Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Γνωστός τραγουδιστής εναντίον Γεωργαντά

Γνωστός τραγουδιστής εναντίον Γεωργαντά

Δεν προλαβαίνει πλέον τα μέτωπα που ανοίγονται εναντίον του ο Θέμης Γεωργαντάς και αφορμή είναι τα περίφημα μουσικά βραβεία του MAD.


Τη στιγμή που η Άντζελα Δημητρίου τα έχωνε στον Γεωργαντά μέσα από την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, ένας άλλος γνωστός τραγουδιστής επίσης εξέφραζε το μεγάλο παράπονο που έχει από τον παρουσιαστή. Ο λόγος για τον Σαράντη Σαλέα, τον τραγουδιστή της νέας επιτυχίας «Στην καρδιά μου βάζω αμπάρες» από τη διαφήμιση του «Κίτσου» και της «Τασούλας».
Στα πρόσφατα βραβεία, ο Θέμης τραγούδησε το εν λόγω άσμα, αλλά αυτό αντί να χαροποιήσει τον Σαλέα, τον πίκρανε. Ο λόγος; Τον εξήγησε ο ίδιος σην κάμερα του Star«Εγώ ήμουν σπίτι μου, έβλεπα την εκπομπή και στεναχωρήθηκα πάρα πολύ. Γιατί δεν μπορείς κύριε Γεωργαντά παρόλο που σε συμπαθώ, να μην αναφέρεις τον δημιουργό. Τον τραγουδιστή!»
Γνωστός τραγουδιστής εναντίον Γεωργαντά
Αποκάλυψε επίσης ότι δεν τον κάλεσαν στην εκδήλωση. «Δεν με καλέσανε. Ούτε πρόσκληση δεν μου στείλανε! Το μόνο που τους ενδιέφερε, ήταν να πάρουν το τραγούδι μου. Τίποτε άλλο. Δεν ξέρω γιατί. Με αντιπαθεί ο κύριος Γεωργαντάς;» Μάλιστα, έριξε και το «καρφακι» του, που έρχεται σε απόλυτη συμφωνία και με τις δηλώσεις της Δημητρίου περί «παρέας».
«Αν το έλεγε αυτό το τραγούδι κάποιος φίλος τους, από την παρέα τους, θα είχε αναφέρει το όνομα του καμιά 10αρια φορές!» δήλωσε με νόημα ο γνωστός λαϊκός τραγουδιστής.




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: