Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Ζέτα Δούκα: Νοιώθω πιο όμορφη από ότι στα 23 μου


Ζέτα Δούκα: Νοιώθω πιο όμορφη από ότι στα 23 μου

Η Ζέτα Δούκα φωτογραφίζεται για το εξώφυλλο του Shape Οκτωβρίου και μιλάει για τα μυστικά της καλλίγραμμης σιλουέττας της ενώ δηλώνει πως νιώθει πιο όμορφη και πιο υγιής από ότι πριν, λόγω...

Η γνωστή ηθοποιός που αυτή τη περίοδο κάνει εντατικές πρόβες για την Ομήρου Οδύσσεια στο Εθνικό Θέατρο, αλλά και σε αναμονή για το δεύτερο κύκλο της σειράς αλλά και συγχρόνως δουλεύοντας για την «ΑΝΑΣΑ»- Κέντρο για τις Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής- νοιώθει αυτή τη περίοδο της ζωωής της γεμάτη ενέργεια και δύναμη
«Είναι αλήθεια ότι σήμερα νιώθω όχι μόνο πιο όμορφη, αλλά και πιο υγιής και έχω μεγαλύτερη ενέργεια από ποτέ. Ίσως δεν είμαι τόσο λεπτή ή τόσο γραμμωμένη όσο στα 23, αλλά τότε χόρευα επαγγελματικά και είχα το πρόβλημα με τις διατροφικές διαταραχές. Μέσα από τη διαδικασία της θεραπείας μου έμαθα να αγαπώ τον εαυτό μου. Ασχολήθηκα με το να μάθω ποιες τροφές μου κάνουν καλό και ποιες όχι, ποια είναι η σωστή άσκηση για εμένα, αλλά και με ποια συχνότητα και σε ποια ένταση. Όλα αυτά με βοηθούν να νιώθω ότι τώρα έχω πιο δυνατό μυϊκό σύστημα, πιο όμορφο δέρμα, περισσότερη ενέργεια».

Σχετικά με το ποιές είναι οι σωστές και οι λάθος τροφές για εκείνη, η ηθοποιός εξηγεί

«Ακούγοντας το σώμα μου και προσέχοντας τις αντιδράσεις του, διαβάζοντας, αλλά και με τις συμβουλές των κλινικών διατροφολόγων της «ΑΝΑΣΑ» προσπαθώ να τρέφομαι όσο πιο σωστά γίνεται. Έχω σταματήσει να πίνω αγελαδινό γάλα και να τρώω τα προϊόντα του. Δεν τα μεταβολίζει ο οργανισμός μου και το συνειδητοποίησα εμπειρικά. Έτσι, διαλέγω ανάμεσα στο κατσικίσιο γάλα, το γάλα σόγιας ή το rice milk. Επίσης, διαβάζοντας έμαθα ότι η γλουτένη είναι κακή για τον οργανισμό μας. Έτσι, αποφεύγω τα προϊόντα από άσπρο αλεύρι. Ξέρω ακόμη ότι είναι καλύτερα να αποφεύγω τα πράσινα λαχανικά το βράδυ, γιατί δημιουργούν φούσκωμα».

Για το αν νοιώθει ότι στερείται αποφεύγοντας συγκεκριμένες τροφές, η Ζέτα λέει

«Δεν αισθάνομαι έτσι. Για παράδειγμα, τις προάλλες πήγα σε ένα vegan εστιατόριο και παρόλο που κανένα πιάτο δεν είχε κρέας ή ψάρι, ήταν απίθανα γευστικά. Είναι αλήθεια ότι στα κλασικά εστιατόρια οι επιλογές μου συνήθως είναι περιορισμένες, αλλά δεν νιώθω ότι δεν απολαμβάνω το φαγητό μου. Από την άλλη, δεν ακολουθώ τυφλά τους διατροφικούς κανόνες. Τρώω και τις "απαγορευμένες" τροφές, απλώς δε συμπεριλαμβάνονται στην καθημερινή διατροφή μου».

Η Ζέτα Δούκα απολαμβάνει το mojito της, στα γυρίσματα της ελληνικής ταινίας η Νήσος.



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: