Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Η συνέντευξη τύπου του Ιβάν Σαββίδη


"Και την Μπαρτσελόνα να φέρω το χειμώνα, δεύτεροι θα βγούμε"

Ολοκληρώθηκε η συνέντευξη τύπου του Ιβάν Σαββίδη η οποια διήρκεσε περίπου 2 ώρες με το μεγαλομέτοχο του Δικεφάλου να απαντά στις ερωτήσεις των εκπροσώπων τύπου για όλα τα θέματα που αφορούν την ομάδα.

Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ είχε δίπλα του το Ζήση Βρύζα και το Γιώργο Δώνη ενώ συντονιστής της συζήτησης ήταν ο δημοσιογράφος Θανάσης Αυγερινός.

Click to enlarge image 9.jpg
Click to enlarge image 9.jpg
Click to enlarge image 9.jpg
Αρχικά το λόγο πήρε ο κ. Αυγερινός ο οποίος καλωσόρισε τους περευρισκομένους στην αίθουσα: "Θεσσαλονίκη καλεί Μόσχα... Σας καλωσορίζουμε στην πρώτη μεγάλη συνέντευξη του ιδιοκτήτη του ΠΑΟΚ Ιβάν Σαββίδη".

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κ. Σαββίδης

"Χαίρομαι που είστε εδώ. Δείχνετε μεγάλο ενδιαφέρον για την τύχη του ΠΑΟΚ και παρακολουθείτε τις κινήσεις μας. Εγώ νιώθω χαρούμενος που σε αυτή την πρώτη συνέντευξη Τύπου έχουν έρθει πολλοί άνθρωποι. Αυτό με κάνει ακόμη πιο υποχρεωμένο αλλά και με χαροποιεί. Εγώ θέλω διάλογο, είμαι έτοιμος να απαντήσω σε όποια ερώτηση σας ενδιαφέρει αλλά οι ερωτήσεις σας να είναι απλές, ανθρώπινες και στα πλαίσια της ηθικής του ΠΑΟΚ.

Υπάρχουν κάποια ερωτήματα που ίσως δεν μπορέσουμε να σας απαντήσουμε πλήρως. Ο στόχος μας είναι να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε βάλει και όχι να υποσχεθούμε απλά πράγματα. Θέλω ειλικρινή συζήτηση. Είστε εδώ σήμερα επειδή γιατί αυτή η ΠΑΕ αυτή δεν μπορεί να συγκριθεί με καμιά άλλη σε ότι αφορά το πατριωτικό αίσθημα. Δεν είναι τυχαίο ότι εγώ ξεχώρισα τον ΠΑΟΚ. Εμείς οι Πόντιοι συνδέουμε την ΕΛλάδα με αυτή την ομάδα. Εγώ δεν είμαι η εξαίρεση σε αυτή. Εγώ λοιπόν έφτασα στο σημείο να αποφασίσω να ασχοληθώ με τον ΠΑΟΚ γνωρίζοντας ότι είναι μια πρόκληση για μένα. Πιστεύω ότι δε θα απογοητευτεί κανείς φίλος της ομάδας που περιμένει αλλαγές. Ο μεγαλύτερος στόχος που θέτω μπροστά μου: σε καμιά περίπτωση να μην είμαι πιο έξυπνος από τους προκατόχους του ή να ξαναγράψω την ιστορία του ΠΑΟΚ. Η ιστορία δεν ξαναγράφεται, μελετάται απλά θα προσθέσω επιτυχίες. Είναι μεγάλη τιμή που θα συναντηθώ με τον κόσμο και θα τους πώ ότι μαζί πρέπει να προχωρήσουμε.Να ενώσουμε τις δυνάμεις μας. Ο κόσμος με την ορμή του και εγώ με αυτά που μπορώ να προσφέρω. Τότε θα πετύχουμε και θα καταφέρουμε να υλοποιήσουμε τους στόχους μας.

Ελπίζω να σας ικανοποιήσω με τις απαντήσεις μου και να μην φύγει κανείς στεναχωρημένος".

Ξεκινούν οι ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους:

-Μέσα από γραπτές τοποθετήσεις του, είχε πει ότι επιθυμεί ο ΠΑΟΚ να είναι πρώτος. Πώς μπορεί να το πετύχει αυτό;

"Εγώ θα ήθελα τον ΠΑΟΚ να είναι νούμερο ένα και θα κάνω τα πάντα για να το πετύχω".

-Για το αν γνωρίζει ότι στον ελληνικό αθλητισμό υπάρχουν προβλήματα και αν μπορεί να κάνει κάτι για να έχει ο ΠΑΟΚ ίση αντιμετώπιση:

"Πρώτα απ' όλα ελπίζω σύντομα να μην χρειάζομαι μετάφραση. Μαθαίνω από τα ΜΜΕ αλλά και από τους συνεργάτες μου και προσπαθώ πάντα να είμαι ενήμερος για όλα όσα συμβαίνουν στην χώρα σε ότι αφορά το ποδόσφαιρο. Δεν θέλω να με ρωτάτε για το πώς και τι βλέπω το ποδόσφαιρο. Θα δείτε τι θα κάνω, προς το παρόν δε θέλω να μιλήσω. Ο στόχος μου είναι να είμαι ενήμερος για όλα όσα συμβαίνουν στη ζωή του ΠΑΟΚ έτσι ώστε να είναι μια ομάδα που θα συνεχίσει να συμμετέχει ενεργά στην ποδοσφαιρική ζωή της Ελλάδας".

-Πότε θα μπορέσει ο ΠΑΟΚ να διεκδικήσει το πρωτάθλημα;

"Είναι δύσκολο να υποθέσω το πότε. Εγώ θέλω φέτος να κερδίσει το πρωτάθλημα. Εγώ το έλεγα και στον Βρύζα και στον Δώνη, για μένα δεν υπάρχει στόχος να έχω δεύτερη θέση. Το ότι ο Ολυμπιακός παίρνει συνέχεια πρωταθλήματα, δεν σημαίνει ότι θα είναι πάντα πρώτος. Εμείς θα πρέπει να κάνουμε μια καλή ομάδα. Πόσο χρόνο θα χρειαστεί; Όταν ήρθα στον ΠΑΟΚ, αυτό έγινε καθυστερημένα. Αν είχα έρθει το 2006 σας διαβεβαιώ ότι θα είχαμε πάρει πρωταθλήματα. Εμείς θέλουμε μια ομάδα έτοιμη για δράση ομάδα για να είναι πρώτη. Μια ομάδα δυνατή και στο γήπεδο αλλά και σε επίπεδα της Ομοσπονδίας και αναφέρομαι στις δολοπλοκίες".

-Γιατί δεν ανέλαβε το 2006 τον ΠΑΟΚ και αν ένας λόγος που ανέλαβε τον ΠΑΟΚ ειναι και πολιτικός;

"Αφήστε έξω την πολιτική. Εγώ πιθανώς να είμαι πιο Έλληνας από εσάς που είστε εδώ. Ακόμη και κατά την εποχή της ΕΣΣΔ αναπνέαμε για την Ελλάδα και το Βυζάντιο. Μάνα για μένα είναι η Ελλάδα. Η πρώτη λέξη που είπα ήταν μάνα και όχι μαμά. Μιλούσα μόνο Ποντιακά μέχρι να πάω σχολείο. Αφήστε στην άκρη την πολιτική λοιπόν. Εγώ ανέλαβα τον ΠΑΟΚ γιατί είναι η ομάδα που με εκφράζει. Μόνο ο ΠΑΟΚ μπορεί να εκφράσει τον Ποντιακό Ελληνισμό και είναι η μοναδική ομάδα που μπορεί να έχει την συνέχεια της Πόλης. Όποιος Έλληνας έχει αποχωριστεί τη μάνα του με τη βία, μόνο ο ΠΑΟΚ μπορεί να τον εκφράσει...Ότι δηλαδή είχε συμβεί με την μικρασιατική καταστροφή... Ας μην αναφερόμαστε στο 2006 και το τι έφταιξε. Ας μιλήσουμε για το παρόν και το μέλλον. Αυτό πρέπει να ενδιαφέρει.
Στόχος μας είναι να έρθει εκείνη η μέρα που ΠΑΟΚ και Σαββίδης να γίνουν συνώνυμα και τότε θα είμαι ευτυχής. Θέλω μια μέρα που στη λέξη ΠΑΟΚ το μυαλό όλων θα πηγαίνει και στον Σαββίδη αυτόματα. Αυτό με ενδιαφέρει. Να προσφέρω και να πετύχει ο ΠΑΟΚ στόχους του.Έχουμε τεράστια ζητήματα να λύσουμε. Πρέπει να κάνουμε την υποδομή στον ΠΑΟΚ να την συνεχίσουμε και σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει κατάσταση άρνησης για αυτά που έχουν επιτευχθεί. Θέλω δηλαδή να παρακαλέσω: η χθεσινή μέρα είναι χθεσινή. Εμένα με ενδιαφέρει το σήμερα και το αύριο του ΠΑΟΚ.Ο ΠΑΟΚ σήμερα και ο ΠΑΟΚ του αύριο αυτοί είναι οι στόχοι μου".

-Για την νέα διοίκηση και αν σκέφτεται την σύνθεση της:

"Ξέρετε, δεν είπα τυχαία αυτή τη φράση "Μια ηθική εντός της ομάδας". Εννοώ ότι υπάρχουν ηθικά πρότυπα για τα οποία δε θέλω να μιλήσω. Πιστεύω ότι θα είναι ένα αξιοπρεπές πρόσωπο. Φυσικά θα υπάρξουν αλλαγές στη διοίκηση αλλά δε θα ήταν έντιμο για όλη την ομάδα διοίκησης και να τους πω "φύγετε εγώ είμαι πιο έξυπνος". Εγώ τους είπα ότι τους εμπιστεύομαι για ένα χρονικό διάστημα, τους δίνω δυνατότητα ότι είναι ικανοί να μου το αποδείξουν. Αν αυτή η ομάδα είναι σε θέση να επιλύει γιατί να μην παραμείνει; Ο Βρύζας θα είναι προόεδρος του ΠΑΟΚ; Θα το αποφασίσω εγώ. Εγώ το σκέφτομαι να είμαι πρόεδρος ή να βάλω κάποιον άλλο; Ο Βρύζας θα μπορέσει να μου το αποδείξει; Ο ίδιος ορίζει τις τύχες του. Σέβομαι και τον προηγούμενο πρόεδρο. Σέβομαι και τον κάθε ποδοσφαιριστή που είναι στην ομάδα. Ο Βρύζας και ο Ζαγοράκης μου χάρισαν το 2004 τον τίτλο του πρωταθλητή Ευρώπης. Τον εκτιμώ και τον σέβομαι ως άνθρωπο Βρύζα. Αν μπορεί να επιλύσει τα προβλήματα μένει. Αν δεν μπορεί θα είμαστε πάντα φίλοι. Στο χέρι του είναι να παραμείνει...".

Για το θέμα των χρεών: "Είναι δικά μου χρέη πλέον τα χρέη του ΠΑΟΚ. Εγώ δεν χρωστώ πουθενά και σύντομα δε θα χρωστά και ο ΠΑΟΚ πουθενά...".

Για το πώς θα ενισχύσει τις επιχειρηματικές σχέσεις της Ελλάδας με τη Ρωσία. Αν η επένδυση στον ΠΑΟΚ είναι ανεξάρτητο από αυτό: "Πριν από μερικά χρόνια όταν ήμουν ιδιοκτήτης μιας ποδοσφαιρικής ομάδας στην Ρωσία, είχα πει ότι το ποδόσφαιρο είναι ένα είδος αθλητισμού όπου μια φορά μπορείς να μπεις και δεν μπορείς να φύγεις ποτέ. Γι' αυτό δεν πρέπει να συνδέετε την απόκτηση του ΠΑΟΚ με άλλα συμφέροντα μου στην Ελλάδα. ΔΗΛΩΝΩ ότι δεν έχω βγάλει ούτε μια δραχμή στην Ελλάδα. Μπορούσα; Μπορούσα. Αλλά τα συμφέροντα μου ήταν πάντα δικά μου. Τώρα που η μοίρα μου με έχει συνδέσει με τον ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ είναι η ψυχή μου, οι επιχειρηματικές σχέσεις είναι επιχειρηματικές σχέσεις. Αν η Ρωσία είχε σύγκρουση με την Ελλάδα εγώ δε θα ζούσα στην Ρωσία και δε θα έκανα κινήσεις ρίσκου. Εμείς οι Έλληνες στη Ρωσία είμαστε τυχεροί γιατί οι Ρώσοι αγαπούν τους Έλληνες παραπάνω από ότι οι Έλληνες αγαπούν τους Πόντιους. Εγώ θέλω η ρωσική αυτοκρατορία να έρθει και να βοηθήσει την Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι μπροστά σε μια καταστροφή. Εγώ συμφωνώ με τον Σαμαρά που είπε: δεν χρειαζόμαστε χρήματα αλλά χρόνο και αυτό είπε στην Μέρκελ. Αν έρθει η Ρωσία εδώ, τότε η Ελλάδα θα παραμείνει ένα ανεξάρτητο κράτος. Εγώ θέλω να δείξω στους Έλληνες πολιτικούς ότι οι Ρώσοι είμαστε ικανοί για επιχειρηματικές δραστηριότητες και μπορούμε να εξυγιάνουμε και το ποδόσφαιρο. Η Ρωσία είναι κοντά στα αδέλφια της Ελλάδας. Εμείς θέλουμε με τις δικές μας πράξεις να το ενισχύσουμε αυτό.Ο Σαββίδης δε φοβήθηκε να αγοράσει τον ΠΑΟΚ με τέτοια κρίση. Άρα μπορούν και άλλοι να έρθουν με τα χρήματά τους και να επενδύσουν στην Ελλάδα. Εγώ θέλω να αλλάξω στους Ρώσους την εικόνα της Ελλάδας ακόμη και μέσω του ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να μπει στην ιστορία όχι της αθλητικής Ελλάδας αλλά της ίδιας της Ελλάδας".

-Για το αν γνωρίζει ποιες εταιρείες θέλουν να επενδύσουν στην Ελλάδα. Αν σήμερα πει κάποιος στους Ρώσους επιχειρηματίες:

"Έχετε έναν χρόνο ελάτε να επενδύσετε" τότε μπορώ να σας πω ότι τον Οκτώβρη του 2013 η ΕΛλάδα θα μπορέσει να ανακοινώσει πώς θα είναι εύρωστη χώρα οικονομικά. Να είστε σίγουροι γι' αυτό. Αυτός που δίνει τα χρήματα κανονίζει και τους όρους του παιχνιδιού. Η Ευρώπη σας έδωσε τα χρήματα στην Ελλάδα, αυτή σας καθορίζει και πώς θα ζησετε. Εμείς θέλουμε να συμμετέχουμε ενεργά στην οικονομία της Ελλάδας και θα της δώσει ελευθερία και εξυγίανση. Για τί ποσά μιλάμε; Δε θα ήθελα σήμερα να κάνω πλούσιους κάποιους με επιπλέον πληροφορίες. Αλλά μιλάμε για τεράστια ποσά. Ένα παράδειγμα: Σε ποια κατάσταση είναι ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα; Έχει κακή δομή, κακό δίκτυο, δεν είναι σιδηρόδρομος ευρωπαϊκής χώρας. Μπορεί κανείς να τον ενισχύσει πέρα από την Ρωσία; Εγώ δεν ήρθα εδώ για να ξοδέψω τα χρήματά μου για να βγω δεύτερος και τρίτος. Γι' αυτό ήρθα στον ΠΑΟΚ. Έτσι και τώρα στην Ελλάδα: οι Ρώσοι δε θα έρθουν για να αποτύχουν.Σας είχα πει παλαιότερα για το Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη. Δεν έγινε και η ΕΛλάδα βρέθηκε στην οικονομική κρίση. Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να κάνουμε. Είχα πει στον Σαμαρά και στην ομάδα του ότι πρέπει να κινηθεί προς τα εμπρός. Η Ρωσία ούτε μια φορά δεν γύρισε την πλάτη της στην Ελλάδα. Θα το κάνει τώρα στα δύσκολα; Η Ελλάδα ως μέλος του ΝΑΤΟ δεν μπόρεσε να λύσει προβλήματα χρόνια. Πόσο μπορούμε να περιμένουμε ακόμη; Γιατί πρέπει να διοικούμαστε από άλλους; Κάντε το βήμα ως Ελλάδα και μη φοβάστε...Δεν μιλώ εκ μέρους όλων των Ρώσων επιχειρηματιών. Αλλά με όσες εταιρείες έχω μιλήσει, έχουν συνολικο κεφάλαιο 500 δις δολλάρια. Υπάρχει επιθυμία να έρθουν στην Ελλάδα αυτές οι εταιρείες. Να δουλέψουν τα ρωσικά χρήματα στην Ελλάδα.
Για το ότι η διαπλοκή στο ποδόσφαιρο είναι και εξαιτίας της πολιτικής διαπλοκής και για το ότι απέφυγε να πει το όνομα της Μέρκελ: "Δεν έχω κακό λόγο για την Μέρκελ. Εϊναι καλή αρχηγός κράτους και κρίμα που δεν είναι Ελληνίδα. Σε κάποιο βαθμό στα προβήματα της Ελλάδας φταίει και η Γερμανία.Η ευθύνη της Ελλάδας είναι μεγάλη για την κρίση. Όπως και να έχει το πράγμα, τα προβλήματα των χωρών που συνδέονται με την Μεσόγειο σχετίζονται με την Γερμανία. Χάρηκα που έχασε ο Σαρκοζί γιατί ευθύνεται για τον πόλεμο στην Λιβύη. Ακούω και τον Ερντογάν που είναι καλός αρχηγός για την Τουρκία.
Πάμε και στο ποδόσφαιρο. Σαφώς και ενδιαφέρει την πολιτική αυτό το μαζικό άθλημα. Ο στόχος μου είναι να προσπαθήσω να πετύχω. Σήμερα δηλαδή το βράδυ που θα συναντήσω τους οπαδούς θα τους πω: όταν διαβάζει κανείς την ιστορία του ΠΑΟΚ και διαβάζω ότι ο ΠΑΟΚ τιμωρήθηκε σε εκείνο το ματς και στο άλλο, ότι έγιναν επεισόδια. Αν κάναμε πρόσθεση όλα τα πρόστιμα όλα αυτά τα χρόνια θα είμασταν πρώτοι παγκοσμίως. Από εκεί και πέρα αν το σύστημα δουλεύει για κάποιον, πρέπει να αλλάξουμε το σύστημα αλλά και αυτό τον κάποιον. Αλλά και εμείς πρέπει να αλλάξουμε τα πράγματα. Να πολεμήσουμε υπέρ των ποδοσφαιρικών αξιών Εγώ θα προσπαθήσω να λύσω αυτό το πρόβλημα. Με ποιον τρόπο; Θα το δείτε....Θα πω λοιπόν ένα πράγμα: από την στιγμή που έγινα μέτοχος στον ΠΑΟΚ, δουλεύω 24 ώρες και σκέφτομαι για το καλό του ΠΑΟΚ. Πιστέψτε με: και εγώ όμως έχω κάνει αρκετούς να χάσουν τον ύπνο τους και δεν κοιμούνται καλά και έπρεπε να το περιμένουν.Πρέπει να λειτουργούμε σωστά.
Για παράδειγμα στο ματς με τον Άρη. Εϊναι 4-1 στο ημίχρονο και εμείς μένουμε στο τέλος με εννιά παίκτες και έχουμε πολλές κίτρινες. Ποιος φταίει για αυτό; Ο προπονητής μας. Και αυτός και ο Βρύζας πρέπει να δουλέψουν. Θα φτάσουμε σε σημείο όπου λόγω καρτών δεν θα έχουμε να παίξουμε το επόμενο ματς. Και αυτό δημιουργεί πρόβλημα και για τον Γενάρη. Αν σε κάθε παιχνίδι παίρνουμε κόκκινες κάρτες δεν θα έχουμε ομάδα μέχρι το καλοκαίρι. Ζητώ απόλυτη πειθαρχία. Αυτό και τίποτε άλλο. Ακόμη και ο ποδοσφαιριστές που καθόταν στον πάγκο πήρε κίτρινη. Εγώ απαιτώ πειθαρχία και ο Δώνης πρέπει να την επιβάλλει. Εγώ εμπιστεύομαι τον Δώνη και μπορεί να κάνει καλή ομάδα. Αλλά μόλις χαθεί η εμπιστοσύνη μου, το βράδυ δε θα είναι στον ΠΑΟΚ! Μου είναι συμπαθής και με αδύναμο ρόστερ έχει δώσει όραμα και είναι θετικό γι' αυτόν".

Για το αν υπάρχει περίπτωση χορηγίας από την Gazprom:

"Ο Απόστολος Παύλος προς την Εβραίους Επιστολή είπε πώς ήρθε η ώρα να γίνετε δάσκαλοι αλλά συνεχίζω να σας εκπαιδεύω. Εγώ όταν βρέθηκα στον ΠΑΟΚ νόμισα; ότι ήμουν ο δάσκαλος και ξαφνικά έγινα μαθητής. Κάποια στιγμή είχα πει σε ένα γραφείο είχα πει για την Gazprom και ξαφνικά έγινε θέμα παντού. Και εκεί κατάλαβα πώς έχω πολλά να μάθω στην Ελλάδα... Δε θέλω να μιλώ για θέματα που δεν πρέπει να τα φωνάζουμε. Οι μεγάλες ιδέες αγαπούν την σιωπή και οι μεγάλες δουλειές το ίδιο. Κακώς μάλλον το ανέφερα αλλά ευτυχώς έμαθα πώς λειτουργούν."

Για το θέμα του νέου γηπέδου:

"Δεν έχω τυχαία μιλήσει για το συναισθηματικό κομμάτι σε ότι αφορά την οικογένεια του ΠΑΟΚ. Θέλω να παρακαλέσω τους βοηθούς μου να ανεβάσουν στο site της ΠΑΕ ΠΑΟΚ το γραφείο μου στο Ροστόφ (φωτογραφίες). Εκεί είχαν καθίσει σημαντικά άτομα της Ρωσίας. Ένας απ' αυτούς ήταν ο Μικογιάν. Στην διάρκεια των 20 ετών λοιπόν δεν έκανα ούτε μια επισκευή ενός γραφείου που έχει τέτοια ενέργεια. Έτσι λοιπόν σας λέω ότι δεν έχω πρόβλημα να ξεκινήσω αύριο την ανακατασκευή της Τούμπας. Τούμπα και ΠΑΟΚ είναι ταυτόσημες έννοιες. Ζεις όλη τη ζωή σου σε ένα σπίτι και ξαφνικά δεν μπορείς να πας σε άλλο σπίτι. Εγώ πετώ με το ελικόπτερο πάνω από την Θεσσαλονίκη και κοιτώ χώρους.
Αλλά μέχρι το γήπεδο, έχουμε να λύσουμε και άλλα ζητήματα. Τώρα με ενδιαφέρει να ολοκληρώσουμε το προπονητικό κέντρο, με νέα γήπεδα, πισίνες, ξενώνες για τις ακαδημίες μας. Στο Ροστόφ ήρθε η Κ15 και τα παιδιά αυτά θα γίνουν καλοί παίκτες. Τώρα με ενδιαφέρουν τα χρέη που είναι βάρος και όχι το γήπεδο.Με ενδιαφέρουν οι μεταγραφές τον χειμώνα αλλά και το καλοκαίρι. Ναι, δεν σας κρύβω ότι θα ήθελα ως ΠΑΟΚ να έχω προνομιακό δικαίωμα για το Στάδιο. Εγώ ως ΠΑΟΚ όχι ως Σαββίδης. Πάντα θα κάνω σταθερές κινήσεις. Στην προηγούμενη ποδοσφαιρική ομάδα είχα δικό μου γήπεδο, προπονητικό κέντρο και ένα μεγάλο κτίριο. Αυτά τα χάρισα στην ομάδα όταν έφυγα. Γιατί στο Στάδιο πρέπει να παίζουν ποδόσφαιρο. Αν κάποια στιγμή χτίσω γήπεδο και θα το κάνω, θα κρατήσω την συναισθηματική δόξα αλλά όλα θα μείνουν στην ιδιοκτησία του ΠΑΟΚ Εγώ δε θέλω να βάλω χρήματα σε ένα γήπεδο που δε θα μου ανήκει. Θα άρχιζα αύριο την ανακατασκευή αρκεί να είχα εγώ το δικαίωμα στην πρώτη νύχτα του γάμου... Αυτά τα πράγματα πρέπει να λύσω με τον ΑΣ ΠΑΟΚ".

Για την δυναμική του κόσμου:
"Σε ότι αφορά το Καυτατζόγλειο, ναι αυτό το Στάδιο εννοούσα. Όσον αφορά την Τούμπα, εγώ όταν παρακολουθούσα ως ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ προσπαθούσα να καταλάβω πώς μπορούσα να αξιοποιήσω αυτή τη δύναμη προς όφελος του ΠΑΟΚ. Αυτή η δύναμη πρέπει να κεφαλαιοποιηθεί. Αυτή η δύναμη πρέπει να δίνει όφελος. Τώρα όχι. Μετά από κάθε ματς πληρώνουμε πρόστιμα. Εμείς παίζουμε για ανθρώπους που μας κάνουν κακό. Πώς κάνεις κακο σε έναν άνθρωπο που αγαπάς; Κάτι κάνουμε λάθος. Στόχος μας είναι να καταλάβουμε τι κάνουμε λάθος και αυτή τη δύναμη από καταστροφική δύναμη να την κάνουμε προς όφελος. Μετά το ματς με την Ραπίντ ευχαρίστησα τον Θεό που πήρα το μάθημα μου και ήταν σεμινάριο!!! Όλα όσα έκανε ο ΠΑΟΚ δεν ήταν λογικό. Δεν είχαν καμιά εξήγηση και δεν υπάρχει εξήγηση. Πήραμε αυτά που αξίζαμε. Είναι ένα ακριβό μάθημα που το πλήρωσα. Ο ΠΑΟΚ έχασε πέντε εκατομμύρια ευρώ. Για πείτε μου, δεν ειναι κρίμα που δεν τα πήρε ο ΠΑΟΚ. Τότε είχα σκεφτεί: να καθίσω και να γράψω ένα σχέδιο καταπολέμησης αυτού του κακού; Βρήκα λύση και σύντομα θα την δείτε στις επόμενες κινήσεις μου. Σύντομα! Σε μια καλή οικογένεια,όταν υπάρχει ένας δυνατός πατέρας τα παιδιά δεν κάνουν αταξίες. Όταν ο επικεφαλής της οικογένειεας είναι αδύναμος, όλα καταστρέφονται. Θέλετε να δείτε τη δύναμη μου; Θα την δείτε!"

Για την πολιτική στις μεταγραφές:

 "Ξέρω ότι ο κόσμος έχεις προσδοκίες και ελπίδες. Ο κόσμος θα πρέπει να ξέρει τι θα περιμένει: Αντί να πάρουμε τον χειμώνα κάποιους ακριβούς ποδοσφαιριστές θα κάνουμε κάποια άλλα πράγματα. Εμείς με τα πέντε εκατομμύρια που χάσαμε από τα επεισόδια θα παίρναμε έναν ποδοσφαιριστή αλλά αυτό πήγε στο καλάθι των αχρήστων. Το να πάρουμε έναν πολύ ακριβό ποδοσφαιριστή δεν θα βοηθήσει την ομάδα. Η ομάδα πρέπει να γίνει αστέρι για να έχει παίκτες αστέρια. Με τον προπονητή που έχουμε τώρα, θέλω να μου γράψει στο χαρτί: ποιος είναι ικανός για να παίξει διαφορετικά; Αν τον χειμώνα φέρουμε όλη την Μπαρτσελόνα στην Θεσσαλονίκη,. το καλοκαίρι θα είμαστε στην 2η θέση.
Εγώ θέλω αποτελεσματικές κινήσεις. Σας είπα ότι ο ΠΑΟΚ δημιουργεί προβλήματα σε κάποιους και αυτά πρέπει να λύσουμε πρώτα. Ήρθα στον ΠΑΟΚ για να κάνω ομάδα και όχι να ασχοληθώ με δολοπλοκίες και πρέπει όμως να τις λύσουμε. Ο ΠΑΟΚ δεν πρέπει να χάνει κανέναν αγώνα. Εμείς πρέπει να παίζουμε το 100% των δυνατοτήτων μας,. Εμείς χάσαμε στην Κρήτη δεν φέραμε ισοπαλία. Έτσι το αξιολογώ. Να χάσουμε από έναν πιο δυνατό ή πιο τυχερό από εμάς. Ακόμη και παίζοντας με δέκα παίκτες παίξαμε καλυτερα. Εμείς πρέπει να είμαστε επαγγελματίες. Χρήματα θα επενδύουμε για να κάνουμε μια καλή ομάδα, εγώ δείχνω ενδιαφέρον για τους Έλληνες που παίζουν στην Ευρώπη. Για παράδειγμα ήθελα στον ΠΑΟΚ τον ΕΛληνα που παίζει στην Εθνική Ουκρανίας αλλά δυστυχώς δεν τον πουλάνε. Θα παίρνουμε προσεκτικά αποφάσεις που θα χαροποιήσουν τον κόσμο μας.

Για το αν θα κάνει μεταγραφή τον Γενάρη:

"Ξέρετε κάτι; Μην με προσβάλλετε. Δεν είπα πώς επειδή χάσαμε πέντε εκατομμύρια ευρώ δε θα κάνω μεταγραφή. Εγώ απλά είπα ότι ο ΠΑΟΚ δεν έχει δικαίωμα να χάσει ούτε ένα ευρώ. Έτσι πέτυχα. Γιατί δε θέλω να χάνω χρήματα. Απλά το ανέφερα ως παράδειγμα: Γιατί να χάνουμε χρήματα που θα μπορούσαμε να πάρουμε; Αυτό είπα. Οι οπαδοί θα πρέπει να καταλάβουν ότι ο στόχος είναι να αυξήσουμε και όχι να μειώσουμε. Τον χειμώνα θα αποκτήσουμε ποδοσφαιριστές αλλά δεν θα είναι υπερβολικά ακριβοί γιατί δεν τους έχει ανάγκη. Ο στόχος που μπορεί να επιτευχθεί δεν έχει ανάγκη από άχρηστες επενδύσεις. Για την επιτυχία της ομάδας πρέπει να δουλέψει και κάτι άλλο.
Εϊπα ότι ακόμη και αν φέρω την Μπαρτσελόνα, πάλι τη δεύτερη θέση θα πάρουμε. Το σημερινό σύστημα που έχει διαμορφωθεί και έχει αναπτυχθεί στο ελληνικό ποδόσφαιρο δε δουλεύει υπέρ του ΠΑΟΚ, δουλεύει εναντίον του ΠΑΟΚ και αυτό το βλέπουμε στα γήπεδα. Να μην σπάσουμε τον αυχένα μας, να μην χάσουμε την ψυχρή μας λογική, την καθαρή λογική. Δεν υπάρχει ανάγκη να αγοραστεί ένας παίκτης με δεκαπέντε εκατομμύρια. Τι θα κάνει; Αυτό το κάτι δε θα είναι αρκετό με αυτό το σύστημα στο ποδόσφαιρο. Μας ενδιαφέρει μια μεσοπρόθεσμη πολιτική και την επεξεργαζόμαστε.Γνωρίζετε ότι έχουμε νέο πρόεδρο στην ΕΠΟ και ελπίζω να ενδιαφέρεται στο ποδόσφαιρο για το καλό του συνόλου. Θέλω ίσους όρους τίποτε παραπάνω. Δεν θέλω να έχω εύνοια, αλλά δεν μου αρέσει να είμαι δεύτερος. Η πολιτική των μεταγραφών τον χειμώνα θα φέρει χαρακτήρα αποκατάστασης του ασθενούς. Εμείς έχουμε πολλές κάρτες και κάποια στιγμή θα μείνουμε χωρίς παίκτες. Αυτό θέλω να διορθώσω. Να έχουμε λύσεις και στον πάγκο. Το καλοκαίρι θα έχουμε ξεκαθαρη στρατηγική. Εμείς θα κάνουμε εκεί αναγκαίες επενδύσεις.

Για το αν σκέφτεται την μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα:

 "Aν αποφασίσω να είμαι εγώ ο πρόεδρος, θα πρέπει να είμαι πιο συχνά. Αν την πάρει όμως τη θέση ο Βρύζας ή κάποιος άλλος, δε θα έρχομαι τόσο συχνά. Φυσικά εγώ θα παίρνω τις αποφάσεις απ' όπου και αν βρίσκομαι. Άλλωστε υπάρχει και η τεχνολογία...Από εκεί και πέρα οι γονείς μου έχουν ταφεί εδώ κοντά και η μοίρα μου κάποια στγμή θα με φέρει εδώ κοντά. Εϊτε θα με φέρουν είτε θα έρθω μόνος μου..."

Για το αν έχει "ενοχλήσει" και τον Μαρινάκη:

"Δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο και δεν μπορώ να πω τίποτε. Εγώ δε μιλάω για πρόσωπα αλλά για ομίλους. Για εμάς αυτές οι ομάδες είναι απέναντι μας αφού είναι αντίπαλοι μας. Αλλά θα σας πω κάτι: έχω επιτυχίες στην ζωή μου αλλά έχω ξεχωρίσει μια: το μοναστήρι της Παναγίας Σουμελά. Πάνω από τέσσερα χρόνια είχα πορεία προς αυτό το Μοναστήρι και έφτασα στον στόχο να γίνει λειτουργία. Κάποιοι προσπαθούσαν για 88 χρόνια. Εγώ το κατάφερα σε τέσσερα χρόνια. Αλλάξαμε στρατηγική και το καταφέραμε παίρνοντας μαζί μας και την κυβέρνηση της Τουρκίας. Πήγα πολλές φορές σε Άκυρα, Τραπεζούντα, Πόλη για να με ακούσουν και να με βοηθήσουν. Και βρήκα. Αυτή ήταν επιτυχία όλης της ομάδας μου που δούλεψε μαζί μου. Έτσι θέλω να δουλέψω και στον ΠΑΟΚ. Δε θέλω να τσακώνομαι αλλά να προσπαθήσω να βρω ανθρώπους που θα θέλουν το καλό ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Αν μου επέτρεπαν να έχω παραπάνω από μια ομάδες, ίσως να βοηθούσα κάποιες να μην πέσουν. Θέλω να πώ ότι δεν είμαι έτοιμος να τσακωθώ. Όχι. Χρειάζεται το ποδόσφαιρο να είναι ένα παιχνίδι που θα έχει ενδιαφέρον σε όλη την περιφέρεια της Ελλάδας.Το κακό σύστημα δεν επέτρεψε σε αυτούς που θέλουν να επενδύσουν στο ποδόσφαιρο".

Τέλος ο Σαββίδης προσκάλεσε τους δημοσιογράφους στο Παλατάκι και ευχήθηκε στην Εθνική μας ομάδα καλή επιτυχία στο παιχνίδι με την Βοσνία.


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: