Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

8 ενδείξεις ότι το σώμα της Aniston γίνεται καλύτερο χρόνο με το χρόνο


Δες πώς άλλαξε (προς το καλύτερο) από χρόνο σε χρόνο το σώμα της Jennifer Aniston, από την εποχή των "Friends" και του Brad Pitt μέχρι σήμερα.

Είναι γνωστή για τη λαμπερή της εμφάνιση και το καλλίγραμμο κορμί της που προκαλεί τη ζήλια ακόμα και γυναικών, που έχουν τα μισά της χρόνια. H Jennifer Aniston αποδεικνύει ότι, αν θες, το σώμα σου μπορεί να γίνει καλύτερο με τα χρόνια.

2004
Στην παραλία των Καννών, στη Γαλλία, κατά τη διάρκεια ταξιδιού με τον τότε σύζυγό της, Brad Pitt. Όπως είχε πει η ίδια στο περιοδικό Self, "εκείνη την εποχή δεν έκανα καθόλου γυμναστική".

2005
 
Η Jen σε παραλία της Καραϊβικής, μαυρισμένη και σαφώς πιο γυμνασμένη, αφού είχε ήδη αρχίσει να κάνει γιόγκα και τα αποτελέσματα την ενθουσίασαν: "Τα πόδια μου έγιναν πιο λεπτά, τα χέρια μου έγιναν πιο λεπτά και ίσως ψήλωσα και λίγο, επειδή ίσωσα επιτέλους τη σπονδυλική μου στήλη", είχε πει η ίδια.

2007
Δυο χρόνια μετά, η κοιλίτσα της κατά τη διάρκεια των διακοπών της στο Μεξικό, κάνει και πάλι την εμφάνισή της. Φαίνεται ότι η Jen δεν ήταν και πολύ τυπική στο πρόγραμμα της γιόγκα. "Είμαι ρεαλίστρια. Αν συνεχίσω να τρώω τίποτε άλλο εκτός από burger και πατάτες δεν θα αποκτήσω ποτέ το ιδανικό σώμα. Μπορεί να τα καταφέρω κάποια στιγμή να αλλάξω τη διατροφή μου, αλλά σίγουρα όχι τώρα", παραδέχτηκε εκείνη την εποχή.

2008
 
Οι κοιλιακοί της αχνοφαίνονται και οι ώμοι της είναι ξεκάθαρα πιο γυμνασμένοι στις διακοπές της στο Μαϊάμι. "Νιώθω πολύ καλύτερα σήμερα απ' ό,τι στα είκοσι ή στις αρχές των τριάντα μου και έχω συμφιλιωθεί περισσότερο με το μυαλό και το σώμα μου", είπε στο περιοδικό GQ,

2009
Στα 40 της (εδώ στις διακοπές της στο Cabo) το σώμα της ήταν καλύτερο σε σχέση με πέντε χρόνια πριν. Οι κοιλιακοί της καλογυνασμένοι, το κορμί της σφιχτό και σφριγηλό. "Νιώθω πιο άνετα - και όχι μόνο με την ηλικία μου", αποκάλυψε σε συνέντευξή της εκείνη την περίοδο. "Δεν έχω νιώσει ξανά τόσο καλά με τον εαυτό μου. Και νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που φαίνεται".

2010
Στο Cabo και πάλι στο Μεξικό, λίγο πριν τα 41α της γενέθλια, σε ένα ταξίδι που έκανε με την Sheryl Crow και την Courteney Cox. Κάπου εκεί (λένε) ήταν και ο κινηματογραφικός Λεωνίδας, Gerard Butler.

2011
 
Σε στιγμές χαλάρωσης στην παραλία του Malibu. Το σώμα της είναι και φαίνεται καλλίγραμμο και γυμνασμένο. H Jennifer αφιερώνει πλέονι πολύ χρόνο στην άσκηση.

2012
H Jennifer με τον αγαπημένο της Justin Theroux στο Capri, στην Ιταλία. Αν και η φωτογραφία είναι μακρινή, οι άψογες γραμμές του σώματός είναι ευδιάκριτες.
Δες και μια πιο κοντινή για να πειστείς.





Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: