Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Η Πηνελόπη δεν θέλει ρετούς



Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου δεν θέλει να επεμβαίνουν με ρετούς τα περιοδικά στις φωτογραφίες της, επειδή φοβάται τις αντιδράσεις του κόσμου.


«Όλες οι γυναίκες, εκτός από τη φίλη μου Ντορέττα Παπαδημητρίου, έχουν κυτταρίτιδα. Έχω κάνει το ακριβώς αντίθετο. Έχω πάρει τηλέφωνο σε περιοδικό και έχω ζητήσει να μη δημοσιεύσουν φωτογράφισή μου, επειδή ήταν υπερβολικά ρετουσαρισμένη. Τι να το κάνω αν με βγάλουν με τα πόδια της Σκλεναρίκοβα και μετά με βλέπει ο κόσμος στον δρόμο και γελάει. Μου έχει τύχει επίσης σε εξώφυλλο να αφαιρέσουν από το σώμα μου τα τατουάζ μου. Ε, κι αυτό με έκανε έξαλλη».

Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: