Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Διάσημη διεθνής celebrity αποκαλύπτει πως χρωστά την επιτυχία της σε ένα βίντεο πορνό!

Διάσημη διεθνής celebrity αποκαλύπτει πως χρωστά την επιτυχία της σε ένα βίντεο πορνό!

Και είναι πολύ χαρούμενη γι αυτό!

Μην απορείτε γιατί κυκλοφορούν παντού γυμνές φωτογραφίες της Kim kardashian, είτε να φτιάχνει αυγά είτε να απολαμβάνει με την... όπισθεν το πρωινό της! Το κορίτσι ξέρει τι κάνει φυσικά και το απολαμβάνει καθώς τίποτα δεν συμβάινει πλέον εν αγνοία της.

Μία φορά έπεσε θύμα δημοσιοποίησης των... καυτών ιδιαίτερων στιγμών της- όταν ο φρέσκος τότε πρώην της Ray J αποφάσισε να πουλήσει μία ιδιωτική κασέτα πορνό των δυο τους να επιδίδονται σε όλων των ειδών τις σεξουαλικές περιπτύξεις και να θησαυρίσει! Φυσικά, τίποτα από ό, τι έβγαλε ο Ray J δεν συγκρίνεται με την εκτόξευση της καριέρας της τότε reality star, στα όσα έχει κερδίσει τόσο οικονομικά όσο και σε χρήμα, η Kim, μπαίνοντας στη λίστα με τις πιο πλούσιες και ισχυρές γυναίκες του πλανήτη.
«Ευχαριστώ», είπε το κορίτσι στον πρώην της που της το έκανε αυτό και της έδειξε πώς πρέπει να συμπεριφέρεται κανείς της ζωή. «Έχω αλλάξει πολύ από τότε, πραγματικά. Παλιά ήμουν αλλού- έκανα σχέσεις μόνο με μικρότερους, δεν σκεφτόμουν το μέλλον και ζούσα για το τώρα. Δεν είχα επίγνωση του πώς λειτουργεί ο κόσμος γύρω μου και δεν είχα σε καμία περίπτωση την κρίση και το επιχειρηματικό μυαλό που έχω τώρα», εξομολογήθηκε η Kim στο πλατό της Oprah, μαζί με την οικογένειά της και συνέχισε...

Untitled
«Στενοχωρήθηκα, ήταν φρικτό αλλά δεν το πήρα κατάκαρδα. Ίσα ίσα κατάλαβα πως εφόσον ο κόσμος με γνώρισε μέσα από αυτό- δηλαδή με τον χειρότερο τρόπο- έπρεπε να δουλέψω 10 φορές περισσότερο για να κερδίσω τον σεβασμό του. Έτσι και έκανα καταφέρνοντας να γυρίσω όλη αυτή την αρνητική δημοσιότητα προς όφελός μου»!
Φυσικά, η ΚΚ δεν παρέλειψε να μιλήσει για τον γάμο αστραπή της, το νέο έρωτά της τον Kanye West καθώς και τη μητέρα της. Συγκεκριμένα όταν ρωτήθηκε από την Oprah τι έχει να πει που ο κόσμος θεωρεί πως η μητέρας της, Kris Jenner θεωρείται από τον κόσμο ως προαγωγός των παιδιών της, είπε: «Δεν το δέχομαι αυτό για τη μητέρα μου! Μας στηρίζει τόσο πολύ στις επιλογές μας που δεν φεύγει ποτέ από δίπλα μας ακόμη και αν διαφωνεί. Δεν υπάρχει κάποιος που μας νοιάζεται και θέλει το καλό μας πιο πολύ από την μητέρα μας».
Untitled_copy
Όσο για τον 72 ημερών γάμο της με τον Kris Humphries, είπε: «Ναι, έχω κάνει λάθη και πρέπει να ζήσω με τις επιλογές μου. Δεν θα κάθομαι να κολλάω στο παρελθόν!»
Και τέλος για τον Kanye«Όπως η Kourtney είχε 'επιφοίτηση' (ναι έτσι είπε!) όταν έγινε μάνα, εγώ είχα 'επιφοίτηση' μία φορά όταν βγήκε το βίντεο στη φόρα και μία όταν χώρισα. Είμαι πολύ καλά. Πολύ συνειδητοποιημένη. Κάνω πλέον παρέα με άτομα μεγαλύτερά μου μέχρι και 30 χρόνια και κερδίζω πολλά από αυτούς. Χαίρομαι που για πρώτη φορά είμαι με κάποιον 2 χρόνια μεγαλύτερό μου και όχι 5 χρόνια μικρότερο»!
Τάδε Έφη Kim και κανείς δεν αμφιβάλλει πως ξέρει πολύ καλά τι της γίνεται- εκ του αποτελέσματος πάντα!





Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: