Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

«Κράτησα την ιδιωτική μου ζωή μακριά απ’το lifestyle»


«Κράτησα την ιδιωτική μου ζωή μακριά απ’το lifestyle»
Ο Γιώργος Μαζωνάκης φωτογραφήθηκε και μίλησε στο περιοδικό «OUT» για την προσωπική του ζωή, τον χρόνο που περνάει από πάνω του και αν τον ενοχλεί αλλά και για το gay κοινό.


Για την προσωπική του ζωή: «Ήμουν και παραμένω ντροπαλός. Κράτησα την ιδιωτική μου ζωή μακριά από το λεγόμενο lifestyle, δεν επιθυμούσα να με κυνηγάνε να με φωτογραφίσουν σε μια άσχετη, ας πούμε, βραδινή μου έξοδο, δεν μου ταιριάζουν εμένα αυτά. Άλλωστε, δεν πιστεύω ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται πραγματικά να μάθει με ποιους βγαίνει ο τάδε ή ο δείνα».

Για τον χρόνο που περνάει: «Κατηγορηματικά όχι και χωρίς ιδιαίτερη σκέψη, δεν με ενοχλεί. Το αντίθετο. Σημασία έχει ο άνθρωπος να μεγαλώνει καλά, η εξωτερική ωριμότητα να συμβαδίζει με την εσωτερική. Αφήστε που καμία φορά, αν το δούμε και καθαρά σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης, μεγαλώνοντας γινόμαστε ομορφότεροι».

Πως αντιδράει στο gay κοινό: «Τους αντιμετωπίζω όπως όλο τον κόσμο! Η σεξουαλική επιθυμία ενός ανθρώπου τον καθορίζει ως κοινό; Μην τρελαθώ. Καμιά φορά γίνονται διαχωρισμοί με ατυχή κριτήρια. Για να είμαστε σωστοί σε αυτή τη συζήτηση πρέπει να λέμε τα πράγματα πιο συγκεκριμένα. Για μένα είναι ξεκάθαρο, πάντως, ότι όλοι οι πολίτες έχουν παντού τα ίδια δικαιώματα».



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: