Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Παπαβασιλείου: Η σχέση μου με τη Ναταλία



Πολλά ακούστηκαν κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής χρονιάς για τις σχέσεις της Έλενας Παπαβασιλείου με τη Ναταλία Γερμανού.


Η ξανθιά πληθωρική παρουσιάστρια αναφέρθηκε στις φήμες και στην πραγματικότητα γύρω από το «κλίμα» που επικρατεί ανάμεσά τους.

«Από την προσωπική μας επαφή δεν μου έδωσε να καταλάβω η Ναταλία την εντύπωση ότι αποτελώ για εκείνη “κόκκινο πανί”. Αν γράφτηκαν ή ειπώθηκαν κάποια πράγματα, δεν υπήρχε δική μου συμμετοχή, ούτε υπό τη μορφή δηλώσεων ούτε σαν αποτέλεσμα κάποιας συμπεριφοράς μου. Σχόλια συγκρούσεων συνηθίζεται να γίνονται στην περίπτωση που συνεργάζονται δύο γυναίκες. Δεν είναι εντυπωσιακό ότι, ενώ σε διάφορες εκπομπές οι παρουσιαστές ανταλλάσσουν βαριές κουβέντες και έχουν ανεβάσει τους τόνους, τελικά η ερώτηση έγινε σε μένα, που ποτέ δεν έχω δημιουργήσει καμία αφορμή ούτε δημοσίως ούτε ιδιωτικά;» δήλωσε η Έλενα.


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: