Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Αλεξίου: Καψή μου φέρνεις ανακάτεμα στο στομάχι

Αλεξίου: Καψή μου φέρνεις ανακάτεμα στο στομάχι

Απαντά στο δημοσιογράφο για tweet στο οποίο τη χαρακτήρισε «τσόλι»

Μία κόντρα η οποία προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση, έκανε το γύρο του διαδικτύου σήμερα, με τη δημοφιλή τραγουδίστρια Χ. Αλεξίου να απαντά σε βαρύτατους χαρακτηρισμούς, μετά από
επίθεση που εξαπέλυσε εναντίον της αλλά και άλλων καλλιτεχνών ο δημοσιογράφος Μανώλης Καψής, με αφορμή τη δημοσιοποίηση στοιχείων σχετικά με τα εισοδήματα που δήλωσαν στην εφορία.


Δείτε τα tweets:

Γειά σου ρε Γαλάνη με τα ωραία σου. Ωστε 3 χλιάδες ευρώ δηλωσες εισόδημα το 2009? να σου στείλω φαι με την πρόνοια...

Μηπως βρίσκεται καμμια βοήθεια για την κ Γαλάνη- την φίλη του Αλέξη ντε- που η κακομοίρα δηλώνει εισοδήματα κάτω απο το όριο της φτωχειας?

Η Δημητρούλα δεν ξεκίναγε τις συναυλίες της λέγοντας πως πρέπει να φύγει η χούντα του μνημονίου? Για να συνεχίζει να κλέβει την εφορία έ?

Αυτο το Σάββατο μαζεύουμε τρόφιμα στο Μέγκα για τις απορες Δημητρα Γαλάνη και ΤανιαΤσανακλίδου.

Η Γαλανη μαζί με την άλλη αντιστασιακή Χαρούλα Αλεξίου- Βελουχιώτη δεν δίνουν συναυλίες? Πού πήγαν τα λεφτά οέο?

Πληροφορίες οτι η Δημητρα Γαλάνη εκρυβε τα εισοδηματά της σαν αντίσταση στην κυβερνηση του μνημονίου επιβεβαιώνονται.. ανάρχα η δικιά σου

Αληθευει οτι ο αγανακτισμένος Κότσιρας ξέχασε να κάνει δηλωση?

Κοτσιρας + γαλάνη δεν σχολιάζουν στοιχεία ΣΔΟΕ που δείχνουν ποσο φοροφυγάδες ειναι..γιατί ειναι χαλκευμένα απο τους μνημονιακούς εφοριακούς

Η πηγή μου μου αποκάλυψε γιατι βγηκε στην αντισταση για το μνημόνιο η Χαρούλα. Εχασε μου έιπε 2 εκ απο το κούρεμα των ομολόγων

Κλαίω απο το πρωί για το δραμα της συριζαίας Δημήτρας Γαλάνη που ζεί με 3 χιλιάδες ευρω το χρόνο.. να γιατί κάνει αντίσταση στο μνημόνιο

Αποψε το βράδυ μετά την προσευχή θα κρατήσω λίγο απο το βραδυνό μου να το δώσω στην Δημ.Γαλάνη που ζεί με 3 χιλιάδες το χρονο η κακομοίρα

Όσοι έχετε παλιά ρούχα τα μαζευουμε στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής για να τα δώσουμε στην Γαλάνη και τον Κότσιρα που υποφέρουν...

Όταν η Χαρούλα έλεγε να φύγει η χούντα.. το ΣΔΟΕ εννούσε?

Γιατί φθάσαμε στο μνημόνιο? γιατί κάτι τσόλια σαν την Αλεξίου και τη Γαλάνη δεν πληρωσαν ποτε φόρο και τώρα κάνουν αντίσταση

Αυτοί οι δήθεν αριστεροί, τυπου Χαρ Αλεξίου και Γαλάνη που δεν πληρωσαν ποτε φόρο.. ειναι οι πιό σιχαμένοι

Αντε καλήνύχτα Γαλάνη. Εσύ φαντάζομαι με 3000 ευρώ εισοδημα τον χρόνο... κοιμάσαι κάτω απο την γεφυρα..και ετοιμάζεσαι για την ταξικη μαχη

Η Χ. Αλεξίου, αφού έμαθε τα σχόλια, απάντησε στους χαρακτηρισμούς του Μανώλη Καψή με την εξής ανακοίνωση:

«Κανείς πριν από εσένα δεν με έχει κάνει μέχρι τώρα να νοιώσω τέτοιο ανακάτεμα στο στομάχι με την επίθεση του. “Γιατί;” είπα. Τέτοιο μίσος, τέτοια αηδία μπορεί να έχω προκαλέσει σε έναν άνθρωπο που δεν με ξέρει παρά μόνο μέσα από το τραγούδισμα μου.
Γιατί αφού εσύ πονάς περισσότερο την χώρα από εμένα δεν έψαξες να βρεις (μια και δεν είδες το δικό μου όνομα στις λίστες που δεν είναι δική μου ευθύνη) το πόσο εντάξει ή όχι είμαι; Αν ψάξεις και εκπλαγείς θα ζητήσεις συγνώμη; Έχεις το δικαίωμα να διασύρεις ανθρώπους και να χρησιμοποιείς τέτοιο λεξιλόγιο χωρίς λόγο;.

Μήπως δεν είσαι εσύ, αλλά κάποιος άλλος κακοήθης που χρησιμοποιεί το όνομά σου; Μόνο "γιατί" έχω να επαναλαμβάνω. Δεν υπάρχει λογική στα γραφτά σου για να μπορέσω να σε κατανοήσω ακόμη κι αν τα έγραψες εν θερμώ (;). Μακάρι να μην είσαι ο αληθινός. Τι να πω;».







Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: