Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

14 ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΥΣΤΙΚΑ



Ολόκληρη η αλήθεια γυμνή, σέξι (και λίγο απρόβλεπτη) βρίσκεται μπροστά σου. Κι εσύ περιμένεις ακόμη να την ακούσεις από το δικό της στόμα;


Η γυναίκα που έχει κάνει κατάληψη στη δεξιά πλευρά του κρεβατιού σου θα σε κοιτάξει στα μάτια, θα αγγίξει τα χέρια σου και θα σου πει ότι σε αγαπάει. Κι εσύ θα την πιστέψεις. Δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά. Ο τρόπος άλλωστε που σε κοιτάει, που σε κρατάει, που σε αγκαλιάζει, ακόμα και το γεγονός που ξέρει τι θέλεις πριν της το ζητήσεις, όλα, μα όλα, μαρτυρούν την παραπάνω αλήθεια. Μόνο που δεν είναι όλα τα πράγματα στη ζωή τόσο ξεκάθαρα. Πώς, λοιπόν, να είναι στις ερωτικές σχέσεις; Η γυναίκα θα σου δώσει μεν το σώμα της, αλλά την καρδιά της δεν θα σου την ανοίξει τελείως - θα σε αφήσει απλώς να τη δεις μέσα από την κλειδαρότρυπα, ενώ έχει φροντίσει να πετάξει το κλειδί της. Τα μυστικά που σου κρύβει μπορεί να τα υποψιαστείς σε ένα πονηρό της χαμόγελο, αν στραβοκαταπιεί, σε μία τρίλεπτη (παγκόσμιο ρεκόρ) σιγή της. Είναι αυτά που αφορούν περασμένους εραστές, βρώμικες φαντασιώσεις και δεδομένα των οποίων έχει την αποκλειστική τους χρήση. Ενα δείγμα της κρυμμένης αυτής γνώσης θα πάρεις στις γραμμές που ακολουθούν. Είσαι ψυχολογικά προετοιμασμένος γι’ αυτό που θα διαβάσεις; Αν ναι, τότε, go boy!
1. ΠΟΤΕ ∆ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να σου πω τον πραγµατικό αριθµό των εραστών µου. Οσο και αν σου φαίνοµαι πειστική, όταν µου κάνεις τη σχετική ερώτηση, βαθιά µέσα µου (καλά, όχι και τόσο) υποκρίνοµαι. Για να έχεις κάποιον µπούσουλα ο άνθρωπος, σου λέω τα εξής: αν µια γυναίκα σου πει ότι οι άντρες µε τους οποίους έχει κοιµηθεί είναι τέσσερις, εσύ να υπολογίζεις γύρω στους επτά. Αν σου πει δύο, τότε εσύ είσαι ο δεύτερος και όχι ο τρίτος, ενώ αν σου πει τρεις, τότε… τότε φίλε µου την πάτησες, γιατί ούτε εκείνη δεν θυµάται τον ακριβή αριθµό. Επίσης, να ξέρεις ότι τα one night stands δεν πιάνονται για εκείνη. Α! Και όταν το έκανε µε τον παιδικό της φίλο, µετά από ένα µπουκάλι σανγκρία, επίσης δεν µετράει (κι εκείνος ο Ιταλός, το καλοκαίρι του ’98 στη Ζάκυνθο, ήταν απλώς µία θερινή επιπολαιότητα - τι θες τώρα;).
2. ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ότι κάναµε σεξ πολύ πριν το κάνουµε…
3. …ΚΑΙ ΤΩΡΑ που το κάνουµε υπάρχουν -οµολογώ- φορές µέσα στο µήνα που «περνώ και µόνη µου καλά» - και συγκεκριµένα κάτι κυριακάτικα µεσηµέρια στον καναπέ του σαλονιού. Ε, όχι εσύ δεν είσαι παρών (τουλάχιστον, όχι σωµατικά).
4. ΑΚΟΜΗ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ τον πρώην µου (known as katharma) και σε συγκρίνω µαζί του. Τις περισσότερες φορές βγαίνεις εσύ νικητής. Τις υπόλοιπες, πάλι, όχι.
5. ΟΤΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ τηλέφωνό σου αναστατώνοµαι (σε τέτοιο βαθµό που σπάω τα νεύρα όσων βρίσκονται δίπλα µου). Την περίοδο αυτή, µεταξύ του πρώτου ραντεβού και του «Πέρασα πολύ ωραία απόψε, πότε θα σε ξαναδώ;», πίστεψέ µε, την περνάω σε slow motion. Οπότε µην ανησυχείς για το αν θα σε περάσω για ανυπόµονο. Τηλεφώνησέ µου, στείλε µου γραπτό µήνυµα, επικοινώνησε µαζί µου µε σήµατα καπνού, τέλος πάντων, κάνε κάτι.
6. OΛΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΠΡΩΗΝ τις έχω καταχωρηµένες σε ειδικό folder στη µνήµη του εγκεφάλου µου.
7. OΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ χάνω την όρεξή µου για φαγητό, δεν κάνω δίαιτα.
8. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΚΟΛΛΗΤΟΣ σου που µου είναι αρκετά συµπαθής, ωραίος, σέξι και υπάρχει κι ένας άλλος τον οποίο πολύ θα ήθελα να του βάλω καθαρτικό στον καφέ του µια µέρα. Ετσι, για το fun της υπόθεσης.
9. ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟ DVD µε την Pamela και τον Tommy Lee -και για άλλα δύο πορνό που έχεις στο συρτάρι σου- κι έχω σκεφθεί και την ατάκα που θα σου πω όταν µου προτείνεις να τα δούµε.
10. ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΟΙΗΘΕΙ οργασµό. Μία φορά. Εντάξει, τρεις.
11. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ να σε κάνω να ζηλεύεις. Την επόµενη, λοιπόν, φορά που θα πέσει στην αντίληψή σου ότι φλερτάρω µε τον µπάρµαν ή µε κάποιον άγνωστο, να ξέρεις ότι ουσιαστικά φλερτάρω µαζί σου µε έναν ιδιαίτερο τρόπο.
12. ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΑΩ έναν καβγά είναι γιατί δεν µου δίνεις τη σηµασία που θέλω και όχι γιατί ξέχασες το καπάκι της τουαλέτας ανοιχτό ή γιατί δεν άδειασες το τασάκι. Νιώθω παραµεληµένη κι αυτό µου βγαίνει σε νεύρα και τα νεύρα µου φουντώνουν όλο και περισσότερο όταν µου λες «εντάαααξει, τι να κάνω τώρα;» αντί να µε πάρεις αγκαλιά και να µε φιλήσεις.
13. ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΟΤΕ που είχες βγει µε τους κολλητούς σου και ήρθες τα ξηµερώµατα και µε βρήκες να κοιµάµαι ήρεµη σαν πουλάκι; Ε, λοιπόν, όλο το βράδυ σκεφτόµουν τι κάνεις, σε ποιες µιλάς, αν θα µε σκέφτεσαι καθόλου και, ναι, το έπαιζα η ωραία κοιµωµένη, γιατί στην ουσία ήµουν ξύπνια µε τα µάτια µου ερµητικά κλειστά.
14. ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΛΕΙΨΕΙ η γυναικοπαρέα (οι φίλες µου κι εγώ) που έβγαινε έξω Παρασκευή βράδυ και χόρευε µέχρι το πρωί, αλλά διστάζω να το επιχειρήσω, γιατί φοβάµαι ότι θα ξαναβγείς µε τους κολλητούς σου και θα ζήσω το Νο 13 σε επανάληψη.




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: