Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Νέα επίθεση Μαυρίδη σε Παπαρίζου: «Εκείνη είναι υπεράνω κι εγώ είμαι ο μ@λ@κ@ς της υπόθεσης;»

Νέα επίθεση Μαυρίδη σε Παπαρίζου: «Εκείνη είναι υπεράνω κι εγώ είμαι ο μ@λ@κ@ς της υπόθεσης;»

Η κόντρα ανάμεσα στην Έλενα Παπαρίζου και τον Τόνι Μαυρίδη δεν έχει τέλος. Τα πυρά μεταξύ τους δίνουν και παίρνουν χωρίς κανείς να μπορεί να ξέρει τι είναι αλήθεια και τι όχι, εκτός φυσικά από τους πρωταγωνιστές.


Μετά τις δηλώσεις του γνωστού μάνατζερ ότι η τραογουδίστρια θέλει να τον καταστρέψει και να τον γ@μ..., τώρα ο Τόνι Μαυρίδη συνεχίζει την επίθεση με ποιο σκληρές δηλώσεις. Αυτή τη φορά ο μάνατζερ μιλά στην «Μεσημεριανή Μελέτη» με περισσότερες λεπτομέρειες και γεγονότα.

«Με ενόχλησε η συνέντευξη της στον Κωστόπουλο»

«Με ενόχλησε η συνέντευξη στον Κωστόπουλο. Γιατί μίλησε για την προσωπική μας ζωή. Κι όπως κι εκείνη δεν θέλει να μιλάνε για την προσωπική της ζωή, το ίδιο ισχύει και για μένα. Ντράπηκα γιατί έχω οικογένεια όπως έχει κι εκείνη. Αν εγώ είχα σεξουαλική ζωή μαζί της ή όχι, αυτά με το δάχτυλο τα νεύματα με ενόχλησαν πολύ! Ότι πήγε στο σπίτι μας και με βρήκε με την κοπέλα δεν αληθεύει. Εγώ χώρισα με την Έλενα Απρίλιο. Πρώτη φορά ήρθε σπίτι μας τον Οκτώβριο. Είχαν περάσει 6-7 μήνες... δεν ήρθε να πάρει ούτε κλειδιά ούτε χαρτιά όπως είπε. Ήρθε να στεγνώσει ένα παντελόνι στο στεγνωτήριο. Αυτό είναι το πρώτο ψέμμα. Με αποτέλεσμα να φανεί η Εύα σαν αντροχωρίστρα. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Σήμερα σ΄ ένα άλλο περιοδικό λέει ότι με βρήκε με άλλη. Αυτό είναι παρερμηνεία. Είχαμε χωρίσει 6 μήνες. Το κορίτσι το γνώρισα τον Αύγουστο. Η Έλενα... έτυχε να έρθει με κάποιο σκοπό, δηλαδή ήρθε με ένα παντελόνι για να το στεγνώσει. Έτσι μου είπε και το έβαλε στο στεγνωτήριο. Αυτά μπορεί να σου φαίνονται αστεία αλλά είναι αλήθεια».

«Εγώ δεν κάνω κόνξες στην Έλενα»

«Μην το λες έτσι. Όχι ο ένας στον άλλον.Εγώ δεν κάνω. Δεν λέω έχει σπίτι, το σπίτι μας, αλλά να κάνει κάτι τέτοιο, το ερμηνεύω ως κόνξα. Δεν μου άρεσε ακόμη που πήγε και είπε ότι εγώ αποσύρω τα εξώδικα. Τι είναι αυτό; ότι εκείνη είναι υπεράνω κι εγώ είμαι ο μ@λ@κ@ς της υπόθεσης; Θα μπορούσε να πάρει ο δικηγόρος της το δικό μου και να πει κάναμε λάθος. Αλλά να βγαίνεις και να λες όλ΄αυτά, υπάρχει κάτι άλλο από πίσω».

Υπάρχει πιθανότητα επανασύνδεσης;

«Όταν τελειώνει κάτι μέσα σου, τελειώνει! Δεν σημαίνει ότι δεν την αγαπάω σαν άνθρωπο. Έκανε τον κύκλο του. Ήταν 12 χρόνια πολύ ωραία... Πέρασε αυτός ο έρωτας. Προχωράμε!»

Πως θ΄αντιδράσει όμως αν μάθει ότι έχει καινούργια σχέση;

«Θα χαρώ να κάνει καινούργια σχέση. Αν το θέλει η αλήθεια της και αν είναι όντως ερωτευμένη. Αν το κάνει όμως γι΄άλλους λόγους, θα λυπόμουν πάρα πολύ!»

Παράλληλα, αποκαλύπτει πως η ερωτική μπαλάντα που ερμήνευσε η Έλενα Παπαρίζου στα βραβεία MAD ήταν δική του ιδέα:

«Εγώ το σκέφτηκα αυτό και της το πρότεινα πριν τρία χρόνια. Επειδή της είχα πει ότι αυτόν τον καιρό παίζουν πολλά dance τραγούδια, πρέπει να κάνουμε τη διαφορά. Πίστευα ότι σαν πιο παλιά τραγουδίστρια έπρεπε να κάνει αυτό που ταιριάζει στην εικόνα της. Δεν χρειάζεται να βγαίνει πάντα σαν κοριτσάκι. Υπάρχουν πολλά young girls. Για τον στίχο τώρα, όλες οι μπαλάντες μιλάνε για αγάπη, άρα δεν πιστεύω ότι έγινε για εμάς. Δεν σημαίνει πάντως ότι επειδή το είπα εγώ τότε, έγινε τώρα. Ήταν σωστή επαγγελματική κίνηση».

Γιατί όμως δεν πήγε στα βραβεία MAD;

«Δεν με κάλεσε κανένας αλλά δεν θα είχα πρόβλημα, όπως παραβρέθηκε εκεί και ο Γιάννης Λάτσιος. Και ο Γιάννης χώρισε αλλά πήγε. Το ότι χωρίζουν κάποιοι δεν σημαίνει ότι δεν θα παρευρεθούν στον ίδιο χώρο. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα!»

Όσο για το αν είναι ακόμα ερωτευμένος μαζί της;

«Είναι χαζές αυτές οι ερωτήσεις! Γιατί δεν ρωτάς την Έλενα; Εκείνη δεν δήλωσε πως ότι έχει τελειώσει μέσα σου έχει τελειώσει; το ίδιο ισχύει και με μένα. Έχω αποδείξει στον κόσμο ότι έχω προχωρήσει».

Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: