Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Κάρμα! Κάθε δράση έχει και αποτέλεσμα.


Ζηζή Πατεράκη: Κάρμα! Κάθε δράση έχει και αποτέλεσμα.
Κάρμα! Κάθε δράση έχει και αποτέλεσμα.

Και τι γίνεται με αυτούς που βασανίζονται; με ρώτησε η φίλη μου. Θέλουν να βασανίζονται κατά αυτόν τον τρόπο; Ακόμα και σε επίπεδο λαού, που υποφέρει μαζικά από πολλά δεινά!
Η άποψη μου είναι ότι θερίζουν ότι έσπειραν στο παρελθόν τους ( ίσως και σε προηγούμενες ζωές ) γιατί η ζωή μας εδώ είναι ένα μικρό πέρασμα της αιώνιας ψυχής μας, που δεν γνωρίζει χρόνο, γήινο χρόνο. Μπορεί αυτοί που υποφέρουν να γίνουν μια ζωντανή ευκαιρία για αυτούς που θέλουν να βοηθήσουν. Η δύναμη που κινεί αυτόν τον μηχανισμό του κάρμα είναι η ίδια η Δύναμη της ζωής, είναι η επιθυμία για εξέλιξη σε ψυχικό επίπεδο, είναι η Δύναμη που σου λέει εσωτερικά να μπορέσεις να ξαναθυμηθείς ποιός είσαι αληθινά. Ο Θεός-Αγάπη δεν είναι ποτέ κάτι έξω από Εμένα. Ο Θεός - Αγάπη είμαι εγώ και αν δεν ζητήσω δεν θα λάβω ποτέ.
Για να ζητήσω πρέπει να έχω κατανοήσει και η κατανόηση δύσκολα γίνεται μαζικά, από έναν λαό ολόκληρο για παράδειγμα και είναι πάντα ατομική υπόθεση. Γι’ αυτό λέμε ένας - ένας προχωράμε και στο τέλος γινόμαστε πολλοί μαζί που ζούμε στην δόνηση της Αγάπης, χωρίς ζήλεια για τον διπλανό μας που τα κατάφερε. Αλλά παρατηρώντας και μαθαίνοντας χωρίς το εγώ. Και χωρίς να επιτρέπω να μου φέρονται οι άλλοι με άσχημο τρόπο σε αυτήν την διαδρομή. Αυτοσεβασμός και αυτοκυριαρχία. Όταν νευριάζω όταν μου φέρονται άσχημα, δίνω την δύναμή μου σε αυτόν που φέρθηκε έτσι. Καλό θα ήταν να εκπαιδευτώ βγάζοντας τον θυμό έξω από εμένα.
Όλοι αυτοί που βασανίζονται έχουν έρθει σε αυτήν τη ζωή γιατί επέλεξαν να βιώσουν ακριβώς αυτή την εμπειρία σε αυτήν τη ζωή. Είμαστε όλοι άνθρωποι-Θεοί αλλά δεν έχουμε και δεν εκπέμπουμε όλοι στην ίδια συχνότητα -στην ίδια υψηλή ή χαμηλή συχνότητα. Αυτό συμβαίνει σε προσωπικό επίπεδο ανάπτυξης. Δεν υπάρχει τιμωρία από κάποιον πιο ψηλά ή επιβράβευση πάλι από κάπου ψηλά!
Όσο για το τι πετυχαίνω και πόσο μπορώ να επιτύχω αυτά που θέλω, εξαρτάται από τον βαθμό της θέλησής μου. Ναι, μπορώ να αλλάξω το κάρμα μου, μόλις το συνειδητοποιήσω και δω ότι δεν μου είναι ευχάριστο να βασανίζομαι. Θέλω να προχωρήσω την ζωή μου με αγάπη, αρμονία και χωρίς διαμάχες πλέον.
Βασικό για την κατανόηση του κάρμα είναι ότι θερίζω αυτά που έχω σπείρει. Δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί κάτι άλλο. Όταν βάζεις σπόρους για ντομάτες, θα θερίσεις ντομάτες. Καλό να ξέρεις τι σπόρους έχεις βάλει ,για να προετοιμαστείς κατάλληλα. Έτσι την επόμενη φορά θα ξέρεις τι θα σπείρεις. Όταν κατανοήσω αυτόν τον Νόμο, δεν περιμένω υπομονετικά την μοίρα και τα δεινά που περνάω, αλλά αλλάζω αμέσως την συμπεριφορά μου για να προετοιμάσω την επόμενη ημέρα μου με φως και αγάπη!
Αυτό είναι το κάρμα.

Εδώ είναι ένας απλός οδηγός για να σας βοηθήσει να καλλιεργήσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και να αποφεύγετε ενέργειες που θα είναι επιβλαβείς. Η θετική ενίσχυση του Κάρμα σας είναι μια επιλογή. Επιλέξτε την καλοσύνη και στη συνέχεια παρακολουθήστε τι συμβαίνει - αυτή τη στιγμή.
1. Δείξτε σεβασμό σε όλους αυτούς που αντιμετωπίζετε.
2. Ψάξτε για το καλύτερο μέσα σε όλους.
3. Βάλτε στη ζωή σας τη συγχώρεση.
4. Όταν κάνετε ένα λάθος πείτε "Λυπάμαι."
5. Δώστε την αγάπη σας, όταν κάποιος το ζητήσει.
6. Βάλτε τις ανάγκες του παιδιού σας πριν από τις δικές σας
7. Όταν κάποιος σας μιλάει, να είστε πλήρως παρόντες.
8. Μάθετε να αγαπάτε τον εαυτό σας λίγο περισσότερο κάθε μέρα.
9. Μην είστε σκληρή με τα λόγια σας.
10. Να είστε ευγνώμονες για ό, τι ακριβώς έχετε.
11. Μοιραστείτε τη σοφία σας με εκείνους που το ζητούν.
12. Δώστε ό, τι δεν χρειάζεται.
13. Κοίτα πίσω σου, σταμάτησε και κράτησε την πόρτα ανοιχτή για τους άλλους.
14. Απολαύστε την κάθε στιγμή.
15. Κάντε το σωστό (ακόμα και όταν κανείς δεν βλέπει).
16. Δώστε πέντε φιλοφρονήσεις την ημέρα.
17. Χαλαρώστε. Αναπνεύστε.
Μπορείτε να βρείτε πολλά ακόμα είμαι σίγουρη. Καλό Κάρμα!

Ζιζή Πατεράκη
Διαισθητική Σύμβουλος
Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: