Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Blake Lively: Θέλει να γίνει πολύτεκνη!


Blake Lively: Θέλει να γίνει πολύτεκνη!

Όχι ένα, ούτε δύο, ούτε τρία αλλά τριάντα παιδιά ονειρεύεται να αποκτήσει η ηθοποιός που μετράει μόνο λίγες μέρες γάμου!


Η φρεσκοπαντρεμένη Blake Lively, που ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας με τον Ryan Reynolds υπό συνθήκες απόλυτης μυστικότητας, δεν είχε κανένα πρόβλημα να αποκαλύψει την ανυπομονησία της να γίνει μητέρα.

«Επιθυμούσα πάντα μία πολυάριθμη οικογένεια. Θα έκανα τριάντα παιδιά, αν μπορούσα», δήλωσε χαρακτηριστικά η 25χρονη ηθοποιός σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Allure. «Αυτή τη στιγμή, νιώθω τόσο ήρεμη. Ποτέ άλλοτε δεν ήμουν τόσο ευτυχισμένη στη ζωή μου».

Επιβεβαιώνοντας ότι είναι γεννημένη για να γίνει μητέρα, η 25χρονη Blake τόνισε ακόμα ότι σε αντίθεση με τις νεαρές συναδέλφους της, η ίδια προτιμούσε πάντα την ηρεμία του σπιτιού της από τη φασαρία των κλαμπ.

«Δεν πίνω και δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κανένα είδος ναρκωτικού. Δεν μου αρέσουν τα κλαμπ, στις ντισκοτέκ η μουσική είναι πολύ δυνατά και δεν μπορείς να συζητήσεις. Και επιπλέον, δεν είμαι και καμιά φοβερή χορεύτρια, αφού όταν χορεύω, τα γόνατά μου πάνε όπου 'ναι», εξήγησε.


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: