Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Φεστιβάλ Δράμας 2012: «Τσέλσι - Μπαρτσελόνα» του Αλέξανδρου Χαντζή



Εν αναμονή του 35ου Φεστιβάλ Ελληνικών ταινιών μικρού μήκους Δράμας, γνωρίζουμε καλύτερα τις ταινίες του διαγωνιστικού τμήματος και τους δημιουργούς τους.


Η ταινία
Η Τσέλσι έγινε η πρώτη ομάδα φέτος που κράτησε την Μπαρτσελόνα στο μηδέν στο «Καμπ Νου» (0-0) και στέλνει το ζευγάρι στο Λονδίνο, όπου την επόμενη εβδομάδα θα αναδειχθεί ο ένας εκ των δύο φιναλίστ του εφετινού Τσάμπιονς Λιγκ. Με τη διαιτησία τα έχει ο Γκουαρντιόλα. Χίντινκ: «Δεν θα ξανασταματήσουμε τον Μέσι».(Κώστας Μπράτσος, «Μπαρτσελόνα - Τσέλσι 0-0», www.contra.gr, Τετάρτη 29 Απριλίου 2009)
Τετάρτη, 6 Μαΐου 2009. Ο Ανδρέας, τραπεζικός υπάλληλος, θα παρακολουθήσει το ματς στην τηλεόραση με τον συνάδελφό του Μάριο. Ποιος θα κερδίσει τελικά;
Ο σκηνοθέτης
Γεννήθηκε στο Αγρίνιο το 1985. Συνεπώς δεν είναι ούτε Τσέλσι, ούτε Μπαρτσελόνα, αλλά Παναιτωλικός. Είναι απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Ε.Κ.Π.Α. Εχει εργαστεί στο θέατρο και τον κινηματογράφο («Αγνά Νιάτα» του Ε. Λυγίζου, «Η Καρδιά του Κτήνους» του Ρ. Χαραλαμπίδη, «Χώρα Προέλευσης» του Σ. Τζουμέρκα). Εχει σκηνοθετήσει τη μικρού μήκους ταινία «Κατάληψη» (Τιμητική Διάκριση «Υποσχόμενου Σκηνοθέτη», Φεστιβάλ Δράμας, 2009).
Φιλμογραφία
2009 «Κατάληψη» (μικρού μήκους)
2012 «Τσέλσι - Μπαρτσελόνα» (μικρού μήκους)
Τρεις ερωτήσεις για το «Τσέλσι - Μπαρτσελόνα»
Ποια ήταν η αφορμή ή η σκέψη που σας οδήγησε να κάνετε την ταινία;
Αν ανέλυα την ακριβή αφορμή θα πατούσα τον απαράβατο κινηματογραφικό κανόνα περί «spoiler». Μπορώ όμως να πω πως αφορμές, εξίσου σημαντικές, ήταν το τέλος μιας σχέσης, η αργοπορία μιας δουλειάς, τα άπειρα χρωστούμενα μαθήματα και φυσικά ο καταραμένος Ινιέστα στο ματς «Τσέλσι-Μπαρτσελόνα» του 2009.
Πώς θα περιγράφατε το φιλμ σε κάποιον που σας ρωτούσε «τι είναι η ταινία σου;»
Λογικά θα απαντούσα ως εξής: «Εεεεεεε.... Ξέρω ΄γω... Τί είναι η ταινία.... Εχει να κάνει με 2 τύπους που κανονίζουν να δουν μια μπάλα, το βράδυ. Ο ένας από τους δύο χρωστάει λεφτά». Και μετά θα συνέχιζα: «Αυτό πάνω-κάτω. Εσύ; Με τι ασχολείσαι;» Αν επέμενε θα έλεγα «Μωρέ θα την δεις... Τι να σου λέω τώρα». Τι σημαίνουν όλα αυτά; Οτι δεν θα απαντούσα τίποτα που να βγάζει κάποιο νόημα. Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτό θα έκανα. Ξέρω όμως ότι θα είχε απόλυτο δίκιο αν με έβριζε ή αν δεν έβλεπε την ταινία.
Εκτός από την χρονική διάρκεια ενός φιλμ, ο προσδιορισμός «μικρού μήκους» ορίζει κάτι άλλο κατά τη γνώμη σας; Και γιατί ναι ή όχι;
Καλώς ή κακώς -και όσο και αν επιμένουμε ρομαντικά να λέμε ότι αποτελούν ένα ξεχωριστό είδος- οι «μικρού μήκους» ταινίες πάντα θα ορίζουν τα πρώτα βήματα ενός σκηνοθέτη. Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει είναι απλός: μια μικρού μήκους ταινία αποτελεί τον κατάλληλο χώρο (λόγω μεγέθους σε όλα τα επίπεδα) για να δοκιμάσεις πράγματα που έχεις φανταστεί, να ανακαλύψεις με ποιους ανθρώπους θες να συνεργάζεσαι, να κάνεις λάθη, να κάνεις πολλά λάθη, να κάνεις πάρα πολλά λάθη και να αποκτήσεις εμπειρία πριν αναμετρηθείς με το μεγάλο κτήνος.
info
ΣΕΝΑΡΙΟ - ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Αλέξανδρος Χαντζής / ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: Μάκης Παπαδημητρίου, Αποστόλης Τότσικας, Βίκυ Παπαδοπούλου, Καλλιόπη Τακάκη / ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: Θάνος Αναστόπουλος, Αλέξανδρος Χαντζής / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ: Παντελής Μαντζανάς / ΜΟΝΤΑΖ: Πάνος Βουτσαράς / ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΜΟΥΣΙΚΗ: Jeff Maarawi / ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Μαγιού Τρικεριώτη / ΣΚΗΝΙΚΑ - ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: Δανάη Ελευσινιώτη / ΗΧΟΛΗΨΙΑ - ΜΟΝΤΑΖ ΗΧΟΥ: Ορέστης Καμπερίδης, ΜΑΚΙΓΙΑΖ: Αλεξάνδρα Μυτά / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: Διονυσία Δημητρακέλλου, ΠΑΡΑΓΩΓΗ: © 2012 Φαντασία Οπτικοακουστική ΕΠΕ, Αλέξανδρος Χαντζής, Χρήστος Χαντζής



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: