Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

«Θέλω να κάνω οικογένεια»


«Θέλω να κάνω οικογένεια»

Είναι μέσα στους άμεσους στόχους της Αθηνάς Οικονομάκου


Για το ενδεχόμενο να κάνει οικογένεια, αλλά και για τις σχέσεις της μίλησε η Αθηνά Οικονομάκου, σε συνέντευξή της στο περιοδικό Celebity.

«Θέλω να κάνω οικογένεια και είναι μέσα στους στόχους μου, όχι στους άμεσους βέβαια, γιατί πρέπει να βρεις το σύντροφο που θα σε κάνει να νιώσεις έτοιμη για αυτό το βήμα. Θα ήθελα πολύ πάντως να συμβεί, ακόμα και σε σχετικά μικρή ηλικία», είπε η ηθοποιός.

Και συνέχισε: «Είμαι πολύ περίεργη στις σχέσεις μου. Πρέπει καταρχάς να μπορώ να επικοινωνώ με τον άλλο. Να με καταλαβαίνει, να κερδίσει την εμπιστοσύνη μου. Κανένας φίλος μου δεν έχει νιώσει ότι θα τον πρόδιδα. Αυτά θέλω και από τους άλλους. Ειλικρίνεια, αυθορμητισμό και αλήθεια».


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: