Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Πόσα “είδη” σεξ υπάρχουν; Ένας άντρας απαντά με ειλικρίνεια…


NewsBay.gr 247 Πόσα είδη σεξ υπάρχουν; Ένας άντρας απαντά με ειλικρίνεια...

Ξεφυλλίζω ΤΟ βιβλίο του σεξ! Ψάχνω να βρω την απάντηση…Μπα, δεν πρόκειται να μου τη δώσει η πολυτελής έκδοση του Κάμα Σούτρα.

Τα είδη σεξ για έναν απλό, κοινό, αλλά απόλυτα ενεργό άνδρα δεν έχουν να κάνουν με ανατολίτικες δοξασίες.
Ούτε με… τεχνική απλόχερης προσφοράς απόλαυσης. (Αν και κάποια στιγμή πρέπει όλοι οι άνδρες να κάνουμε μαθήματα και σε αυτό)!

Ένας άνδρας κάνει σεξ για πολλούς λόγους… μια γυναίκα για έναν (Έτσι λες εσύ!). Τουλάχιστον έτσι διατείνεσαι. Γιατί αναρρωτιέμαι, αν εσύ κάνεις σεξ μόνο αν τρέφεις συναισθήματα, εγώ που τις βρίσκω τις παρτενέρ για τα δεκάδες άλλα είδη σεξ που εξασκώ περιστασιακά;

Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΣΕΞ Τώρα θα μου πεις εσύ και με το δίκιο σου… “Τι με νοιάζει εμένα, πότε θα σου έρθει εσένα και γιατί να κάνεις σεξ;”! Όχι, αγαπητή μου. Εγώ στα λέω για να μην ξυπνάς το πρωί στο κρεβάτι και ονειρεύεσαι πέπλα, άμαξες και “happily ever after”!

Στο έχω ξαναδηλώσει… το σεξ στον άνδρα δεν λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Για αυτό και συγκέντρωσα εδώ τα διαφορετικά σεξ που μπορεί να κάνεις ένας άντρας…

Το παρορμητικό σεξ
- Σε βλέπω, με βλέπεις και μεταξύ ενός “Γεια τι κάνεις” και δύο ποτών επακολουθεί σεξ. Είναι αυτό που θα έλεγα “ξεπέτα”, αλλά είπα να μην σε κάνω έξαλη από την αρχή. Άλλωστε δεν σημαίνει πως ένα τέτοιο σεξ τελειώνει εκεί. Συνήθως όμως αυτή είναι η κατάληξή του.

Το σεξ σε κυνηγετική περίοδο
- Ξέρεις τώρα… εσύ τα λες μέρα-νύχτα στις κολλητές σου. Θέλεις τον άνδρα κυνηγό. Ε, αυτό κάνω κι εγώ. Λυσσάω… Αν δεν σε καταφέρω διακυβεύεται η ανδρική μου υπόσταση. Για να μην μιλήσω για την καζούρα από φίλους, συναδέλφους και γνωστούς. Όταν λοιπόν πετύχω το σκοπό μου, να είσαι σίγουρη πως δεν θα πρόκειται για τρυφερό, ρομαντικό και αγαπησιάρικο σεξ. Από πάθος όμως και ένταση δεν θα έχεις να ζηλέψεις τίποτα…

Το σεξ σε αγώνα φιλικό
- Χρόνια τώρα κάνουμε τέλεια παρέα με την Έλλη. Και δεν είναι πως δεν είχαμε την άνεση να εμπιστευθούμε ο ένας στον άλλο πράγματα. Η φιλία μας ήταν αυτό που λέμε… πραγματική! Έλα όμως που λέγε, λέγε και πλάκα στην πλάκα βρεθήκαμε στο κρεβάτι; Άλλοι λένε πως μετά από αυτό το είδος σεξ, προκύπτουν οι καλύτερες σχέσεις. Άλλοι πάλι πως είναι λόγος να ξεγράψεις κάποιον τελείως από τη ζωή σου!

Το σεξ φάρμακο
- Έχω φάει τρελή “ήττα” από την προηγούμενη σχέση. Ο εγωισμός έχει πιάσει πάτωμα. Μη σου πω και υπόγειο! Ε, λοιπόν δεν θα κάτσω σπίτι να βλέπω ρομαντικές ταινίες και να τρώω παγωτό με το κιλό. Αυτή είναι η δική σου (κλισέ) αντίδραση συνήθως. Θα βγω, θα φλερτάρω και θα κάνω σεξ. Έτσι θα εκτονώσω όλη την πίεση και θα νιώσω πάλι καλύτερα. Θα ήθελα να μετατραπεί αυτό σε έρωτα. Αλήθεια θα το ήθελα… Αλλά δεν το βλέπω και πολύ πιθανό.

Το σεξ που δεν σημαίνει τίποτα…
- Μην σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Ποτέ δεν θα καταλάβω γιατί μια γυναίκα δεν παραδέχεται πως το σεξ είναι και βιολογική ανάγκη. Βρεθήκαμε, το κάναμε, ντυθήκαμε, συνεχίσαμε τη ζωή μας σαν να μην συνέβη τίποτα. Όμορφα και απλά!

Το εκπαιδευτικό σεξ
- Έχεις δει την σαραντάρα και τον πρωτάρη; Ε, λοιπόν ένας άνδρας ποτέ δεν σταματά να μαθαίνει. Μην μου παίρνεις υφάκι. Δεν είπα ό, τι καιγόμαστε να μάθουμε το κοσμογονικό μυστικό του γυναικείου οργασμού. Αλλά πράγματα μαθαίνουμε. Σεξ με μικρότερη. Σεξ με μεγαλύτερη. Σεξ με τουρίστρια (βλέπε από άλλη χώρα. Πολύ ιντριγκαδόρικο). Σεξ με παντρεμένη. Σεξ σε εξωτερικούς χώρους. Σεξ στο δωμάτιο των παιδικών χρόνων. Σεξ στο αυτοκίνητο. Σεξ στον… πολυέλαιο!

To εκδικητικό σεξ
- Αυτό προϋποθέτει η παρτενέρ να έχει όρεξη για gossip! Για να το μάθεις… αλλά και να μην το μάθεις αμέσως, εγώ την ικανοποίηση της εκδίκησης την πήρα. Μία σου και μία μου; Ένας τρόπος να σου δείξω πως αυτό που εσύ θέλεις τρεις μήνες για να μου το… προσφέρεις, μπορώ να το βρω στο λεπτό! “Γκέκε”;

Το σεξ με την πρώην
- Χωρίσαμε ένα δειλινό με δάκρυα στα μάτια! Δεν πήγαινε άλλο και το έβλεπα κι εγώ κι εσύ. Έλα όμως που 2 μήνες τώρα δεν πάει άλλο και χωρίς σεξ! Γι’ αυτό δεν είναι κακό να θυμηθούμε πόσο καλά περνούσαμε στο κρεβάτι τον πρώτο εκείνο καιρό. No strings attached! Σεξ “Και πάλι μαζί” - Είναι λίγο διαφορετικό από το σεξ με την πρώην. Εδώ μια βραδιά σεξ ενώνει και πάλι το γυαλί της σχέσης κι ας λεν πως αν ραγίσει δεν ξανακολλά! Παιδεύτηκα, χτυπήθηκε, ήπια τα ποτά μου! Έψαξα την εξιλέωση σε “σεξ που δεν σημαίνει τίποτα”, αλλά μάταιος ο κόπος. Θέλω εσένα και μόνο εσένα.

Και το σεξ της επανασύνδεσης είναι τόοοοοσο απολαυστικό.

Fit Sex: Να κάνουμε και τέλειο κορμί
- Έχεις σκεφτεί τι καλή γυμναστική είναι το σεξ. Και ως γνωστόν η καλή γυμναστική είναι και αγχολυτική. Το βάζουμε στο πρόγραμμα λοιπόν για να χάσουμε τα κιλά των γιορτών, για να ηρεμήσει το κεφάλι μας από λογαριασμούς και χρέη, για να ξεσκάσουμε βρε αδερφέ!

Το “Δεν βαριέσαι” σεξ
- Ο κολλητός ερωτοχτυπήθηκε. Η τηλεόραση χτυπήθηκε απλά από την κρίση και παίζει όλο επαναλήψεις. Ούτε να βγω μια βόλτα δηλαδή, ούτε να κάτσω σπίτι. Κάπου είχα το τηλέφωνο της Μαρίας που βοηθούσε πάντα σε στιγμές βαρεμάρας. Μην βιαστείς να την κακοχαρακτηρίσεις… Περνάμε καλά και διώχνουμε την πλήξη, την ανία και την βαρεμάρα. Που το κακό;

Το σεξ συμφιλίωσης
- Είπες λόγια βαριά. Σου χτύπησα κι εγώ την πόρτα στα μούτρα κι έφυγα. Το κεφάλι μου κόντευε να εκραγεί από την ένταση. Αν σε είχα μπροστά μου θα σου έσπαγα τα μούτρα (τι gentleman!!). Και να που εμφανίζεσαι μπροστά μου και το πάθος είναι ατελείωτο. Δεν διαβάζεις άρλεκιν… Όμως το σεξ που λύνει τις παρεξηγήσεις – αν και δεν δίνει λύση – είναι πολύ απολαυστικό.

Ο έρωτας
- Άλλο αγάπη και άλλο σεξ! Καλά τα λες… Για το τέλος άφησα το καλύτερο. Εκείνο το οποίο ισχυρίζεσαι πως είναι το μόνο που επιτρέπεις στον εαυτό σου. Τι να γράψεις εδώ. Αρκεί να το έχεις βιώσει και καταλαβαίνεις πως τα έχει όλα. Και πάθος και ένταση και ρομαντισμό και συναίσθημα και τρυφερότητα… Ναι, το παραδέχομαι. Όλοι αυτό θέλουμε. Εγώ τουλάχιστον το λατρεύω! Μέχρι τότε όμως;


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: