Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

O πρώην Σαϊεντολόγος Πολ Χάγκις στηρίζει τις αποκαλύψεις του Vanity Fair με γράμμα του στον Τύπο


Ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης του οσκαρικού «Crash», Πολ Χάγκις, με γράμμα του στον Τύπο, στηρίζει ως πέρα για πέρα αληθινές τις αποκαλύψεις του Vanity Fair για το πώς η Σαϊεντολογία έψαξε νύφη στον Τομ Κρουζ το 2005.


Χθες έσκασε η βόμβα: στο ακυκλοφόρητο ακόμα στην Ελλάδα τεύχος Οκτωβρίου του Vanity Fair, αποκαλύπτονται οι μέθοδοι της Σαϊεντολογίας να βρει νύφες για τον (πιθανώς γκέι) Τομ Κρουζ με ακροάσεις σε νεαρές κοπέλες που είναι ήδη μέλη. Συγκεκριμένα, το ρεπορτάζ του Vanity Fair καταγγέλλει την ιστορία της Ναζανίν Μπονιάντι, της κοπέλας που πλάσαραν στον μεγάλο σταρ, αλλά μετά από ένα μήνα απέρριψαν, απομόνωσαν και τιμώρησαν (όλο το αναλυτικό ρεπορτάζ εδώ).
Και τώρα, έρχεται ο οσκαρικός σκηνοθέτης Πολ Χάγκις να ρίξει κι άλλο λάδι στη φωτιά. Ο Χάγκις είχε σοκάρει και ο ίδιος πριν από δύο περίπου χρόνια, όταν αποχωρώντας από την Εκκλησία της Σαϊεντολογίας, εξιστόρησε την εμπειρία του με τρανταχτές αποκαλύψεις στο New Yorker. Σήμερα, έρχεται να στηρίξει την ιστορία της Μπονιάντι, στέλνοντας ένα email στον Τύπο από την Ρώμη όπου βρίσκεται για την προπαραγωγή της επόμενης ταινίας του.
Γνωρίζω την Ναζανίν εδώ και τρία χρόνια. Την γνώρισα μέσω μίας κοινής μας φίλης, όταν και εγώ έκανα την προσωπική μου έρευνα για την Σαϊεντολογία, λίγο πριν καταθέσω την παραίτησή μου από την αίρεση. Η Ναζ ντρεπόταν βαθιά για την «ανόητη» συμμετοχή της στην υπόθεση Τομ Κρουζ και δεν ήθελε ποτέ να βγει και να αποκαλύψει τι συνέβη. Για αυτό και δεν την ανέφερα ποτέ στα δικά μου αποδεικτικά στοιχεία, σεβόμενος την θέση της. Εμεινα σιωπηλός.
Παρόλα αυτά ένιωσα αηδία για τον τρόπο που τα υψηλά στελέχη της Εκκλησίας χρησιμοποίησαν στυγνά ένα μέλος της. Πόσο εύκολα μετά την πέταξαν, πόσο σκληρά την τιμώρησαν, πόσο αποτελεσματικά την έκαναν να σωπάσει. Δεν ήταν μόνο απειλές. Κατάφεραν πραγματικά να την κάνουν να νιώσει ντροπή για τον εαυτό της, όταν το μόνο της έγκλημα ήταν ότι ήταν μια νεαρή κοπέλα που ερωτεύτηκε και εμπιστεύτηκε.
Οταν ο ίδιος έγραψα το αποκαλυπτικό γράμμα παραίτησής μου, δεκάδες «φίλοι» και επίσημοι εκπρόσωποι της Εκκλησίας, μου επιτέθηκαν και επανειλημμένα απαίτησαν να καταστρέψω το γράμμα μου και να αποσυρθώ διακριτικά. Τους απαντούσα ότι δεν υπήρχε καμία τέτοια περίπτωση. Επίσης τους ενημέρωνα ότι είχα ακόμα περισσότερες πηγές για την σκοτεινή πλευρά της Οργάνωσης και μπορούσα να στηρίξω τις καταγγελίες μου με ακόμα περισσότερες μαρτυρίες. Η Ναζανίν ήταν μία από αυτές.
Εχω δυστυχώς γνωρίσει πολλά μέλη που τους έχουν συμπεριφερθεί άθλια και τους έχουν κάνει μετά να ντρέπονται βαθιά για τον εαυτό τους. Ολοι, φοβούνται να μιλήσουν. Η ιστορία της Ναζανίν τράβηξε το ενδιαφέρον γιατί αφορούσε την εμπλοκή της με έναν σταρ. Οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους καθημερινούς ανθρώπους δε θα ενδιέφεραν ένα περιοδικό. Ζουν απομονωμένοι, φοβούνται την εκδίκηση της Εκκλησίας αν ανοίξουν το στόμα τους, η οποία τους έχει απειλήσει με συνέπειες νομικές, οικονομικές, προσωπικές. Ανάμεσά τους υπάρχουν και δημόσια πρόσωπα.
Ολοι τρέμουν. Τρέμουν μία τεράστια επιχείρηση δισεκατομμυρίων που στην επιφάνειά της κομπάζει ότι αναζητά την αλήθεια, ενδυναμώνει τους ανθρώπους, ενώνει οικογένειες και ενθαρρύνει την ανεξάρτητη σκέψη. Ηθελα να ήξερα πώς τα μέλη της, οι περισσότεροι καλοί και έξυπνοι άνθρωποι, επιμένουν να παραμένουν τυφλοί όταν καθημερινά αποκαλύπτονται τέτοια περιστατικά. Αλλά ποιος είμαι εγώ και μιλάω; Κι εγώ υπήρξα τυφλός επί χρόνια. Τώρα όμως ξέρω το είδος της ντροπής που νιώθει η Ναζανίν.
Και η Ναζ δε θα έπρεπε να ντρέπεται. Δεν είναι απλά μία θαυμάσια ηθοποιός στην αρχή μίας πολλά υποσχόμενης καριέρας, αλλά και μία αφοσιωμένη στα ανθρώπινα δικαιώματα ακτιβίστρια - μία πραγματικά υπέροχη και στοργική κοπέλα. Το τελευταίο πράγμα που χρειαζόταν ήταν μία τέτοιου είδους δημοσιότητα. Ομως της συνέβη και είμαι σίγουρος ότι θα την αντιμετωπίσει με την αξιοπρέπεια και τη χάρη που την χαρακτηρίζουν. Δηλώνω οργισμένος που μία ονομαζόμενη «Εκκλησία» συμπεριφέρθηκε έτσι στο ποίμνιό της. Ομως η Ναζ δεν πρέπει να νιώθει πια θύμα. Είναι μία δυνατή γυναίκα, θα αντέξει, κι εγώ προσωπικά είμαι περήφανος που είμαι φίλος της.
Πολ Χάγκις
ΥΓ. Και στην περίπτωση που δεν έγινε σαφές: η Ναζ έχει και η ίδια σιωπηλά παραιτηθεί από την Οργάνωση εδώ και κάποια χρόνια, ενώ πρώτα προσπάθησε μάταια να συνυπάρξει με την αδικία που της προκάλεσαν.



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: