Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Η Σάλμα Χάγιεκ τυφλώθηκε!


Μάλλον χρειάζεται γυαλιά η Σάλμα Χάγιεκ

Κάποιο σοβαρό πρόβλημα με τα ματάκια της πρέπει να έχει η σέξι μεξικανή ηθοποιός. Δεν εξηγείται αλλιώς η εικόνα που έχει για τον εαυτό της.


Η Σάλμα Χάγιεκ (Salma Hayek) φωτογραφήθηκε για το περιοδικό "Harper's Bazaar" και εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά με τις "θανατηφόρες καμπύλες" της.
Φαίνεται όμως ότι η ίδια δεν βλέπει τον εαυτό της ως "σέξι, ζουμερό και θελκτικό". Αντίθετα, αυτοχαρακτηρίζεται"κοντή και στρουμπουλή" ενώ ταυτόχρονα θεωρεί "θαύμα" που ακόμη βρίσκει δουλειά…
 Κοντή και στρουμπουλή  χαρακτηρίζει τον εαυτό της η Σάλμα Χάγιεκ. Ε, δεν μπορεί! Σίγουρα χρειάζεται γυαλιά...
"Κοντή και στρουμπουλή" χαρακτηρίζει τον εαυτό της η Σάλμα Χάγιεκ. Ε, δεν μπορεί! Σίγουρα χρειάζεται γυαλιά...
Τι να πει κανείς;
Η 46χρονη σταρ ολοκλήρωσε τα γυρίσματα της ταινίας "The Savages"(δείτε το τρέιλερ στο βίντεο που ακολουθεί) και αποδίδει την επιτυχία της καθαρά στην… τύχη.
"Το χειρότερο πράγμα που μπορεί να συμβεί είναι να είσαι γυναίκα άνω των 40 στο Χόλιγουντ. Και σαν να μην φτάνει αυτό, έχω προφορά, είμαι δυσλεκτική, κοντή και στρουμπουλή. Κι όμως… Είμαι ακόμη εδώ.Πρέπει να είμαι το πιο τυχερό κορίτσι στον κόσμο", ομολογεί –και πράγματι ξαφνιάζει- η όμορφη Σάλμα, η οποία παρεμπιπτόντως είναι παντρεμένη με τον Γάλλο δισεκατομμυριούχο Φρανσουά Ανρί Πινό (Francois Henri Pinault). Έχουν και μια κόρη μαζί, την 5χρονη Βαλεντίνα
Στη συνέχεια της συνέντευξης μίλησε κι άλλο για το "πάχος της".
"Είμαι στα όρια του στρουμπουλού γιατί λατρεύω το φαγητό και το κρασί. Δεν είναι ό,τι καλύτερο από θέμα μόδας, αλλά είναι σίγουρα το καλύτερο για τη διάθεσή μου", εξηγεί η Χάγιεκ συμπληρώνοντας ότι είναι ευτυχισμένη όταν τρώει.
Όσο για το αν κάνει μπότοξ; Η Σάλμα Χάγιεκ είναι κάθετη: "Όχι. Και ξέρετε γιατί; Γιατί δεν το έχω ανάγκη. Επειδή τρώω. Τρώω το λίπος, τρώω τα λαχανικά, τρώω τα πάντα. Αν αθλείσαι υπερβολικά και δεν τρως αρκετά, τότε χάνει το δέρμα σου και αρχίζεις να γερνάς πριν της ώρας σου", συνεχίζει η διάσημη ηθοποιός τονίζοντας ότι δεν νιώθει την ανάγκη να είναι η πιο όμορφη και η πιο αδύνατη.
"Χαίρομαι πολύ για άλλους που είναι αδύνατοι και όμορφοι. Και έτσι είμαι πάντα ευτυχισμένη".
Ζ. Κ.



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: