Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

"Γιατί έκοψα τα ναρκωτικά"



Ο 37χρονος ηθοποιός αποφάσισε να μιλήσει στο περιοδικό "The Hollywood Reporter" για τον εθισμό του στα ναρκωτικά. Συγκεκριμένα ο Bradley Cooper εξομολογήθηκε: «Δεν πίνω και δεν κάνω ναρκωτικά πλέον.
Σταμάτησα στην ηλικία των 29 ετών. Το να είσαι καθαρός είναι πολύ σημαντικό. Θυμάμαι εκείνα τα χρόνια, να κοιτάζω το διαμέρισμά μου, τα σκυλιά μου και τη ζωή μου και να αναρωτιέμαι: 'Μα, τί μου συμβαίνει";» και συνεχίζει: «Πάντα με απασχολούσε τι σκέφτονταν οι άλλοι για μένα και πάντα σκεφτόμουν πως θα κατάφερνα να βγάλω ακόμα μια μέρα. Ένιωθα παρείσακτος. Κάποια στιγμή είχα πιστέψει ότι δεν θα κατάφερνα να ζήσω όπως πραγματικά ήθελα και αυτό με τρόμαζε. Πάντα έλεγα ότι μάλλον θα καταστρέψω τη ζωή μου».




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: