Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Ρ.Κορομηλά: «Το γράψιμο με βοήθησε πολύ. Είμαι πολύ ήρεμη»


Ήρεμη και κατασταλαγμένη δηλώνει πλέον η Ρούλα Κορομηλά. Παραμένοντας μέσα στην τηλεόραση, αλλά πίσω από τις κάμερες έχει το χρόνο να ασχοληθεί με τη νέα της αγαπημένη ασχολία, τη συγγραφή παραμυθιών.
Τέσσερα παιδικά παραμύθια, «Ο Νέφης, συννέφης», «Το ελάφι και το αγριολούλουδο», «Πετάει, πετάει…!» και η «Αγάπη από ξύλο» θα κυκλοφορήσουν σύντομα στα βιβλιοπωλεία.

Η ίδια τονίζει ότι το γράψιμο τη βοήθησε να βρει τις ισορροπίες της.

«Το γράψιμο με βοήθησε πολύ. Είμαι πολύ ήρεμη. Σου μιλάω ειλικρινά πως τώρα και να μου γράψει κάποιος κάτι άσχημο δε θα στεναχωρηθώ. Ξέρεις πώς ήμουν παλιά, που έκλαιγα και φώναζα… Τώρα θα χαμογελάσω και θα πω: «τι λέει τώρα αυτός;», είπε.

Ωστόσο για όσους την έκριναν στο παρελθόν αρνητικά και αυστηρά, πλέον φαίνεται πως είναι κάτι που δεν την απασχολεί καθόλου: «Δεν έχω και δε θέλω να αποδείξω τίποτα. Ίσως ακούγεται εγωιστικό, αλλά είναι αλήθεια, έτσι αισθάνομαι! Οι άνθρωποι που δεν έχουν επιλεκτική μνήμη και είναι αντικειμενικοί μπορούν να ξεχωρίσουν την προσφορά μου στο χώρο. Οι άλλοι, αυτοί που θέλουν να δημιουργήσουν καταστάσεις, το βλέπουν, αλλά δε θέλουν να το πιστέψουν. Γιατί αυτοί δεν έγιναν ποτέ αυτό που ήθελαν να γίνουν. Sorry κιόλας δηλαδή…», είπε όλο νόημα.

Το γεγονός ότι δεν απέκτησε δικά της παιδιά, ήταν αυτό που την ώθησε να γράψει παιδικά παραμύθια, συγκεκριμένα δηλώνει: «Πιθανότατα να είναι και αυτή η έλλειψη που με οδήγησε σε αυτό. Αλλά για να μην έγινε για κάποιο λόγο θα συνέβη. Το ότι έχω αδυναμία στα παιδιά είναι γνωστό και από εκεί ξεκινάνε όλα. Σίγουρα λοιπόν για κάποιο λόγο δεν απέκτησα παιδί. Δεν είναι όμως ότι κοιμάμαι και ξυπνάω με αυτή την επιθυμία», είπε.



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: