Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Dita Von Teese: Λανσάρει σέξι εσώρουχα (pics)


Μια σέξι σειρά εσωρούχων με το όνομα Von Follies λανσάρει η βασίλισσα του μπουρλέσκ Dita Von Teese, η οποία τα φόρεσε και πόζαρε στον φωτογραφικό φακό.


Η 40χρονη σε πρόσφατη συνέντευξή της είπε ότι την προετοιμασία μιας σημαντικής εξόδου την κάνει αποκλειστικά και μόνο η ίδια: «Δεν χρειάζεται να προσλάβω ομάδα για να με ετοιμάσει, αλλά δεν κατηγορώ και όσους το κάνουν. Ισως δεν έχουν χρόνο. Εμένα μου αρέσει να δημιουργώ μόνη μου την εμφάνισή μου στο κόκκινο χαλί. Να βάφομαι μόνη μου και να φτιάχνω τα μαλλιά μου».




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: