Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Karolina Kurkova: Τα μυστικά της ομορφιάς της

Karolina Kurkova: Τα μυστικά της ομορφιάς της

Το supermodel- και ένα από τα πρόσωπα του νέου αρώματος της Donna Karan- μίλησε στο allure
Η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης είναι μια ανάσα μακριά, όμως αυτή τη σεζόν η Karolina Kurkova δεν θα ανέβει στα catwalks καθώς κάνει γυρίσματα για το reality show The Face όπου συμμετέχει ως coach των διαγωνιζόμενων (μαζί με τη Naomi Campbell και την Coco Rocha).


Το διάσημο μοντέλο μίλησε στο allure και αποκάλυψε τι κάνει πριν από μια φωτογράφιση, τη συνεργασία της με τη Donna Karan για την καμπάνια του νέου της αρώματος, τα μυστικά της ομορφιάς της αλλά και τα προϊόντα στα οποία ορκίζεται.


Πώς προετοιμάζεται για μια φωτογράφιση
«Στα μαλλιά μου χρησιμοποιώ μια μάσκα βαθιάς θρέψης της Kérastase, που την απλώνω και την αφήνω για μερικές ώρες. Για το πρόσωπό μου, επισκέπτομαι μια Ρωσσίδα αισθητικό που την εμπιστεύομαι για καθαρισμό τα τελευταία 9 χρόνια- καθαρίζει κάθε πόρο της επιδερμίδας μου και βάζει μάσκες με ένζυμα φρούτων σε όλο το πρόσωπό μου. Όσο για το σώμα μου, όταν έχω κάποιο μεγάλο event, κάνω μια μικρή αποτοξίνωση. Πίνω οργανικούς χυμούς, κάνω πολύ υγιεινή διατροφή και γυμνάζομαι με Soul Cycle που είναι 45 λεπτά διασκέδασης και μουσικής και Body by Simone που συνδυάζει χορό και κίνηση. Δεν μου αρέσει απλά να σηκώνω βάρη ή να κάνω βαρετές ασκήσεις.»


Για το νέο άρωμα της Donna Karan (η Kurkova είναι ένα από τα τρία πρόσωπα της καμπάνιας)
«Είναι πολύ θηλυκό, sexy, κομψό και ξεχωριστό χωρίς όμως να επιβάλλεται. Μπορείς να το φοράς άνετα το πρωί ή σε ένα καυτό ραντεβού με τον άντρα σου.»


Όταν θέλει να νιώθει sexy...
«Έχω αδυναμία στις μάσκαρα. Μια φίλη μου μου είπε να δοκιμάσω της Lancôme. Είναι απίστευτο πόσο μακριές και πλούσιες κάνει τις βλεφαρίδες σου. Χρησιμοποιώ πρώτα την Oscillation και μετά περνάω απο πάνω τη μάσκαρα με το πιο λεπτό βουρτσάκι. Αμέσως το βλέμμα δείχνει πιο "ανοιχτό" και νιώθεις πιο sexy. Επίσης λατρεύω το μαύρο μολύβι της MAC ή της Chanel, με το οποίο κάνω μια γραμμή στο εσωτερικό του βλεφάρου και μετά το σβήνω με το δάχτυλό μου.»


Το μυστικό για τα απαλά, ζουμερά της χείλη...
«Τα ενυδατώνω με αγνό λάδι καρύδας ή με το honey lip balm της Nuxe. Αν και η αλήθεια είναι πως τα ταλαιπωρώ συνέχεια και τα δαγκώνω...»

Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: