Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Εκτός εαυτού ο Μπλαχίν



Λεκτικό επεισόδιο με δημοσιογράφο είχε ο Όλεγκ Μπλαχίν, στη συνέντευξη Τύπου μετά την ήττα της Ουκρανίας με την Αγγλία, η οποία έφερε τη συνδιοργανώτρια εκτός συνέχειας του Euro 2012.


O δημοσιογράφος ρώτησε τον Μπλαχίν γιατί χρησιμοποίησε τον Γκούσεφ, που κατά την άποψη του βρίσκεται εκτός φόρμας και ο προπονητής της Ουκρανίας, «εξερράγη»: «Εάν είσαι άνδρας, σήκω, έλα μαζί μου έξω και πάμε να το συζητήσουμε πρόσωπο με πρόσωπο».

Ο Μπλαχίν συνέχισε: «Μπορείς να γράφεις ότι θέλεις. Εάν δεν σου αρέσω, πες το. Όμως έλα να μου το πεις κοιτώντας με στα μάτια, εάν έχεις το κουράγιο. Οφείλεις να σεβασθείς όσα έχω κάνει στο ποδόσφαιρο. Έπαιξες ποτέ ποδόσφαιρο; Πρέπει να σέβεσαι εμένα και την δουλειά μου. Δεν θα αφήσω κανέναν να κριτικάρει την ομάδα μου».

Στην συνέχεια, ο υπεύθυνος Τύπου της UEFA για τον αγώνα, έσπευσε να ηρεμήσει τα πνεύματα, ζητώντας από τους δημοσιογράφους να υποβάλουν ερωτήσεις και να μην εκφράζουν προσωπική άποψη, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πρόκειται για συνέντευξη Τύπου. Εδώ δεν είναι δικαστήριο».




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: