Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Σμαράγδα Καρύδη: Μιλά για το Σικάγο ( photos )



Αδιαφισβήτητα, αποτελεί μια από τις σπουδαιότερες και εξαιρετικά ταλαντούχες ηθοποιούς της νέας γενιάς. Με ήθος, σοβαρότητα και χωρίς να προκαλεί για λάθους λόγους, δηλώνει την παρουσία της μέσα από τις προσεκτικές της επιλογές στο θέατρο και στην τηλεόραση. Δεν θα μπορούσε άλλωστε να ήταν διαφορετική μια που είναι κόρη του Ντίνου Καρύδη και της Τζούλιας Αργυροπούλου.


Στις 27 Οκτωβρίου, στο θέτρο Παλλάς συμμετέχει στο θεατρικό μιούζικαλ Σικάγο. Η σκηνοθεσία είναι του Σταμάτη Φασουλή και η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη μια που το κάστ των ηθοποιών που συμμετέχουν στην παράσταση αποτελεί από μόνο του εγγύηση επιτυχίας. Σμαράγδα Καρύδη, Τάνια Τρύπη, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Αντώνης Λουδάρος και σε ρόλο έκπληξη η Μαρινέλλα !

Διαβάστε εδώ τη συνέντευξη που παραχώρησε η Σμαράγδα Καρύδη στο περιοδικό ELLE.

 Ένα γατίσιο βλέμμα. Την κοιτάζω και σκέφτομαι ότι αν υπήρχε εδώ ένας κινηματογράφος αντίστοιχος του ευρωπαϊκού ή του αμερικανικού, που να κεντράρει ο φακός πάνω στον ηθοποιό και να τον ερωτεύεται, σίγουρα η Σμαράγδα Καρύδη θα ήταν από τις πρώτες του επιλογές.

Της λέω τη σκέψη μου και παίρνω την -αποστομωτική- απάντηση: «Εδώ σε λίγο δεν θα έχουμε να φάμε και εγώ θα κλαίγομαι που δεν υπάρχει κινηματογράφος να παίξω».

 Κινηματογράφος δεν υπάρχει λόγω κρίσης. Σίριαλ, επίσης. Τι μένει; Το θέατρο, και σε αυτό τον τομέα η Σμαράγδα Καρύδη είναι τυχερή. Από την περσινή επιτυχία της παράστασης «Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης» περνάει φέτος σε μία από τις πιο φιλόδοξες παραγωγές της σεζόν. Το μιούζικαλ Σικάγο του Μπομπ Φος στα σκηνοθετικά χέρια του Σταμάτη Φασουλή με την ίδια, την Τάνια Τρύπη, τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη και τη Μαρινέλλα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

 ELLE: Σε λίγο καιρό θα είστε στη σκηνή του μιούζικαλ Σικάγο. Νιώθετε έτοιμη να τραγουδήσετε; Σ.Κ.: Κάνω μαθήματα τραγουδιού τα τελευταία τρία χρόνια. Ρώτησα το δάσκαλό μου, τον Αλέξη Πρίφτη, αν μπορώ να βγάλω το ρόλο της Ρόξι στο Σικάγο, γιατί έχω την επίγνωση ότι δεν μπορώ να παίξω σε όλα τα μιούζικαλ. Δεν θα μπορούσα να παίξω στο Φάντασμα της Όπερας.

 ELLE: Πείτε μου για το ρόλο της Ρόξι.
Σ.Κ.: Τους ρόλους τούς παίζεις, δεν τους συζητάς. Δεν είμαι από τους ηθοποιούς που θα πουν μεγαλοστομίες.

 ELLE: Δεν έχετε νιώσει την ανάγκη να πείτε «αυτός είναι ο ρόλος της ζωής μου» ή «τον κουβαλάω όλη μέρα μαζί μου»; Σ.Κ.: Αν το έχω νιώσει, θα φανεί στη σκηνή. Και όχι, δεν κοιμάμαι με τους ρόλους μου τα βράδια. Τους αφήνω στο θέατρο και τους συναντώ στην επόμενη παράσταση.

 ELLE: Η Ρόξι γίνεται διάσημη επειδή σκοτώνει τον εραστή της. Υπάρχει καλή και κακή δημοσιότητα ή «αρκεί να γράφει κάποιος σωστά το όνομά σου και ας γράφει ό,τι θέλει», όπως έλεγε η Αλίκη Βουγιουκλάκη; Σ.Κ.: Για εμένα υπάρχει καλή και κακή δημοσιότητα. Όταν έλεγε αυτή τη ρήση η Αλίκη, δεν υπήρχαν τόσα κανάλια, δεν μπορούσε να γίνει από τα μίντια τέτοια κατάχρηση της εικόνας. Σήμερα μπορείς να φτάσεις από την προβολή να σιχαθείς τον εαυτό σου.

 ELLE: Έχετε φτάσει κοντά σε αυτό τον καιρό του Στο Παρά Πέντε;
Σ.Κ.: Και τότε πρόσεχα, έκανα περιορισμένα πράγματα. Δεν ένιωσα ποτέ ότι είμαι προϊόν της τηλεόρασης ώστε να με καταπιεί.














Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: