Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Είναι η πανέμορφη κόρη του…



Είναι νέα, είναι ωραία και είναι ηθοποιός.. Φαίνεται μάλιστα ότι έχει πάρει αρκετά στοιχεία από τον χαρακτήρα του πατέρα της, ο οποίος είναι επίσης ηθοποιός. Είναι η Μαρία Ιατροπούλου, κόρη του Μιχάλη Ιατρόπουλου.

Η νεαρή ηθοποιός, μίλησε στην εφημερίδα espresso και αποκάλυψε ότι η μεγάλη της αδυναμία είναι μητέρα της: «Η μητέρα μου είναι ο μεγαλύτερος μάγκας που έχω γνωρίσει στη ζωή μου. Μια γυναίκα απίστευτα δυναμική, πετυχημένη στη δουλειά της και την οικογένειά της, ευαίσθητη και τρυφερή, εντυπωσιακά κομψή, το απόλυτο θηλυκό.

Είναι ο άνθρωπος που πιστεύει όσο κανείς άλλος σε μένα και με στηρίζει απίστευτα. Η λέξη αδυναμία δε φτάνει, λατρεία θα έπρεπε να πω», ενώ συνέχισε μιλώντας για τον πατέρα της: «Η σχέση μου με τον πατέρα μου είναι άλλοτε τρυφερή και άλλοτε συγκρουσιακή. Μια σχέση που χαρακτηρίζει δύο εκρηκτικές προσωπικότητες αλλά πάντα μια σχέση αγάπης. Ασφαλώς και υπάρχουν φορές που τον συμβουλεύομαι».



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: