Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Οι «φονικές» καμπύλες της Kelly Brook στο «Nuts»



Το εξώφυλλο του γνωστού αντρικού περιοδικού «Nuts» κοσμεί αυτό τον μήνα η το διάσημο μοντέλο και ηθοποιός από την Βρετανία, Kelly Brook.


Η 31χρονη καλλονή με τις χυμώδεις καμπύλες μας δείχνει τα «προσόντα» της ποζάροντας με νάζι στον φακό με το μικροσκοπικό μπλουζάκι της και το animal print κορμάκι της.

Η διάσημη βρετανίδα δηλώνει άλλωστε περήφανη για το σώμα της. Σε πρόσφατη συνέντευξή της είχε δηλώσει ότι όσο πιο πολλές καμπύλες έχει, τόσο πιο πολύ ευτυχισμένη είναι.

«Μου αρέσει το στήθος μου, τα οπίσθιά μου, τα πάντα. Προτιμώ να τρώω και να έχω στήθος και λίγη κοιλιά, παρά να είμαι skinny, με ελάχιστο στήθος, καθόλου κοιλιά και δυστυχισμένη. Το σώμα μου είναι μέρος της προσωπικότητάς μου. Έτσι γεννήθηκα και μου αρέσει πολύ» είχε αναφέρει η σέξι Brook.


Δυστυχώς για τον αντρικό πληθυσμό, η Kelly είναι δεσμευμένη με τον 27χρονο παίχτη του ράγκμπι, Thom Evans. Το ζευγάρι είναι μαζί 18 μήνες και τον τελευταίο καιρό δείχνει πιο ευτυχισμένο από ποτέ.






Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: