Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Κέιτ Γουίνσλετ: μένει λεπτή με μαγείρεμα & πιλάτες


"Έχω κάνει δίαιτες που μου έκαναν κακό. Τώρα λατρεύω το σώμα μου", αποκάλυψε η βραβευμένη με Όσκαρ Κέιτ Γουίνσλετ και εξηγεί γιατί πλέον ξέρει πώς να προσέχει το σώμα της.

Μιλώντας σε μεγάλο αμερικάνικο περιοδικό, η Γούινσλετ αποκαλύπτει πως ποτέ δεν ένιωσε άβολα με το σώμα της αφού έχει τεράστια αυτοπεποίθηση ενώ ξεκαθαρίζει πως δεν είναι μέσα στις προθέσεις της να κάνει κάποια πλαστική επέμβαση για να βλετιώσει την εμφάνισή της:

"Δεν έχω κανένα θέμα με κάποιο σημείο επάνω μου που θα ήθελα να αλλάξω κάνοντας μια αισθητική επέμβαση, ούτε εύχομαι να είχα το σώμα κάποιας άλλης, ούτε και σιχαίνομαι κάποιο σημείο στο σώμα μου".

Φυσικά, ακόμα και η Κέιτ αναγνωρίζει πως τα πράγματα δεν ήταν πάντα τόσο ρόδινα:

"Όταν ήμουν αρκετά πιο παχουλή είχα ένα θέμα αλλά με τους άλλους. Όλοι με κοιτούσαν κι έλεγαν. Μα τι ωραίο πρόσωπο που έχεις. Εκεί καταλάβαινα πως αυτό που πραγματικά ήθελαν να πουν είναι 'μα τι κρίμα που από το λαιμό και κάτω δεν είσαι τόσο ωραία".

Πώς απέκτησε το σέξι σώμα της η Κέιτ

Στην ίδια συνέντευξη η Γουίνσλετ αποκαλύπτει πως σαν μικρό παιδί οι συμμαθητές της την κορόιδευαν για το βάρος της. Πάντως η 35χρονη ηθοποιός αποκαλύπτει τα μυστικά που την βοηθούν να διατηρεί την σιλουέτα της άψογη:

"Μου αρέσει να μαγειρεύω. Μαγειρεύω κάθε μέρα. Το κοτόπουλο είναι η τροφή που προτιμώ. Δεν έχω προσωπικό προπονητή. Κάνω τη γυμναστική μου μόνη στο σπίτι με τη βόήθεια κάποιων dvd. Μου αρέσει πολύ το Πιλάτες και πρόσφατα ξεκίνησα να τρέχω αλλά δεν τα καταφέρνω και πολύ καλά.

Και από κυτταρίτιδα πως πάμε;

"Έχω κυτταρίτιδα. Όμως δεν έχω τον χρόνο για να πάω γυμναστήριο. Κάνω ό,τι μπορώ εδώ στο σπίτι. 20 λεπτά πιλάτες με τη βοήθεια κάποιου dvd είναι αρκετά.

Το 2009, η Γουίνσλετ μας είχε συγκλονίσει αποκαλύπτωντας πως στο παρελθόν είχε εθιστεί στα χάπια αδυνατίσματος τα οποία χρησιμοποιούσε για να χάσει κιλά.

"Έχω κάνει δίαιτες που μου έκαναν κακό. Έτρωγα μόνο μήλα, καρότα και λίγο μαύρο καφέ ως έφηβη. Κάποια στιγμή είχα τέτοια εμμονή να ασυνατίσω που τρεφόμουν μόνο με χάπια αδυνατίσματος για ένα τρίμηνο. Τώρα κατάλαβα πόσο κακό κάνω στον εαυτό μου και επανήλθα"!


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: