Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Kate Beckinsale: Ποια είναι τα fitness μυστικά της; Πώς διατηρεί αυτό το σώμα;



Ποια γυναίκα -αν δεν είχε αυτοπεποίθηση- θα τολμούσε να βγει στην οθόνη με λάτεξ εφαρμοστή φόρμα σούπερ ηρωίδας; Η Kate έχει μείνει εντυπωμένη στο μυαλό όλων ως η σέξι βρυκόλακας από το Underworld που το εφαρμοστό ρούχο της να διαγράφει τις αψεγάδιαστες καμπύλες της.
Η 39χρονη Βρετανή παραδέχεται πως τώρα πια γνωρίζει τι θα πει σωστή διατροφή, βαριέται τη γυμναστική, αλλά είναι συνεπής -στο προσωπικό της γυμναστήριο- αν πρόκειται να εμφανιστεί σε κάποια ταινία. Μάθαμε τα μυστικά διατροφής της και σου τα παρουσιάζουμε..

ΔΙΑΤΡΟΦΗ; ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΝΟΡΜΑΛ ΑΝΡΘΩΠΟΣ

Δεν πρόκειται να ανακαλύψεις κανένα super "duper" μυστικό για να είναι μια γυναίκα σε φόρμα από την Beckinsale. Το μόνο που παραδέχεται η όμορφη ηθοποιός είναι πως ο χρόνος της έχεις φερθεί καλά. Σήμερα γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει σωστή διατροφή και δεν κάνει τα λάθη του παρελθόντος. 

"Είμαι εντελώς νορμάλ! Έχω τις καλές και τις κακές μου μέρες. Αλλά έχω αυτοπεποίθηση για το σώμα μου και μάλιστα τώρα μετά τα 30 μου είμαι σε ακόμη καλύτερη φόρμα" αναφέρει σε παλιότερη συνέτνευξή της στην βρετανική Elle. "Στα 20 μου δεν είχα ιδέα τι θα πει υγιεινή διατροφή. Θα έτρωγα ένα μικρό πρωινό και μεσημεριανό και μετά μπορεί να έπαιρνα ψητές πατάτες για βραδινό. Και φυσικά αισθανόμουν απαίσια" εξηγεί. 

Ποιο είναι το σημερινό της πρόγραμμα; 
"Μια τυπική καθημερική διατροφή μου περιλαμβάνει αυγά ή βρώμη για πρωινό, κοτόπουλο ή κάποιο τυλιχτό με λαχανικά για μεσημέρι και μετά ψάρι και λαχανικά για βράδυ" δηλώνει. Τέλεια και εγκρατής, θα σκεφτείς! Ε, εντάξει αν εμφανιστεί μπροστά της ο γλυκός πειρασμός δεν θα πει και όχι. "Αν όμως κάποιος βρεθεί μπροστά με cupcake εκεί κατά το απογευματάκι, θα πάρω ένα!" λέει. 

Απεταξάμην τη GiseleΗ Kate φαίνεται άτομο με... ρεαλιστικούς στόχους. Και παρά το γεγονός πως έχει υπάρξει και η ίδια μοντέλο -μάθαμε πως συμμετείχε και σε παλαιότερο video clip του George Michael για το τραγούδι Waltz Away Dreaming- δεν έχει πλέον τέτοια πρότυπα. "Δεν έχω στόχο να γίνω Gisele. Και δεν θα άντεχα να είμαι από τους ανθρώπους που δεν επιτρέπουν στον εαυτό τους ούτε ένα κομμάτι τούρτα" αναφέρει αφοπλιστικά. 

Μάλιστα πολλές φορές μοιάζει να μην αντιλαμβάνεται τους λόγους που ο κόσμος την λατρεύει για το σώμα της. "Με εκπλήσει που οι άνθρωποι εντυπωσιάζονται τόσο από το σώμα μου. Για ποιο λόγο ενθαρρύνουμε αυτόν τον πόλεμο για τα γυναικεία σώματα; Είναι τρομαχτικός τρόπος να ζεις και αρνούμαι να το κάνω"! 

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ; ΒΑΡΙΕΜΑΙ!
Απλά δεν μπορώ να το κάνω μέρος της καθημερινότητάς μου αναφέρει σε ό, τι έχει να κάνει με το γυμανστήριο. Πηγαίνω στο γυμναστήριο όταν χρειάζεται να τονώσω το σώμα ή να χάσω μερικά κιλά για κάποια ταινία. 

Για το Underworld ξεκίνησα και πάλι γυμναστική 4 φορές την εβδομάδα. Τρέχω μισή ώρα, αλλά ποτέ έξω, αφού δεν μου αρέσει να ασκούμαι σε δημόσιους χώρους. Το γυμναστήριο μου βρίσκεται στο γκαράζ του σπιτιού μου

ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
Για τις ανάγκες της τελευταίας ταινίας δράσης Underworld Awackening η Kate είχε ένα ολόκληρο team να προσέχει για εκείνη. Τυχερή... Η personal trainer της Ramona Braganza σχεδίασε όλο της το πρόγραμμα ειδικά για τις ανάγκες της ταινίας.  "Για την ταινία αυτή, φορούσε στενό outfit και έτσι ήθελε να δείχνει fit αλλά και με καμπύλες. Επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που συνεργάζομαι μαζί της γνωρίζω πως της αρέσουν οι ασκήσεις που παραπέμπουν σε ασκήσεις yoga" αναφέρει η γυμνάστρια των επωνύμων στο περιοδικό Shape. 

Εκτός όμως από εντατική γυμναστική η Kate είχε μαζί της στα γυρίσματα και τον προσωπικό της Chef, επιφορτισμένος να ετοιμάζει το μενού της σύμφωνα με το διάσημο πρόγραμμα διατροφής και γυμναστικής της Braganza 321 Training Program. "Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 3 γεύματα, 2 σνακ και 1 λίτρο το λιγότερο νερό την ημέρα" εξηγεί η ειδικό.


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: