι να κάνω διεθνή καριέρα. O καθένας μπορεί να γίνει ό,τι θέλει αρκεί να το προσπαθεί πολύ ,μεθοδικά και έξυπνα. Ναι, δε ντρέπομαι να το πω, δεν έχω κανένα λόγο να απαιτώ απο τον εαυτό μου κάτι λιγότερο από το τέλειο. Μία καριέρα σαν της Charlize Theron i Monica Bellucci... γιατί όχι;
Το να γίνεις το κορίτσι του Martini πώς σου φάινεται σαν ιδέα; Τι μπορεί να σου προσφέρει;
Αν καταφέρω και κερδίσω αυτό τον διαγωνισμό θα έχω ένα εισητήριο για διεθνή καριέρα που είναι το ονειρό μου..ακούγεται κλισέ αλλά έχω αμερικανικη υπηκότητα και δεν είναι τόσο εξωπραγματικό για μένα να δουλέψω έξω. Το κορίτσι μπορεί να γίνει και κορίτσι του Μπόντ! Αλλωστε το απέδεξε αυτό και η Τόνια Σωτηροπούλου.

Ποια κοπέλα από τις υπόλοιπες συμμετέχουσες θεωρείς την πιθανότερη νικήτρια;
Θεωρώ πως πολύ δυνατή συμμετοχή είναι η Πορτογαλία , η Νότιος Αφρική και η Πολωνία.
Υπάρχει ανταγωνισμός στα γυρίσματα και τις δοκιμασίες;
Ανταγωνισμός δεν υπήρχε καθόλου πραγματικά , κάθε άλλο. Και ήταν μεγάλο μάθημα αυτό για εμάς.
Πες μου έναν καλό λόγο για να ψηφίσουν εσένα οι αναγνώστες του ONEMAN αντί για κάποια άλλη κοπέλα..
Ζητάω την ψήφο του κοινού γιατί είμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ ,για να δείξουμε στον κόσμο πως οι Ελληνες έχουμε ακόμα καλή σχέση με την αλληλεγγύη και την ανιδιοτέλεια.. Στηρίζουμε τον συνάνρωπο χωρίς αντάλαγμα..
Η Τέτη Καλαφάτη σού έδωσε και λόγο να την ψηφίσεις. Εμείς πάντως το κάναμε ήδη...


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: