Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

«Είμαι χοντρή! Ξεπεράστε το»

«Είμαι χοντρή! Ξεπεράστε το»

Η Christina Aguilera δεν χαρίζει... κάστανα στην δισκογραφική της εταιρεία


Την καρδιά της αποφάσισε να ανοίξει η Christina Aguilera για την «μάχη» που δίνει με τα κιλά της και την πίεση που της ασκούν στελέχη της δισκογραφίας για να είναι αδύνατη.


«Κατά τη διάρκεια της προώθησης του album “Stripped” το 2002 κουράστηκα να είμαι ένα λευκό, κοκκαλιάρικο κορίτσι».

Η τραγουδίστρια που έχει τις καμπύλες σήμα – κατεθέν των hot Λατίνων συνεχίζει: «Είμαι από τον Ισημερινό, όμως ήταν πιο εύκολο στη δισκογραφική μου να με πλασάρει ως το αδύνατο, γαλανομάτικο, λευκό κορίτσι», εξομολογείται σε συνέντευξή της στο περιοδικό Billboard, η Aguilera.

Και συνεχίζει: «Την επόμενη φορά που με είδαν τα στελέχη της δισκογραφικής μου ήμουν πιο παχιά, μελαχρινή και γεμάτη σκουλαρίκια. Σας διαβεβαιώνω, ότι δεν ήταν εύκολο να το καταπιούν. Είχα πάρει περίπου επτά κιλά. Συγκάλεσαν έκτακτη συνεδρίαση για την… κατάστασή μου».



Η Christina αποκάλυψε επίσης ότι η δισκογραφική της άρχισε να την πιέζει συναισθηματικά και να της δημιουργεί τύψεις λέγοντας ότι αν συνεχίζει να παίρνει κιλά θα επηρεάσει πολλούς θαυμαστές της και τους συνεργάτες της που θα χάσουν λεφτά γιατί πλέον οι δίσκοι της θα μένουν στα αζήτητα.

Φέτος η Christina δηλώνει σοφότερη και έτοιμη υπερασπιστεί τον εαυτό της. 

«Δουλεύετε με ένα χοντρό κορίτσι. Συνειδητοποιήστε το και ξεπεράστε το. Πρέπει να καταλάβουν ότι δεν τους ανήκω και ότι πρόκειται για το δικό μου σώμα», είπε, τονίζοντας παράλληλα ότι δεν πρόκειται να επιτρέψει ξανά σε κανένα να της δημιουργήσει τύψεις για το βάρος της.









Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: