Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Μαχαιρίτσας: «Με έχει ρουφήξει το σύστημα»


Ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας μίλησε για τις αλλαγές που φέρνει ο χρόνος σε κάθε άνθρωπο και εξηγεί πώς έχει βρει τον τρόπο να λειτουργεί μέσα στο σύστημα.


«Με έχει ρουφήξει το σύστημα, αλλά προσπαθώ να ανθίσταμαι όσο μπορώ και με κάποια αισθητική. Μέσα στο σύστημα είμαι. Σιγά, δεν θα το παίξω τώρα ότι είμαι απ’ έξω. Όλοι μέσα στο σύστημα είμαστε. Δεν είναι κακό να είσαι μες στο σύστημα. Μπορείς να είσαι μέσα και να κάνεις κι εποικοδομητικά πράγματα. Για να είσαι απ’ έξω, πρέπει να είσαι ο Νταβέλης ή ο Γκάντι. Το αντέχεις αυτό;».

Πώς βλέπει τον εαυτό του;

«Βλέπω έναν ταλαίπωρο, μια αστεία φάτσα... Εντάξει αυτό πάει με τις στιγμές, αλλά γενικά μου έχουν περάσει τα ναρκισσιστικά. Μικρότερος είχα και τέτοια. Είχα την αίσθηση πως είμαι γεννημένος αρχηγός, προσωπικότητα. “Ψωνάρα” κανονική. Τώρα όμως οι άνθρωποι που έχω κοντά μου με αγαπάνε πολύ. Κι εγώ τους αγαπώ. Με τα χρόνια γίνονται οι σχέσεις, με τα χρόνια καταλαβαίνεις πόσο μαλάκας ήσουν, με τα χρόνια βλέπεις τα λάθη σου και τα διορθώνεις. Αν μπορείς...».

Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: