Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

A. Ρέμος: Μιλάει για όσα λέγονται για την προσωπική του ζωή και δηλώνει: "Αδικήθηκα κατάφορα"



O Αντώνης Ρέμος στην τελευταία συνέντευξη που έδωσε μίλησε για την οικονομική κρίση της χώρας και πόσο ακριβά πληρώνει ο ίδιος αυτό το τίμημα, για το πόσο πολύ αδικήθηκε που κινδύνεψε να καταστρέψει και την ίδια του την ζωή αλλά και για την προβολή της προσωπικής του ζωής...


Σύμφωνα με το περιοδικό Metro Weekend ο γνωστός τραγουδιστής παραδέχθηκε ότι πληρώνει πολύ ακριβά το τίμημα της κρίσης στη χώρα μας: Είμαι από αυτούς που πληρώνουν πολύ ακριβά το τίμημα αυτής της κρίσης και στηρίζω την οικονομία αυτής της χώρας με όλη μου τη δύναμη. Δεν υπάρχει διασκέδαση. Και μη γελιόμαστε από κάποιες φωτογραφίες που δείχνουν Σάββατο βράδυ κάνα δύο μαγαζιά να είναι γεμάτα, ενώ ουσιαστικά δεν είναι, αφού η κατανάλωση είναι σχεδόν μηδαμινή. Πρέπει να καταλάβουμε ότι το πρόβλημα είναι καθολικό. Υπάρχει πόλεμος και σε έναν πόλεμο το πρώτο που κόβεις είναι το περιττό. Το περιττό πάντα είναι η διασκέδαση. Είμαστε, λοιπόν, οι πρώτοι που έχουμε υποστεί τη μεγαλύτερη ζημία και την υφιστάμεθα καθημερινά. Όλοι οι κλάδοι, βέβαια, αλλά εμείς περισσότερο.



Όσον αφορά την προβολή της προσωπικής του ζωής ο ίδιος δήλωσε ότι δεν το έχει προκαλέσει ποτέ: Σίγουρα, είναι πάρα πολύ άκομψο και ενοχλητικό να δημιουργούν καταστάσεις  γύρω από την ιδιωτική σου ζωή, και μάλιστα χωρίς να το επιδιώκεις. Ποτέ μου, μα ποτέ δεν έχω επιδιώξει την προβολή της. Το ότι υπάρχει μια μερίδα του Τύπου που ασχολείται με τα προσωπικά των «επωνύμων» είναι κάτι που παρατηρείται σε όλο τον κόσμο και είναι δικαίωμά τους. 



Δεν ανακαλύψαμε την πυρίτιδα. Απλώς να μην παρεμβαίνει τα όρια του κακόγουστου και της ηθικής. Από εκεί και πέρα, παίρνουμε άλλα μέτρα. Δεν έχω δώσει δικαίωμα, όμως κοιτάω να ζω τη ζωή μου σαν φυσιολογικός άνθρωπος. Όλα έχουν να κάνουν με τον τρόπο που γίνονται κάποια πράγματα. Δεν έχω κρυφτεί πίσω από το δάχτυλό μου, ούτε έχω επιδιώξει να αναδείξω την ιδιωτική μου ζωή.




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: