Ο Ισπανός πρωτοπόρος της βαθμολογίας δείχνει να έχει πάρει φόρα μετά τη νίκη του στη Βαλένθια καθώς κατόρθωσε με την ολοκλήρωση της αντίστροφης μέτρησης στο Σίλβερστον υπό καταρρακτώδη βροχή να πάρει την πρώτη του φετινή pole.
Τα παιχνίδια της βροχής κυριάρχησαν στις κατατακτήριες δοκιμές του Βρετανικού GP με την πίστα του Σίλβερστον να έχει μετατραπεί σ’ ένα απέραντο κωπηλατοδρόμιο. Η διαδικασία διεκόπη τουλάχιστον για μιάμιση ώρα στο μέσον του Q2 και μέχρι να βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες.
Οι ψιχάλες που έπεφταν στο Q1 ανάγκασαν όλους τους πιλότους να χρησιμοποιήσουν τα ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Τζένσον Μπάτον ήταν από τους πρώτους που ξεκίνησαν την προσπάθεια και συμπλήρωσε αρκετούς γύρους χωρίς όμως να καταφέρει να πετύχει μια επίδοση που να του εξασφαλίζει μια θέση στη 17αδα. Κρίνοντας με βάση το τι έκανε στην αρχή η McLaren ήταν φορτωμένη με καύσιμα στο τέλος τα ενδιάμεσα ελαστικά είχαν φθαρεί. Από τη McLaren καθυστερημένα αποφάσισαν να τον βάλουν στα πιτ και να του αλλάξουν ελαστικά. Ο Βρετανός ξεκίνησε να κάνει έναν τελευταίο γύρο κατά τη διάρκεια του οποίου φάνηκε αρχικά στο πρώτο sector και μετέπειτα στο δεύτερο ότι είναι σε θέση όχι μόνο να προκριθεί στην επόμενη φάση αλλά να σημειώσει και ανταγωνιστικό χρόνο.
Ο Βρετανός πρωταθλητής όμως αναγκάστηκε να σηκώσει το πόδι από το γκάζι στο τελευταίο μέρος της πίστας καθότι κυμάτιζαν κίτρινες σημαίες. Ο λόγος ήταν ένα τετακέ της Marussia του Τίμο Γκλοκ στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Έτσι ο Μπάτον αποκλείστηκε από τη συνέχεια μαζί με τους έξι πιλότους των τριών μικρών.
Το Q2 αντί για 15 διήρκησε 150 λεπτά με τον αλυτάρχη του αγώνα Τσάρλι Ουίτινγκ να διακόπτει τη διαδικασία λόγω βροχής. Στη ρώσικη ρουλέτα των τελευταίων επτά λεπτών δεν κατάφεραν να προκριθούν μεταξύ άλλων ο τοπικός ήρωας Πωλ ντι Ρέστα ενώ ο Ρομέν Γκροζάν παρότι πέρασε στο Q3 δεν μπόρεσε να συμμετέχει σ’ αυτό καθότι ένα τετακέ είχε ως αποτέλεσμα να κολλήσει η Ε20 στην αμμοπαγίδα και να μην μπορεί να απομακρυνθεί από κει με ίδια μέσα.
Έτσι ο Γάλλος έμεινε θεατής στο Q3 όπου όλοι οι πιλότοιπροσπάθησαν στο τέλος χρησιμοποιώντας ενδιάμεσα ελαστικά να σημειώσουν τον καλύτερο χρόνο σε μια πίστα που γλιστρούσε παντού. Τα on board πλάνα (σ.σ: δείτε αύριο στις 14:00 τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών στον Alpha) αποδεικνύουν πόσο δύσκολο ήταν το έργο των πιλότων που συνεχώς έκαναν διορθώσεις με το τιμόνι και αυξομειώσεις στη δοσολογία του γκαζιού.
Ο Αλόνσο απέδειξε πως έχει το momentum βελτιώνοντας δις το χρόνο του στους δυο τελευταίους γύρους και στερώντας από το Μαρκ Γουέμπερ – πλησιέστερο – διώκτη του στη μάχη του τίτλου την ευκαιρία να εκκινήσει για 2η φορά φέτος από την pole.
Ο Φερνάντο Αλόνσο υποχρεώθηκε να δώσει εξηγήσεις στους αγωνοδίκες για μια φάση στο Q2 όπου υπήρχαν κίτρινες σημαίες: «Έκοψα εκεί και δεν πέτυχα ταχύτερο χρόνο σ’ αυτό το sector. Είμαστε ικανοποιημένοι με την pole position που ήρθε μετά από σχεδόν δυο χρόνια για μας ξανά εδώ στη Ferrari. Είναι μεγάλο το διάστημα για μια ομάδα σαν τη Ferrari. Η pole δεν είναι τόσο σημαντική κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες καθότι το πιο πιθανό είναι να αλλάξουν όλα μετά από λίγους γύρους αύριο».
Ο Μαρκ Γουέμπερ κατάφερε να εκμεταλλευτεί την δυναμική της Red Bull: «Είμαι ευχαριστημένος με τη δεύτερη θέση. Θεωρώ ότι έγινε εξαίρετη δουλειά από την ομάδα. Η μάχη ήταν στην κόψη του ξυραφιού με τον Αλόνσο. Ο αγώνας είναι αύριο».
Ο Μίκαελ Σουμάχερ που στους τελευταίους αγώνες βρίσκεται πυκνά συχνά στις πρώτες θέσεις των δοκιμών είναι αισιόδοξος για αύριο: «Νομίζω ότι είμαστε ανταγωνιστικοί στο βρεγμένο και με ενδιάμεσα και με βρόχινα ελαστικά. Είμαι ικανοποιημένος με την 3η θέση, η ομάδα έκανε καλή δουλειά. Δεν ήθελα να κάνω λάθος οπότε άφησα περιθώρια στο γρήγορο γύρο μου. Θέλω αύριο να έχουμε αγώνα υπό μεικτές συνθήκες».
Για τον Αλόνσο αυτή ήταν η 21η pole position η προηγούμενη φορά που είχε βρεθεί εκεί ο Ισπανός ήταν στη Σιγκαπούρη το 2010.
Ο αγώνας που θα προβληθεί αύριο στις 14:00 απευθείας από τον Alpha αναμένεται επίσης βροχερός.
Συνολικά η κατάταξη με βάση τους χρόνους διαμορφώθηκε ως εξής:
Ο Αλόνσο απέδειξε πως έχει το momentum βελτιώνοντας δις το χρόνο του στους δυο τελευταίους γύρους και στερώντας από το Μαρκ Γουέμπερ – πλησιέστερο – διώκτη του στη μάχη του τίτλου την ευκαιρία να εκκινήσει για 2η φορά φέτος από την pole.
Ο Φερνάντο Αλόνσο υποχρεώθηκε να δώσει εξηγήσεις στους αγωνοδίκες για μια φάση στο Q2 όπου υπήρχαν κίτρινες σημαίες: «Έκοψα εκεί και δεν πέτυχα ταχύτερο χρόνο σ’ αυτό το sector. Είμαστε ικανοποιημένοι με την pole position που ήρθε μετά από σχεδόν δυο χρόνια για μας ξανά εδώ στη Ferrari. Είναι μεγάλο το διάστημα για μια ομάδα σαν τη Ferrari. Η pole δεν είναι τόσο σημαντική κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες καθότι το πιο πιθανό είναι να αλλάξουν όλα μετά από λίγους γύρους αύριο».
Ο Μαρκ Γουέμπερ κατάφερε να εκμεταλλευτεί την δυναμική της Red Bull: «Είμαι ευχαριστημένος με τη δεύτερη θέση. Θεωρώ ότι έγινε εξαίρετη δουλειά από την ομάδα. Η μάχη ήταν στην κόψη του ξυραφιού με τον Αλόνσο. Ο αγώνας είναι αύριο».
Ο Μίκαελ Σουμάχερ που στους τελευταίους αγώνες βρίσκεται πυκνά συχνά στις πρώτες θέσεις των δοκιμών είναι αισιόδοξος για αύριο: «Νομίζω ότι είμαστε ανταγωνιστικοί στο βρεγμένο και με ενδιάμεσα και με βρόχινα ελαστικά. Είμαι ικανοποιημένος με την 3η θέση, η ομάδα έκανε καλή δουλειά. Δεν ήθελα να κάνω λάθος οπότε άφησα περιθώρια στο γρήγορο γύρο μου. Θέλω αύριο να έχουμε αγώνα υπό μεικτές συνθήκες».
Για τον Αλόνσο αυτή ήταν η 21η pole position η προηγούμενη φορά που είχε βρεθεί εκεί ο Ισπανός ήταν στη Σιγκαπούρη το 2010.
Ο αγώνας που θα προβληθεί αύριο στις 14:00 απευθείας από τον Alpha αναμένεται επίσης βροχερός.
Συνολικά η κατάταξη με βάση τους χρόνους διαμορφώθηκε ως εξής:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά
|
1. Fernando Alonso Ferrari 1m51.746s
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m51.793s + 0.047 3. Michael Schumacher Mercedes 1m52.020s + 0.274 4. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m52.199s + 0.453 5. Felipe Massa Ferrari 1m53.065s + 1.319 6. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m53.290s + 1.544 7. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m53.539s + 1.793 8. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m53.543s + 1.797 9. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m54.382s + 2.636 10. Romain Grosjean Lotus-Renault δε χρονομετρήθηκε |
Χρόνος εισόδου στο Q3: 1m56.931s Διαφορά από 1ο Q2
|
11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m57.009s + 2.112
|
12. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m57.071s + 2.174
|
13. Nico Rosberg Mercedes 1m57.108s + 2.211
|
14. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m57.132s + 2.235
|
15. Bruno Senna Williams-Renault 1m57.426s + 2.529
|
16. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m57.719s + 2.822
|
17. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m57.895s + 2.998
|
Χρόνος εισόδου στο Q2:1m47.105s Διαφορά από πρώτο Q1
|
18. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m48.044s + 1.765
|
19. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m49.027s + 2.748
|
20. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m49.477s + 3.198
|
21. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m51.618s + 5.339
|
22. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m52.742s + 6.463
|
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m53.040s + 6.761
|
24. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m54.143s + 7.864
|
Πηγη
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/
0 σχόλια: