Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

«Είχα κόμπλεξ με το βάρος μου»


«Είχα κόμπλεξ με το βάρος μου»

Η Mαίρη Συνατσάκη μίλησε στο «Thema People» και, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στην ψυχοθεραπεία που κάνει εδώ και χρόνια, εξηγώντας πόσο την έχει βοηθήσει, στις ανασφάλειές της σχετικά με την εξωτερική της εμφάνισή, αλλά και στην απιστία.


«Έχω κάνει ψυχοθεραπεία για επτάμισι περίπου χρόνια. Ξεκίνησα όταν ήμουν 19 με 20 χρόνων γιατί υπέφερα από κρίσεις πανικού. Είχα τη συνήθεια να πετάγομαι στον ύπνο μου και να σκέφτομαι αρνητικά για εμένα και ότι θα μου συμβεί κάτι κακό. Με έλουζε κρύος ιδρώτας. Με βοήθησε σημαντικά αλλά δεν πάει να πει ότι τελείωσες. Δεν μπορείς να πεις ότι κάτι τελειώνει και δεν θα επιστρέψω ποτέ σε αυτό το κεφάλαιο» δήλωσε αρχικά.



Έχει ανασφάλειες σχετικά με με την εμφάνισή της; «Στη διάρκεια της εφηβείας είχα διάφορα κόμπλεξ σχετικά με το βάρος μου και πέρασα περιόδους που έκανα δίαιτες χωρίς να ξέρω αν τις κάνω σωστά. Ευτυχώς, κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι ποτέ δεν θα γίνω σαν εκείνες τις γυναίκες που είναι 1.80 και 50 κιλά. Πάντα έκανα γυμναστική και αν με πιάσει να φάω πατατάκια στις 2 τα μεσάνυχτα, θα φάω και θα κάνω ένα τέταρτο παραπάνω διάδρομο την επόμενη μέρα».



Όσο για την απιστία, η δήλωσε πως η απάντηση αν τη συγχωρεί ή όχι δεν είναι και τόσο απλή. «Η απιστία είναι ένα πράγμα που πρέπει να δεις κάτω από τις συνθήκες που συμβαίνει. Δείχνει τα προβλήματα στη σχέση με τον άνθρωπό σου, ο τρίτος άνθρωπος είναι άσχετος. Αν συμβεί μια φορά και αν... πολλά αν, μπορεί και να συγχωρούσα την απιστία».



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: