Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΑΝΝΥ ΜΠΑΛΤΖΗ...Αποκαλύπτει ποιος είχε απορρίψει το "Παλιό μου παλτό"


Αποκαλύπτει ποιος είχε απορρίψει το "Παλιό μου παλτό"

Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες των τελευταίων ετών που εκτόξευσε την καριέρα του Χρήστου Δάντη στα ύψη.


Η στιχουργός Σάννυ Μπαλτζή σήμερα απόκαλύπτει ότι πριν καταλήξουν στο Χρήστο Δάντη, το τραγούδι είχαν απορρίψει κάποιοι καλλιτέχνες.


"Ο Λάκης Παπαδόπουλος το είχε προτείνει και στον Βασίλη Καρρά.
Μου είπε ο Βασίλης πέρυσι στο καμαρίνι του, με μια ζεστή αγκαλιά πόσο έχει μετανιώσει και μου έκανε δώρο την κασέτα με το τραγούδι.
Τον αγαπώ πολύ, είναι ροκ προσωπικότητα.
Βέβαια, αυτό το τραγούδι δεν το είχε απορρίψει μόνο εκείνος, αλλά και πολλοί άλλοι",δήλωσε στο περιοδικό ΕΓΩ.



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: