Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Νικολέτα Καρρά-Φώτος Πίττατζης: «Ο έρωτας μας δεν ήταν κεραυνοβόλος»


Νικολέτα Καρρά-Φώτος Πίττατζης: «Ο έρωτας μας δεν ήταν κεραυνοβόλος»

Λίγο πριν ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας, η ηθοποιός Νικολέτα Καρρά και ο μέλλων σύζυγός της, δικηγόρος-σύμβουλος, μιλούν για το γάμο τους και την οικογένεια που θέλουν να αποκτήσουν…


Σε πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε το ζευγάρι στο περιοδικό ΟΚ! εξηγούν πως ο έρωτάς τους δεν ήρθε με την πρώτη ματιά, αλλά σταδιακά έγινε μια δυνατή σχέση που θα έχει σύντομα ευτυχή κατάληξη, τον γάμο

Ο Φώτος αναφερόμενος στη πρώτη μέρα γνωριμίας του με τη Νικολέτα εξηγεί πως «Μια ώρα πριν έρθουν στο σπίτι μου τα κορίτσια να φάμε, μου ανακοινώθηκε ότι έγινα πρόεδρος της Ένωσης Νέων Παραλιμνίου, μια από τις πιο δυνατές ομάδες ποδοσφαίρου στην Κύπρο, και, όπως καταλαβαίνεις, ήμουν σε πλήρη σύγχυση. Σίγουρα εντυπωσιάστηκα από την εξωτερική εμφάνιση της Νικολέτας, γιατί είναι μια πανέμορφη γυναίκα, αλλά το μυαλό μου ήταν στην ομάδα».

Η Νικολέτα συμπληρώνει «Το ίδιο συνέβη και σε μένα. Σε καμία περίπτωση δεν ήταν κεραυνοβόλος ο έρωτας μας, γιατί μπορούσα να αντιληφθώ ότι ήταν λίγο αλλού όταν πρώτο-συναντηθήκαμε. Μπαινόβγαινε και συνέχεια κόσμος στο σπίτι για να τον συγχαρεί, οπότε και να ήθελα δεν θα μπορούσα να τον δω διαφορετικά. Παρόλα αυτά, εντυπωσιάστηκα με τον τρόπο που μιλούσε και είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση».

Μετά από δυόμισι χρόνια σχέσης, ήρθε και η πρόταση γάμου κι όπως λένε και οι δύο

Φ: «Τον Ιανουάριο είχαμε προγραμματίσει να πάμε κάποιες ημέρες στο Παρίσι, αλλά επειδή θέλω τα σημαντικά πράγματα στη ζωή μου να τα κάνω στο χώρο μου, της την έκανα ένα βράδυ πριν φύγουμε».

Ν: «Δεν περίμενα να μου κάνει πρόταση γάμου και ή πρώτη μου αντίδραση ήταν πολύ αστεία. Τον άκουγα να μου λέει “Είσαι η γυναίκα της ζωής μου” και νόμιζα ότι μου έκανε πλάκα».

Φ: Κρατούσα το δαχτυλίδι και το χέρι της Νικολέτας και της έλεγα πως θέλω να την παντρευτώ και μου απάντησε “Σιγά μην παντρευτείς ποτέ εσύ στη ζωή σου!”. Αφού για μια στιγμή σκέφτηκα “Μήπως να μην της φανερώσω αυτό που κρύβω μες τα χέρια μου.”

Ν:Όταν είδα το δαχτυλίδι έπαθα πλάκα. Αφού θυμάμαι, το χάζευα και το δοκίμαζα να δω αν μου κάνει, χωρίς να του δώσω κάποια απάντηση.

Φ: Κάποια στιγμή της λέω λοιπόν “Τι θα γίνει;”. και μόλις μου απάντησε ναι, ειδοποίησα τους φίλους μας και το γιορτάσαμε όλοι μαζί».

Όσο για το νυφικό που θα φορέσει η ηθοποιός, μας αποκαλύπτει πως:

«Δεν μπορώ να πω πολλές λεπτομέρειες, γιατί θέλουμε να τηρήσουμε την παράδοση που θέλει τον γαμπρό να μην ξέρει πως θα είναι το νυφικό. Το έχει σχεδιάσει ο Βλάσσης Χολέβας και πρέπει να πω ότι παρόλο που γενικά είμαι αναποφάσιστος άνθρωπος, όταν μπήκα στο ατελιέ του είδα πέντε-έξι νυφικά, κατέληξα σε δυο και την επόμενη μέρα που πήγα με καθαρό μυαλό και τα δοκίμασα, αποφάσισα αμέσως ποιο είναι αυτό που μου ταιριάζει…»

Εν αντιθέσει με τον γαμπρό ο οποίος τονίζει πως το γαμπριάτικο κοστούμι θα είναι:

«Επειδή θα παντρευτούμε στο εκκλησάκι των Αγίων Αναργύρων στο Κάβο Γκρέκο, που είναι σε ύψωμα και από κάτω βλέπεις τη θάλασσα, αν με άφηνε η Νικολέτα θα μπορούσα να πάω και ξυπόλυτος στο γάμο μου, φορώντας ένα λινό κοστούμι, Επειδή όμως ο γάμος μας θα γίνει το φθινόπωρο στις 6 Οκτωβρίου, και επειδή θέλουμε να ταιριάζουμε ενδυματολογικά, θα φορέσω ένα κοστούμι που είναι στο ίδιο στυλ με το νυφικό της…»

Τέλος το ζευγάρι εκφράζει και την επιθυμία να γίνουν σύντομα γονείς:

Ν: «Επειδή ποτέ δεν είχα σκεφτεί σοβαρά να παντρευτώ, είχα αποφασίσει ότι θα προχωρήσω σε γάμο εφόσον θέλω να κάνω οικογένεια με τον άνθρωπο που είναι δίπλα μου. Θα ήθελα πάρα πολύ να κάνω ένα γιο που να έχει τα χαρακτηριστικά, την καλλιέργεια και την ευφυΐα του Φώτου. Γενικά θα ήταν υπέροχο τα παιδιά μας να του μοιάσουν».

Φ: «Από τους πρώτους μήνες της σχέσης μας η Νικολέτα με ενέπνευσε ότι θα γίνει μια πολύ καλή μάνα. Αν δεις τον τρόπο που συμπεριφέρεται στους ανθρώπους που αγαπάει, θα καταλάβεις ότι είναι γεννημένη να κάνει οικογένεια και παιδιά. Είναι ένας υπέροχος άνθρωπος με περιεχόμενο και ταυτόχρονα μια κουκλάρα, οπότε ξέρω ότι θα μου χαρίσει πανέμορφα παιδιά».


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: