Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Κατερίνα Καινούργιου: Από παρουσιάστρια σε ρόλο μοντέλου



Πρωταγωνίστρια της διαφημιστικής καμπάνιας γνωστής εταιρίας μόδας για το φθινόπωρο/χειμώνας 2012-2013 είναι η Κατερίνα Καινούργιου η οποία φωτογραφήθηκε…


Η παρουσιάστρια αρκετά αδυνατισμένη φωτογραφήθηκε για την εταιρία μόδας Lynne, φορώντας οικολογικές γούνες, πλεκτά με αποχρώσεις του χρυσού αλλά και φούτερ με logo, αναδεικνύοντας τη κομψή αλλά και ταυτοχρόνως σέξι πλευρά της.

«Ήμουν ενθουσιασμένη από την αρχή γι αυτή την πρόταση, γιατί ήταν κάτι που δεν έχω ξανακάνει και χάρηκα που με επέλεξαν. Τα ρούχα της Lynne ταιριάζουν απόλυτα στο προσωπικό μου στυλ και με αντιπροσωπεύουν» εξηγεί στο ΟΚ!

Και συνέχισε λέγοντας πόσο τη δυσκόλεψε ο ρόλος του μοντέλου: «ήταν αρκετά κουραστική διαδικασία για εμένα, καθώς δεν είμαι μοντέλο αλλά δημοσιογράφος. Με τις κατάλληλες υποδείξεις όμως , πιστεύω ότι βγήκε ένα άρτιο αποτέλεσμα».


Τη φωτογράφηση έκανε ο Γιώργος Καπλανίδης, το styling η Έλενα Οικονόμου και το μακιγιάζ και το χτένισμα ο Δημήτρης Γιαννέτος.



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: