Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Kate Bosworth: «Νιώθω όμορφη όταν είμαι με τον σύντροφό μου»


Kate Bosworth: «Νιώθω όμορφη όταν είμαι με τον σύντροφό μου»

Η σταρ, και νέα πρέσβειρα του brand καλλυντικών SK-II, έδωσε συνέντευξη εφόλης της-beauty- ύλης

Πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε και επίσημα η συνεργασία της Kate Bosworth με την ιαπωνική εταιρεία καλλυντικών SK-II- αγαπημένη των celebrities- και σε συνέντευξη που έδωσε στο site bellasugar, η star μίλησε για- τι άλλο;- ομορφιά.


Για τη σχέση της με την SK-II
«Έμαθα τα προϊόντα της όταν ήμουν στο press tour της ταινίας 21. Όταν ταξιδεύεις για κάμποσο καιρό, το δέρμα σου αρχίζει να τραβάει, γιατί βάφεσαι και ξεβάφεσαι συνεχώς, και έτσι χρειάζεσαι λίγη περισσότερη βοήθεια στο θέμα της φροντίδας. Ο makeup artist μου εκείνη την εποχή χρησιμοποιούσε την Facial Treatment Mask της SK-II και διαπίστωσα πως είναι εξαιρετική! Την παίρνω πλέον παντού μαζί μου, είτε έχω κάποια συνέντευξη τύπου είτε κάποια πρεμιέρα. Κάνει την επιδερμίδα να δείχνει τόσο όμορφη, σα να κοιμηθήκατε υπέροχα το βράδυ-ακόμα και αν αυτό δεν ισχύει. Συσφίγγει και δίνει λάμψη.»


Για την καθημερινή της φροντίδα
«Σε γενικές γραμμές δεν κάνω πολλά για την επιδερμίδα και τα μαλλιά μου. Εννοώ πως δεν χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα και αυτό που αγαπώ στην SK-II είναι πως πραγματικά μπορείς να φτιάξεις ένα πρόγραμμα ακριβώς κάνω στις ανάγκες σου. Καθαρίζω το πρόσωπό μου με το SK-II Cleanser, πρωί-βράδυ χρησιμοποιώ την Facial Treatment Essence και το Cellumination, ένα προϊόν που δίνει λάμψη στην επιδερμίδα. Αν είμαι σε ταξίδι και νιώθω πως χρειάζομαι έξτρα περιποίηση, χρησιμοποιώ την Skin Signature, που είναι λίγο πιο πλούσια και πιο ενυδατική.»


Το αγαπημένο της προϊόν μακιγιάζ
«Λατρεύω τα stains της Fresh. Μοιάζουν με lip balm αλλά αφήνουν ένα πολύ διακριτικό χρώμα. Και έχουν μια μεγάλη γκάμα αποχρώσεων, από το μοβ του μούρου μέχρι το απαλό ροζ. Και αυτό που μου αρέσει είναι ότι έναι πολύ ενυδατικά. Μερικές φορές, το μακιγιάζ ταλαιπωρεί την επιδερμίδα και αυτά είναι τόσο ενυδατικά και έχουν απίθανα χρώματα.»


Το αγαπημένο της κραγιόν
«Εξαρτάται από τη διάθεση και τη σεζόν. μερικές φορές την άνοιξη, θέλω να φορέσω μια πιο έντονη απόχρωση, όπως το κοραλί ή ένα neon ροζ. Τον χειμώνα, προτιμώ ένα stain σε μπορντό απόχρωση, Αγαπώ τα κραγιόν του Yves Saint Laurent γιατί έχουν ωραία pigments και ζωηρές αποχρώσεις.»


Για τη φροντίδα των μαλλιών της
«Στα διάφορα events τα αναλαμβάνουν κάποιοι πολύ ταλαντούχοι άνθρωποι! Καθημερινά, ασχολούμαι ελάχιστα με τα μαλλιά μου- απλά τα αφήνω να στεγνώσουν φυσικά και τα χτενίζω. Δεν χρησιμοποιώ καθόλου προϊόντα.»


Πότε νιώθει πιο όμορφη...
«Νιώθω πως είμαι πιο όμορφη από ποτέ κάθε φορά που είμαι με τον σύντροφό μου- αυτό μπορώ να το πω με σιγουριά.»


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: