Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Η Vanessa Paradis λύνει τη σιωπή της



Πολλά έχουν γραφτεί τον τελευταίο καιρό για το χωρισμό της Vanessa Paradis από τον Johnny Depp, αλλά μέχρι πρόσφατα κανένας από τους δύο δεν ήθελε να ανφερθεί στο θέμα.


Ωστόσο, σε πρόσφατη συνέντευξή της στο γαλλικό Elle, η Vanessa Paradis έλυσε τη σιωπή της και μίλησε τόσο για το χωρισμό της όσο και για το πως θεωρεί σωστή μια ερωτική σχέση.

Για το χωρισμό της δήλωσε: «Δεν θέλω να μιλάω για εκείνον. Ποιος λέει ότι οι καλλιτέχνες πρέπει να πουλάνε την ψυχή τους και να εκθέτουν την προσωπική τους ζωή; Το χρέος μου είναι να προωθήσω την ταινία και τα album μου, όμως μπορείτε να φανταστείτε πώς είναι να βλέπεις ανθρώπους να βγάζουν χρήματα από τον πόνο σου;».



Επίσης, πρόσθεσε ότι δεν πρόκειται να πει τίποτα για ό,τι συμβαίνει στην προσωπική της ζωή «ό,τι συμβαίνει στη ζωή μας είναι δική μας υπόθεση».

Η Vanessa Paradis πάντως άφησε μερικά υπονοούμενα για τη σχέση της με τον Johnny Depp λέγοντας «Δυστυχώς, δεν έχω τη συνταγή της ευτυχίας, όμως πιστεύω ότι η κινητήριος δύναμη για κάθε σχέση είναι να υπάρχει η επιθυμία για τον άλλο. Δεν την κρατά ούτε το αίσθημα του χρέους, ούτε η ρουτίνα. Μισώ για παράδειγμα να ακούω ότι χρειάζεται δουλειά για να είσαι ζευγάρι με κάποιον. Όχι, χρειάζεται να θέλεις να είσαι σ’ αυτή τη σχέση. Και όσον αφορά εμένα, θέλω να είμαι εκεί ακριβώς που βρίσκομαι αυτή τη στιγμή».


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: