Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Ηλιάκη: Οι δύσκολες ώρες που περνά & η βοήθεια ειδικού

Ηλιάκη: Οι δύσκολες ώρες που περνά & η βοήθεια ειδικού


Για τις δύσκολες ώρες που πέρασε και περνά μετά το θάνατο της μητέρας της μίλησε η Μαρία Ηλιάκη, η οποία όπως αποκάλυψε, αυτό ήταν «το χειρότερο καλοκαίρι της ζωής μου"



Η παρουσιάστρια ήταν καλεσμένη στο «Μες στην καλή χαρά» και αναφέρθηκε στο θάνατο της μητέρας της, πριν λίγους μήνες. Μάλιστα, όπως είπε, στην αρχή δεν πρόλαβε καλά καλά να το συνειδητοποιήσει, επειδή ρίχτηκε με τα μούτρα στη δουλειά.
Βρισκόταν σε μια κατάσταση χαρμολύπης, όπου στην εκπομπή ήταν χαρούμενη πάντα, ενώ όταν ήταν μόνη της, δυστυχισμένη. Ωστόσο, με το που ήρθε το καλοκαίρι και πήγε διακοπές, όλα τα συναισθήματα της βγήκαν στη φόρα και τότε έπαθε σοκ

«Τρόμαξα. Δεν ήθελα να βλέπω άνθρωπο και να είμαι όλη μέρα σπίτι. Πήρα το αεροπλάνο και έφυγα διακοπές με φίλους. Είχα πολλές μεταπτώσεις. Μια δεν ήθελα να βλέπω άνθρωπο, να είμαι μόνη μου και να κλαίω, και την άλλη να είμαι με κόσμο» αποκάλυψε χαρακτηριστικά.

Ακόμη και σήμερα δεν είναι καλά ψυχολογικά κι έχει ζητήσει τη βοήθεια ειδικών. «Δεν είμαι καλά τι να κάνουμε. Έχω μιλήσει με ειδικούς και κάτι θα βγει!» δήλωσε, ενώ παραδέχτηκε ότι ο χωρισμός της την ίδια περίοδο δεν ήταν τίποτε μπροστά στο θάνατο της μητέρας της.

Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: