Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Το κλάμα της Ζήνας Κουτσελίνη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη!


Με λυγμούς έκλαψε η Ζήνα Κουτσελίνη, δάκρυσε η Ελένη και πέρασαν σε διαφημίσεις!

Για να παρουσιάσει το βιβλίο της πήγε η Ζήνα Κουτσελίνη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη. Οι δύο πρώην συνεργάτιδες τα είπαν για αρκετή ώρα, όταν η Ελένη διάβασε κάτι που έκανε την Ζήνα να βάλει τα κλάματα...

"Θα κλείσουμε με την αφιέρωση που κάνεις στο βιβλίο σου "Στην μάνα μου την κυρα-Λένη που μ' έμαθε να κοιτάζω πάντα το φώς". Και που, να συμπληρώσω εγώ, σε κάθε νέο μας ξεκίνημα ήταν εκείνη που πήγαινε και μας άναβε κεράκι σε όλους...", είπε η Ελένη.

Η Ζήνα Κουτσελίνη βούρκωσε και είπε: "Αααχ δεν θέλω να κλείσουμε έτσι! Γι' αυτό σου είπα ότι το βιβλίο είναι βαθύ. Γιατί ο κόσμος κομμάτια μου θα βρει μέσα παντού. Γιατί η μάνα μου ήταν το πιο σημαντικό κομμάτι στη ζωή μου και γιατί με έμαθε να είμαι αυτό που είμαι... να κοιτάζω στο φως! Και να μπορώ κάθε εμπόδιο να το βαδίζω όσο δύσκολος κι αν είναι ο δρόμος"...
Δείτε το βίντεο:







Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: