Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Καθρέφτη... καθρεφτάκι μου



Δεν ξέρει να ντύνεται η Kim Kardashian. Τουλάχιστον έχει το γνώθι σε αυτό. Η εμφάνισή της στο Μαιάμι με ένα κίτρινο σακάκι και μία δερμάτινη φούστα σχολιάστηκε αρνητικά από τα lifestyle μέσα.


Έπρεπε να δει τον εαυτό της στις φωτογραφίες για να δει ότι αυτό που φόρεσε δεν την κολάκευε καθόλου.


«Θα πρέπει να είσαι πιο ψηλή και λεπτή για να φορέσεις αυτό το σακάκι» έγραψε στο twitter. Κι όσο για το χρώμα; «Ήθελα να φορέσω λίγο χρώμα. Οι προθέσεις μου ήταν καλές αλλά τελικά δεν μου πήγαινε. Ο καθρέφτης μου μου είπε ψέματα εκείνη τη μέρα». 







Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: