Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

«Δεν χρειάζομαι photoshop εγώ!» (pics & vid)


Χωρίς ρετούς ή photoshop κυκλοφορεί η Coco στα περίπτερα στο περιοδικό In Touch. «Πάντα αισθανόμουν ελεύθερη μέσα στο σώμα μου!»

 ομολογεί η προκλητική τηλεπερσόνα, σύζυγος του ράπερ και ηθοποιού Ice-T, ενόψει του νέου κύκλου του ριάλιτι Ice-T loves Coco, που κάνει πρεμιέρα στις 19 Φεβρουαρίου. «Όταν ήμουν μικρούλα έτρεχα γυμνή γύρω γύρω. Ήμουν γυμνίστρια!» παραδέχεται γελώντας. 



«Ο πισινός της είναι ένας πλανήτης!» λέει περήφανα ο σύζυγός της και επισημαίνει ότι δεν είνα αποτέλεσμα χειρουργικής επέμβασης αλλά δώρο της φύσης. «Έχει τους δικούς της νόμους βαρύτητας!» προσθέτει. Τι πιστεύει η ίδια η Coco που παρουσιάζει το σώμα της στο κοινό με όλα τα ψεγάδια του κ.λπ. κ.λπ.; «Δεν έχω πρόβλημα» διατείνεται. 



Παρά τα παραπάνω κιλά της, λέει ότι αυτό το σημείο είναι το βαρύτερο που έχει φθάσει ποτέ αλλά «έχω αυτοπεποίθηση γιατί είμαι μέσα μου χαρούμενη. Κι έχω έναν σύζυγο που μου λέει συνέχεια ότι είμαι όμορφη». 


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: