Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Πώς επηρεάζει τα κινηματογραφικά εισιτήρια η κρίση στην Ευρωζώνη;





Το περιοδικό Variety συνοψίζει τα στοιχεία της πτώσης των εισιτηρίων στις ευρωπαϊκές χώρες που πλήττονται περισσότερο από την οικονομική αναταραχή στην Ευρωπαϊκή Ενωση.


πορεί να μη χρειαζόμασταν το Variety για να το καταλάβουμε, αλλά η φρέσκια, στοιχειοθετημένη έρευνα του έγκυρου trade paper δίνει μια ακριβή και συγκροτημένη εικόνα του πόσο η κρίση στην Ευρωζώνη επηρεάζει την κινηματογραφική αγορά: πολύ, είναι η απάντηση.
Στην Ιταλία, την πτώση κατά 10% στα εισιτήρια του 2011 (με τελικό σύνολο 833 εκ. δολάρια) διαδέχτηκε μια επιπλέον πτώση κατά 12% φέτος, μέχρι τις 10 Ιουνίου του 2012, όπου τα εισιτήρια αγγίζουν τα 372 εκ. δολάρια.
Στην Ισπανία, που επιβίωσε το 2011 με πτώση μόνο 2,7%, είδε το 2012 πτώση επιπλέον 12%, φτάνοντας τα 311 εκ. δολάρια.
Στην Πορτογαλία από τον φετινό Ιανουάριο ως τον Μάιο τα εισιτήρια έπεσαν κατά 11%, ενώ στηνΙρλανδία κατά 7%.
Για την Ελλάδα, το Variety αναφέρεται σε πτώση 8% το 2010, με επιπλέον 7% το 2011, χωρίς όμως να συμπεριλαμβάνει φετινά στοιχεία.
Ο ειδικός αναλυτής του Screen Digest, Ντέιβιντ Χάνκοκ, δηλώνει ότι «δύο συνεχόμενες χρονιές πτώσης δεν είναι υγιές δείγμα (σώπα…). Για την ακρίβεια, κάτι τέτοιο συμβαίνει σπάνια στο ευρωπαϊκό, ή ακόμα και το παγκόσμιο box office.»
Οι ελπίδες όλων εξακολουθούν να στρέφονται στο δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, μια και θα βγουν στις αίθουσες τα μεγάλα αμερικανικά block busters, αρχής γενομένης με το «The Amazing Spider-Man», αλλά τους μήνες που πέρασαν, στις παραπάνω χώρες, οι μεγάλες αμερικανικές παραγωγές γενικά δεν έκαναν τα αναμενόμενα νούμερα. Η αιτία, φυσικά, είναι το μεγάλο ποσοστό ανεργίας στους θεατές των 25 χρόνων και κάτω, στο νεανικό κοινό, δηλαδή, που αποτελεί το κατεξοχήν target audience γι’ αυτές τις ταινίες. Αντίθετα, πιο καλλιτεχνικοί τίτλοι όπως το «The Artist», που απευθύνονται σε μεγαλύτερες ηλικίες, κινήθηκαν πολύ καλύτερα.
«Υπάρχει μια βολική ιδέα,» συνεχίζει ο Χάνκοκ, «ότι το σινεμά ποτέ δεν επηρεάζεται από τις οικονομικές κρίσεις. Μόνο που στην πραγματικότητα ποτέ δεν έχουμε ξαναδεί κρίση αυτού του μεγέθους.»
Κι όπως χαρακτηριστικά αστειεύεται ο Ιταλός παραγωγός Αντζελο Μπαρμπαγκάλο, «παλιά οι νέοι έβγαιναν για σινεμά και πίτσα. Τώρα πάνε για πίτσα, στην καλύτερη περίπτωση!»






Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: