Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Analyse Her: Πώς βρεθήκαμε όλοι στις υπηρεσίες της "βασίλισσας" Ελένης;



Τη Δευτέρα 1 Οκτωβρίου, η Ελένη Μενεγάκη επιστρέφει στις τηλεοπτικές οθόνες μας, μέσα από την εκπομπή "Ελένη", η οποία για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν θα παίζει μεσημέρι. Είναι επί της ουσίας μια απόδειξη, ότι ακόμη και αν η τηλεόραση εκλείψει (κάτι που έχουμε αρχίσει να φοβόμαστε), πάντα θα υπάρχει μια ζώνη, για να φιλοξενεί τη βασίλισσα της ελληνικής TV κουλτούρας.
Χωρίς περαιτέρω και άσκοπα λόγια (άλλωστε ακολουθούν μεγάλες δόσεις από λέξεις) πέντε δημοσιογράφοι ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να καταφέρουν να αναλύσουν την πιο διάσημη Ελένη, μετά από αυτή που σκαρφίστηκε ο Όμηρος. Τις δυνάμεις τους είπαμε; Σόρι, τις απόψεις τους εννοούσαμε.

Όταν λέγαμε μαζί της το Πάτερ Ημών
Από τον Ηλία Αναστασιάδη
Όπως συνήθως συμβαίνει με τις γυναίκες στην τηλεόραση, γνωρίσαμε την Ελένη Μενεγάκη καστανόξανθη. Όσο κι αν η πρώτη τηλε-ανάμνηση κάθε υγιούς TV stalker της ήταν το “Πάτερ Ημών” και το fiction φλερτ της με τον Κώστα Καρρά -το δικό μας fiction φλερτ ήταν sci-fi με πρωταγωνίστρια τον παιδικό μας έρωτα, Κορίνα Δαμουλιάνου- το ντεμπούτο της Ελένης στην τηλεόραση έγινε στο MEGA το 1991. Μια σεζόν στο “Πρωινό Κοκτέιλ” δίπλα στους Ιάσονα Τριανταφυλλίδη και Νίκο Διαμανταρίδη, μετά τρεις σεζόν στη Mega Banca στην ειδική αποστολή να συγχαίρει τον νικητή με hugs & kisses και πιο μετά τρεις σεζόν στο Πάτερ Ημών του ΑΝΤ1.


Επειδή η ζωή δεν είναι μόνο τηλεόραση κι επειδή η Ελένη γεννήθηκε για να προκαλεί (συνήθως άθελά της), η 20ετής της πορεία στη μικρή οθόνη είχε μια wild card που πολλοί τολμούν και ξεχνούν, αν και ουδείς δικαιούται να ξεχάσει. Όλα (τα καλά γι' αυτήν) ξεκίνησαν όταν ο σταρ Μιχάλης Ρακιντζής την έχρισε πρωταγωνίστρια στο κλιπ του “Προκαλείς”, το 1990. Μπιλιέτο για την επιτυχία. Το κοκκαλάκι της νυχτερίδας. Δρόμος στρωμένος με ροδοπέταλα. Δεν έχω άλλα κλισέ.
 
Στο “Πάτερ Ημών”, η Ελένη κλήθηκε να παίξει τον λεπτό ρόλο του φλερτ ενός μεγαλύτερου σε ηλικία άντρα με δύο κόρες και, αν δεν μπεις στον πειρασμό να δεις ολόκληρα επεισόδιο της σειράς στο ίντερνετ, δεν θυμάσαι αν ήταν καλή ή κακή. Μιας και δεν γεννήθηκε για να είναι ηθοποιός, αλλά textbook παρουσιάστρια πρωινού, άντε βία μεσημεριανού, το ότι δεν θυμόμαστε την απόδοσή της είναι μάλλον καλό για την ίδια και την προστατεύει. Μετά έρχονται βιντεάκια σαν το παρακάτω και θυμόμαστε κάποια πράγματα.
 
Να σημειωθεί ότι το μαλλί εδώ αρχίζει να ξανθαίνει εμφανώς, καθώς από το 1995 -ήτοι δεύτερη σεζόν της στο “Πάτερ Ημών”- στη ζωή της μπήκε ο Πρωινός Καφές και στην τηλε-ζωή μας η Ελένη πιο δυναμικά από ποτέ.
Για μια Ελένη και ένα στιλ
Από την Έλενα Μπουζαλά
Η Ελένη Μενεγάκη, αν και για τον τρόπο που επηρέασε την ελληνική τηλεόραση και τις show business γίνονται ήδη αφιερώματα και αναλύσεις (καλή ώρα), όσον αφορά στη μόδα, δεν θα έμπαινε ποτέ σε μία ειδική έκδοση για τις γυναίκες που το στιλ τους θα μείνει διαχρονικό. Αυτό είναι και καλό και κακό. Καλό, διότι φοράει ό,τι πραγματικά της κατεβαίνει το κεφάλι και ανάλογα με την διάθεση που ξυπνάει κάθε πρωί, κακό διότι θα θέλαμε πολύ να την ακολουθούμε, που έτσι κι αλλιώς την αντιγράφουν οι γυναίκες, πιο φανατικά.
 
Η Ελένη Μενεγάκη δεν έχει συγκεκριμένο στιλ. Είναι μια κλασσική γυναίκα στη τηλεόραση. Ξεκίνησε ως μία Λολίτα και όσο μεγαλώνει κρατάει όλο και λιγότερο κάτι μοντέρνο ή έθνικ στις εμφανίσιες της. Φοράει ό,τι θέλει και καταφέρνει να κάνει εκείνες που την παρακολουθούν να ζηλεύουν. Να το θέλουν και να πηγαίνουν να το αναζητούν: “Σαν αυτό που φορούσε η Μενεγάκηηηηη”.
Μπορεί να φορέσει μία τιάρα το πρωί (παλιότερα) ή το μεσημέρι (τώρα πια), κάτι φανταχτερό τέλος πάντων, και να πει, έτσι ξύπνησα, σκέφτηκα ότι χρειάζομαι περισσότερη λάμψη στη ζωή μου κι αυτό μου φάνηκε καλή ιδέα. Λες μετά εσύ που τη βλέπεις. Δίκιο έχεις Ελένη μου, τι τα κρατάω στο συρτάρι τα καλά μου. Θα τα βάζω κάθε μέρα. Έτσι γίνεται. Σηκώθηκε στραβά; Βάζει τζιν. Μπράβο, Ελένη. Σιγά, επειδή είναι στην τηλεόραση δεν μπορεί να φορέσει τζιν παντελόνι η γυναίκα;
Αν και δεν ακολουθεί πιστά τις τάσεις της εποχής, αν και πολλές φορές φλερτάρει με το κιτς με μια δικιά της υπερβολή, αν και συχνά φαίνεται η τιράντα του σουτιέν, ή το μπλουζάκι είναι λίγο κοντό, το μπούστο λίγο στενό, το παπούτσι υπερβολικά ψηλό για να το περπατήσει, παίζει με ασφάλεια στα βασικά και με κοριτσίστικη αφέλεια ντριμπλαρει τα λάθη.
Την εικόνα της στην τηλεόραση την ενισχύει και όταν είναι εκτός κάμερας. Πηγαίνει στην λαϊκή, δεν θα κοιτάξει και το μαλλί. Κάνει πεντικιούρ, εσύ τι θα φορούσες μετά; Κλειστό παπούτσι; Όχιιιι. Σαγιονάρα. Ταξιδεύει, κάτι ριχτό και άνετο. Πηγαίνει τα παιδιά της στο σχολείο, τα ρούχα θα κοιτάμε τώρα; Κάνει κρύο, ρίχνει μια εσάρπα πάνω της. Βγαίνει βράδι, φοράει το σώστό φόρεμα. Θέλω να πω, ενώ δεν είναι μια γυναίκα σαν εσένα όταν τα κάνει αυτά, νομίζεις ότι είναι. Μπορεί να έχει δέκα διαφορετικά μαγιό, αλλά το σχέδιο μπορείς να το βρεις κι εσύ άνετα. Τώρα, δύσκολο να βγεις εσύ, βέβαια, με το λουλούδι στο κεφάλι, αλά Αλίκη Βουγιουκλάκη. Εδώ σε θέλω. Δεν είμαστε και ίδιες!
Η Ελένη, όταν τη βλέπεις από (πολύ) κοντά
Από την Νίκη Χάγια
Τι περιμένεις τώρα; Να σου πω αν έχει κυτταρίτιδα, ρυτίδες στα μάτια και πόσα χιλιοστά είναι η ρίζα στο μαλλί. Όχι, δεν θα μιλήσω γι αυτά τα πράγματα, γιατί απλά όταν έρχεσαι face to face με τη Μενεγάκη αυτές οι λεπτομέρειες δεν είναι οι τελευταίες που προσέχεις, δεν τις προσέχεις καν. Δεν είναι ότι λάμπει σαν τη δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά. σε μαγνητίζει με το βλέμμα της και άλλες τέτοιες κλισαδούρες, είναι ότι αυτή η γυναίκα είναι μία δυνατή επαγγελματίας με το αμπαλάζ ψωμομένου california girl. 
Πέρυσι λίγο πριν τελειώσει η σεζόν βρέθηκα καλεσμένη στην εκπομπή της. Με έβαψαν, με χτένισαν, με έβαλαν στο πάνελ μαζί με τους συνεργάτες της και όλοι μαζί σχολιάζαμε πράγματα της επικαιρότητας. Η Ελένη πάνω στη δουλειά της και βλέποντάς τη από μία απόσταση ασφαλείας (γιατί ναι μεν την είχα απέναντί μου, αλλά δεν ήμουν μέλος της ομάδας της για να είμαι τόσο κοντά της και να την ξέρω και από την ανάποδη) μου φάνηκε μία γυναίκα έξυπνη, που ξέρει να χειρίζεται τον καλεσμένο της. Μιλάει, δίνει πάσες και ψυχολογεί με τη μία το εκάστοτε "φρούτο" που έρχεται στο χώρο της. Παίζει τον τηλεοπτικό χρόνο στα δάχτυλα ξέροντας πότε ένα θέμα κάνει κοιλιά και πότε τραβάει και τα αστεία και τις χαζοερωτησούλες στον Κουτσογιαννόπουλο και τον Γρηγόρη δεν τις κάνει λόγω της άγνοιάς της. Ακόμα και ο τρόπος, ο οποίος κινείται είναι τόσο σωστά μελετημένος που φαίνεται αυθόρμητος. Και ναι, αν θες να ξέρεις αυτά τα σκουντίματα που κάνει όταν την πιάνουν τα γέλια είναι γενναία. Το κορίτσι έχει βαρύ χέρι.
Ωστόσο, αυτό που έχω να θυμάμαι περισσότερο απ' όλα είναι ότι η Ελένη είναι ένα πολυμίξερ. Χωρίς υπερβολές μπορεί να κάθεται στον καναπέ με τους καλεσμένους της, να παίρνει μέρος σε μία χαζοσυζήτηση που γίνεται και ταυτοχρόνως την ώρα που δεν την πιάνει η κάμερα να απαντά στο twitter για το τι είναι τα παπούτσια που φοράει, να ακούει το κοντρόλ, να ανανεώνει το κραγιόν της, να τσεκάρει τα επόμενα θέματα που θα παίξουν και να πετάει και ατάκες που και που. Το είδα με τα μάτια μου.
Ανεξαρτήτως αν σου αρέσει ή όχι η ίδια, όλα αυτά είναι χάρισμα για παρουσιάστρια μίας ανάλαφρης εκπομπής, που θέλει να στέκεται στο πλευρό της μέσης Ελληνίδας νοικοκυράς. αλλά και που ενδιαφέρεται για το τι νούμερα κάνει στο νεανικό κοινό. Όσο αφορά για το πώς πέρασα εκείνη τη μέρα; Μια χαρά.
Η γυναίκα του μέσου και καθόλου νοικοκύρη Έλληνα
Από τον Χρήστο Χατζηιωάννου
 
Η Ελένη Μενεγάκη του Τροχού της Τύχης ήταν ένα όμορφο αλλά τυπικό κορίτσι, σαν όλα τα υπόλοιπα που έβλεπες στις πρώτες απόπειρες των ιδιωτικών καναλιών να προσελκύσουν το ανδρικό κοινό. Η Ελένη Μενεγάκη του Πρωινού Καφέ στα τέλη της δεκαετίας του 90 ήταν μια γυναίκα που ήθελες να ξυπνάς μαζί της, να την ακούς να γελάει καθώς τεντωνόσουν στο κρεβάτι σου, να σου χαμογελάει λίγο πριν κλείσεις την τηλεόραση για να βγεις από το σπίτι.
Η απενοχοποίηση του ντεκολτέ στην Ελληνική τηλεόραση ήταν γεγονός. Γιατί το έκανε η αγαπημένη παρουσιάστρια της μητέρας σου, της γιαγιάς σου και της αδερφής σου. Η "αγαπημένη των νοικοκυρών" που κατέληξε να γίνει και η "αγαπημένη των νοικοκυραίων". Η Ελένη έγινε το πρώτο θηλυκό που η γυναίκα σου επέτρεπε να την "απατήσεις" μαζί της. Τηλεοπτικά και αθώα, έτσι κάθε φορά που καθόσουν για να της κάνεις παρέα όταν έβλεπε Μενεγάκη, ενώ προσπαθούσες με αγωνία να ξεκλέψεις άλλο ένα εκατοστό από το υπέροχο στήθος της.
Πολύ καιρό πριν κάνει το Όλα του Θέμου ζουμ στο ντεκολτέ και τα πόδια της Ελένης, έκαναν ζουμ τα ανδρικά μάτια στα κάλλη της Ωραίας Ελένης. Και όσο περνούσαν τα χρόνια, η Ελένη έμπαινε και η ίδια στο παιχνίδι με το ανδρικό μυαλό, που αρχικά έκανε δήθεν τυχαία. Μετά το 2000 τα φορέματα έγιναν πιο κοντά, τα ντεκολτέ πιο ανοιχτά, τα ενδυματλογικά λάθη - που αποκάλυπταν πότε τα εσώρουχά της και πότε το στήθος της - πιο συχνά. Για να έρθει ο λούτσος, τα μουγκρίσματα και τώρα τελευταία αυτό το “βλέμμα της αμαρτίας”. Η ψευδαίσθηση ότι μπορεί να είσαι κι εσύ εκείνος που θα κάνει μπάνιο μαζί στα Άχλα της Άνδρου.
Αυτό άλλωστε ζητάς από μια γυναίκα που την ερωτεύτηκες μέσα από την τηλεόραση. Μια ψευδαίσθηση...
Βλέποντας μια ζωή Ελένη, με ή χωρίς καφέ
Από τον Ηλία Αναστασιάδη
Υπάρχουν οι εκατομμύρια πιστοί του mainstream και υπάρχουν και οι εκατομμύρια haters του mainstream. Η Ελένη Μενεγάκη τηλεοπτικά είναι mainstream. Αναλύοντας το ιστορικό της ως παρουσιάστρια του βασιλιά των πρωινών εκπομπών, τρία πράγματα φωτίζουν ακόμη πιο εμφατικά στον ουρανό της ιδιωτικής τηλεόρασης τώρα που η Ελένη έχει μετακομίσει στη μεσημεριανή ζώνη.
Πρώτον, δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να σου αναλύσει Κισλόφσκι, Κούντερα, Μανέ, Μονέ και Χέμινγουεϊ στις εκπομπές της. Δεύτερον, αυτό ποτέ δεν ήταν το ζητούμενο. Τρίτον, η Ελένη Μενεγάκη από τον καναπέ του “Πρωινού Καφέ”, με το ξανθότατο μαλλί, με την φυσική(;) έως και ιντριγκαδόρικη αφέλεια και την υποδειγματική παρουσίαση των θεμάτων για την Ελληνίδα νοικοκύρα (θεσμός που αρχίζει να χάνει τις σαφείς διαχωριστικές του γραμμές από τα βαθιά 00s και δώθε) έσβησε το επιβλητικό φάντασμα της Ρούλας Κορομηλά της από το κάστρο των πρωινάδικων. Αυτό δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Βασικά ήταν τόσο δύσκολη υπόθεση όσο φαντάζει το να βρεθεί μια παρουσιάστρια να εκθρονίσει τα επόμενα 10 χρόνια την Ελένη από το θρόνο του πρωινού. Κι ας κάνει τώρα (πλάκα και) μεσημεριανό.
Το φοβερό με την παρουσιάστρια Μενεγάκη είναι ότι δεν δείχνει να ακολουθεί συγκεκριμένη φόρμουλα. Ακόμη κι αν τα αστεία με τους λούτσους έδωσαν τροφή και νούμερα στους Θέμους αυτού του ταλαιπωρημένου μέσου, σύμπασα η κοινή τηλεοπτική γνώμη ψιθυρίζει ότι “καλά, μόνο χαζή δεν είναι η Μενεγάκη”. Δεν νομίζω πως οι τουλάχιστον 50 διαφορετικοί άνθρωποι που έχω ακούσει να λένε τη συγκεκριμένη ατάκα έχουν έστω περάσει δίπλα απ' την Ελένη. Οι 1-2 που γνωρίζω ότι την έχουν γνωρίσει και προσωπικά, επιβεβαιώνουν πως το τελευταίο που χαρακτηρίζει την Ελένη της τηλεόρασης είναι η αφέλεια. Πώς αναλύεται λοιπόν αυτή η καθοριστική εξυπνάδα της; Απλά.
Η Μενεγάκη ξέρει να παρουσιάζει ένα άτομο με σπάνια ασθένεια που έρχεται να πει την ιστορία του στην εκπομπή το ίδιο πειστικά με το ύφος που απορεί με το στιλ του Άλεξ Κάβδα (που όντως είναι μια extreme εικόνα στα μαθημένα στο mainstream μάτια της) ή την προσπάθειά της να καταλάβει την κάθαρση σε μια προσεχώς ταινία που παρουσιάζει ο Κουτσογιαννόπουλος.
Με άλλα λόγια ρε παιδί μου, αν θες να παίξεις mainstream, δίνεις περιβραχιόνιο στην Ελένη κι έχεις καθαρίσει την μπουγάδα (μιας και λέμε για νοικοκυρές) απ' το ημίχρονο.
Ας μιλήσουμε για το Gossip της δεκαετίας (και της Ελένης)
Από την Νίκη Χάγια
Αντί να μιλήσουμε γι αυτό θα σου πρότεινα να ακούσεις αυτό:
 
Την τελευταία φορά που η ελληνική showbiz και μαζί και οι ακόλουθοί της έζησαν έναν χωρισμό με soundtrack ήταν όταν Βίσση και Καρβέλας υπέγραφαν τα χαρτιά του διαζυγίου τους με υπόκρουση το "Εμείς". Και μετά σιωπή. Έπρεπε τα χρόνια να περάσουν για να έρθει η στιγμή που το ζεύγος Μενεγάκη-Λάτσιος αποφάσισε ύστερα  από σχεδόν 8 χρόνια κοινής πορείας να πάρει χωριστούς δρόμους. Και τότε κάτι (όχι και τόσο) μαγικό συνέβη: κάθε κουτσομπολίστικη εκπομπή και ρεπορτάζ του Star με θέμα το τέλος αυτού του γάμου έβαζε στο repeat το ρεφρέν της Νατάσας, που - ω τι ειρωνεία - ήταν και κουμπάρα.
Υπό τους ήχους, λοιπόν, ενός καψουροτράγουδου το πανελλήνιο παρακολούθησε ολόκληρο το έργο. Από τη στιγμή, που το ζευγάρι κοινοποιεί με επίσημη ανακοίνωση το χωρισμό του - μία κίνηση που από πολλούς ερμηνεύτηκε ως μία προσπάθεια να προστατευτούν τα τρία τους παιδιά και από άλλους σαν μία ένδειξη ότι επιτέλους γίναμε Hollywood - μέχρι τους πρώτους ψιθύρους για το ποιος είναι ο νέος αγαπημένος της. Δεκάλεπτα τηλεοπτικά αφιερώματα, δημοσιεύματα, παλιές φωτογραφίες, καινούργιες φωτογραφίες, φήμες και αλήθειες όλα ξεβράζονται μπροστά στα μάτια της μέσης ελληνίδας νοικοκυράς και του δύσμοιρου συζύγου που παρακολουθεί μαζί της.
Και μιας και σε ανέφερα μέση Ελληνίδα νοικοκυρά τηλεθεάτρια, εσένα σε είχε προειδοποιήσει η Ελένη για το τι κεραμίδα σου ερχόταν στο κεφάλι: στην τελευταία εκπομπή της παντρεμένης Ελένης (λίγες ώρες, δηλαδή, πριν ανακοινωθεί ο χωρισμός τους) η ίδια σου είχε πει "όλα κάποτε τελειώνουν". Εσύ όμως δεν έδωσες βάση. Δεν σκέφτηκες ότι το κορίτσι που έχει μοιραστεί μαζί σου χαρές (γάμους και γέννες) θα μοιραζόταν και τη λύπη της.    
Για να επιστρέψω όμως στο θέμα μου, από τη στιγμή που έπεσαν οι τίτλοι τέλους, οι lifestyle ρεπόρτερ πήραν φωτιά. Έπρεπε να μάθουν γιατί, πότε, ποιος, που - ή όλο το παρασκήνιο ή τίποτα. Οι παπαράτσι βάραγαν διπλοβάρδιες στημένοι έξω από το σπίτι στα Μελίσσια.
Δεν υπήρξε μέρα που να μην κλαίγαμε αυτόν τον γάμο, αλλά και που να μην αναρωτιόμασταν για το αν τελικά η Ελένη Μενεγάκη μπορεί να είναι η παρουσιάστρια που θες για πάντα στο κανάλι σου, αλλά όχι απαραίτητα αυτή που θα της πεις "για πάντα" στα σκαλιά κάποιας εκκλησίας. Πώς διαχειρίστηκε όλη αυτή την κατάσταση η ίδια η πρωταγωνίστρια; Κρατώντας χαμηλό προφίλ, καλώντας στην εκπομπή της και άλλες επώνυμες που είχαν χωρίσει και πηγαίνοντας στη λαϊκή μαζί με τη μαμά της Ζέτα.
Προσπάθησε να κάνει οτιδήποτε για να μην προκαλέσει και απογοητεύσει το κοινό της. Ακόμα και όταν μαθεύτηκε ποιος είναι ο νέος αγαπημένος της και τα εξώφυλλα των glossy περιοδικών την φιλοξενούσαν σε εβδομαδιαία βάση, εκείνη και πάλι επέλεξε να μην μιλήσει - ακριβώς όπως κάνουν και οι σταρ του εξωτερικού (από αλλού,δηλαδή, περιμέναμε να γίνουμε Αμερική και από αλλού γίναμε). Μέχρι που το πράγμα ηρέμησε και πλέον το κοινό και οι δημοσιογράφοι περιμένουν να φάνε και πάλι κουφέτα από τη γυναίκα που κάνει τις φυλλάδες να μοσχοπουλάνε.
Από όλη αυτή την έκταση που πήρε αυτή η προσωπική υπόθεση κανένας τελικά δεν βρέθηκε ζημιωμένος: ούτε οι εκδότες, ούτε η Ελένη Μενεγάκη, ούτε ο πρώην σύζυγος Γιάννης Λάτσιος, που είδε το όνομά του να υπάρχει σε λίστες των πιο περιζήτητων εργένηδων και σίγουρα ούτε και η Νατάσα Θεοδωρίδου  
Ένα όνομα, χίλιες illustration ιστορίες
Από τον Μάνο Μίχαλο
Το αιώνιο ερώτημα για το αν η κότα γέννησε το αβγό ή το αβγό την κότα, απαντήθηκε (κατά μία έννοια) τον Απρίλιο του 2012, όταν μια κότα στη Σρι Λάνκα γέννησε χωρίς αβγό, ενισχύοντας την άποψη των Δημιουργιστών ότι ο Θεός έπλασε απευθείας το υποτιμημένο αυτό πουλερικό, άρα η κότα προϋπήρχε πάντα του αβγού. Κάτι ανάλογο με τα περιοδικά που μια χαρά υπήρχαν στην Ελλάδα π.Μ. (προ Μενεγάκη). Όμως, τα πάντα άλλαξαν, όταν γνώρισαν τη βασίλισσά τους, κάποιο μακρινό πρωινό Οκτωβρίου, όταν η Ελένη Μενεγάκη κάθισε με νάζι και χαχαχα στον καναπέ του Πρωινού Καφέ του ΑΝΤ1.
Οι τιμές των paparazzi έφτασαν (παράλογα) τα ουράνια, η Ελλάδα έφτασε σε σημείο να έχει πέντε εβδομαδιαία glossy περιοδικά, όπου όλα, είχαν έστω και μία φωτογραφία της Μενεγάκη στο εξώφυλλό τους (εκτός και αν είχαν συνέντευξή της, οπότε οι υπόλοιποι έμπαιναν στα Περιεχόμενα), η ίδια εξέλιξε σε απόλυτο βαθμό τη χρήση τους (πώς δηλαδή να εκμεταλλεύεται τη δύναμή τους, μην αφήνοντας περιθώρια να στραφούν αυτά κάποια στιγμή εναντίον της), οι πωλήσεις ανέβαιναν, τα καλοκαίρια περνούσαν με τα μαγιό και το σώμα της Ελένης να κάνουν τα μοντέλα της Victoria's Secret να τραβάνε τα μαλλιά τους από τη ζήλια τους, όλα ύφαιναν το μύθο της.
Ένα μύθο, που σε μια άλλη, με λιγότερα Media εποχή, θα μπορούσε να συγκριθεί με αυτόν της Αλίκης, όπου και στη δική της περίπτωση, δεν χρειαζόσουν το επίθετό της, για να την καταλάβεις. Η Μενεγάκη είναι επί της ουσίας, το φετίχ των περιοδικών, των sites, των Media, των αναγνωστών, τηλεθεατών, καταναλωτών. Είναι σχεδόν, μοναδική περίπτωση διασημότητας για τα δεδομένα των Ελλήνων, που θέλουν να τρώνε τις σάρκες όσων είναι στην κορυφή. Αν εξαιρέσεις ορισμένα δημοσιεύματα (μετά το διαζύγιό της), εξώφυλλα σε πιο κίτρινα περιοδικά (για το χωρίς photoshop σώμα της) και κάποιες πεταμένες σπόντες δεξιά και αριστέρα, η Μενεγάκη αποδεικνύει ότι είναι μια πραγματική βασίλισσα. Όλοι την τιμούν, ελάχιστοι τολμούν να τα βάλουν μαζί της.
Είναι λογικό όμως αυτό από όποια πλευρά (είτε είσαι μαζί της, είτε όχι) το κοιτάξεις. Ποτέ στην ιστορία του κόσμου και πολύ περισσότερο στις ιστορίες των παραμυθιών, δεν ήθελαν οι κοινοί θνητοί να γνωρίσουν την πιθανή οργή μιας βασίλισσας. Ειδικά, όταν η βασίλισσα δεν είναι καμιά ανίκανη ή αφελής γυναίκα, μόνο για φρου φρου και αρώματα, αλλά είναι έξυπνη, αποτελεσματική και ξέρει να μπαίνει σε μια μάχη και να την κερδίζει. Σαν την Ελένη Μενεγάκη δηλαδή.




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: