Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Γιάννης Τσιμιτσέλης: "Δεν είχα χρήματα να πάρω ένα εισιτήριο λεωφορείου"



Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης μιλάει για τις δύσκολες οικονομικά περιόδους της ζωής του, για τις μειωμένες σημερινές απολαβές του, αλλά και για τότε που ήταν σεβιτόρος.

"Έχω περάσει οικονομικά δύσκολα στη ζωή μου, αλλά πάντα προσάρμοζα τα πράγματα σύμφωνα με τις ανάγκες μου. Δεν σκέφτηκα ποτέ ότι ήρθε το τέλος του κόσμου". Σε συνέντευξή του στο περιοδικό "ΕΓΩ!" ο ηθοποιός Γιάννης Τσιμιτσέλης μιλάει για τις δύσκολες οικονομικά περιόδους της ζωής του, για τις μειωμένες σημερινές απολαβές του, αλλά και για τότε που ήταν σεβιτόρος.


"Δούλευα κυρίως ως σερβιτόρος σε μαγαζιά. Επίσης έχω μοιράσει φυλλάδια για ένα χαρτζιλίκι... Έχω ζήσει και με λιγότερα από 300 ή ακόμα και 200 ευρώ. Τα πρώτα χρόνια που ήμουν στην Αθήνα, τα χρήματα έφταναν ίσα-ίσα για να καλύπτω τη σχολή. Με βοηθούσε η μητέρα μου να πληρώνω το ενοίκιο του σπιτιού μου. Ήμουν με ελάχιστα λεφτά. Δεν έβγαινα από το σπίτι καθόλου. Ψώνιζα μόνο τα απαραίτητα στο σούπερ μάρκετ, για να μαγειρεύω στο σπίτι, και ήμουν συνέχεια μέσα. Υπήρξαν στιγμές που δεν είχα χρήματα να πάρω ένα εισιτήριο λεωφορείου".
 
Όσον αφορά στην παράσταση "Άντρες έτοιμοι για όλα" στο Θέατρο Λαμπέτη δηλώνει... έτοιμος για όλα. Στην ερώτηση αν έχει άγχος για το γυμνό απαντά: "Όχι ιδιαίτερο. Έφαγα την... κρυάδα στο "Οξυγόνο" και "Τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός". Όταν δικαολογείται βάσει κειμένου, δεν έχω κανένα θέμα. Αν είναι μόνο και μόνο για εντυπωσιασμό, με ενοχλεί. Όλη η παράσταση έχει ως αποκορύφωμα τα τρία λεπτά του χορευτικού στο τέλος".



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: