Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Η Κατερίνα Καινούργιου ντύθηκε νυφούλα



Για τις ανάγκες μιας φωτογράφισης η Κατερίνα Καινούργιου ντύθηκε νυφούλα και μίλησε για τι άλλο; Για τα προσωπικά της.
Κατερίνα Καινούριου: Ντύνεται νύφη και μιλάει για το γάμο της!


Για τη σχέση της με τον ποδοσφαιριστή Γιώργο Σαμαρά είπε:



«Κάθε εβδομάδα διαβάζω κι ένα διαφορετικό σενάριο, οπότε δεν δίνω βάση και δεν ασχολούμαι. Το τι συμβαίνει με εμένα και τον Γιώργο το ξέρω καλά εγώ, αυτός και οι δικοί μας άνθρωποι. Από εκεί και πέρα δεν αφορά κανέναν άλλο. Γενικότερα ως άνθρωπος είμαι ειλικρινής και, όταν έχω να πω κάτι, μιλάω ανοιχτά».

Όσο για το αν της έχει κάνει κάποιος πρόταση γάμου τόνισε:



«Ποτέ! Ίσως βέβαια να μην έχω εμπνεύσει ακόμη κανέναν για κάτι τέτοιο (γέλια)».

Πόσες φορές έχει φανταστεί την ημέρα του γάμου της;



«Πάρα πολλές φορές, αλλά πάλι, όσο μεγαλώνω, αλλάζει το σενάριο. Πιο μικρή, η μέρα του γάμου μου ήθελα να είναι παραμυθένια και ρομαντική, από το νυφικό μέχρι και την τελετή. Πλέον, θα ήθελα η συγκεκριμένη ημέρα να είναι όσο πιο απλή γίνεται. Εξάλλου, το λευκό, που είθισται να φοράει η νύφη, είναι και το αγαπημένο μου χρώμα. Η ιδέα του γάμου με κάνει να αισθάνομαι ωραία και τη θεωρώ ιερή. Είμαι υπέρ του γάμου».

Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: