Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

SCARLETT JOHANSSON


«Δεν μου αρέσει να κερδίζω τίτλους όπως “Η πιο σέξι γυναίκα στη Γη”».


Στα 27 της, η Scarlett Johansson έχει ήδη συνεργαστεί με σκηνοθέτες όπως ο Woody Allen, ο Christopher Nolan και η Sofia Coppola και έχει προταθεί τρεις φορές για Χρυσή Σφαίρα. Έχει όμως επίσης δει αρκετά συχνά το όνομά της σε λίστες με τις πιο σέξι γυναίκες του πλανήτη -κάτι που, όπως δηλώνει η ίδια, κάθε άλλο παρά επιδιώκει.

«Υπάρχουν τόσες υπέροχες γυναίκες εκεί έξω που ούτε καν είναι ηθοποιοί» λέει στο ιταλικό Grazia. «Δεν μου αρέσει να μου δίνουν τίτλους όπως “Η πιο σέξι γυναίκα στη Γη”. Σαν ηθοποιός, προτιμώ την ανωνυμία».

Και, επιμένοντας πως «Ποτέ δεν θέλησα να είμαι sex symbol», η Scarlett Johansson, που ξεκίνησε την καριέρα της στο Hollywood σε ηλικία 10 ετών, ενώ στα 14 πρωταγωνίστησε δίπλα στον Robert Redford στην ταινία «Ο Γητευτής των Αλόγων», προσθέτει: «Μεγαλώνοντας, νομίζω ότι μπορώ να αντεπεξέλθω σε πιο πολύπλευρους ρόλους. Έχω ξεπεράσει το στάδιο της ενζενί -ήταν κάτι που μου άρεσε και είμαι ευγνώμων που το πέρασα, αλλά τελείωσε».




Πηγή:madamefigaro.gr



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: