Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Cheryl Cole:"Έβαλε" κιλά και νιώθει πιο υγιής από ποτέ! ( photos + video )


Χαίρεται τις καμπύλες της
Οι θαυμαστές της ανησύχησαν πολύ όταν την είδαν να χάνει απότομα βάρος νωρίτερα φέτος έχοντας προσβληθεί από μαλάρια.



Η Cheryl Cole όμως κατάφερε να επανέλθει και να αποκτήσει ξανά τις… θελκτικές καμπύλες της, βάζοντας τρία κιλά (κάτι είναι κι αυτό) τους τελευταίους έξι μήνες.

Η ίδια δηλώνει ότι νιώθει πιο σέξι από ποτέ με τη νέα της εμφάνιση!


Η Cheryl που από νούμερο έξι στα ρούχα, τώρα έχει φτάσει να φοράει Οκτώβριος, φωτογραφήθηκε με μια ολόσωμη μπλε φόρμα που τόνιζε τις καμπύλες της για το περιοδικό Grazia.

Οι καμπύλες επανέρχονται για τα καλά. Έχω πάλι στήθος και… και μου αρέσει. Νομίζω ότι είναι σέξι. Συνήθως χάνω πολύ βάρος όταν δουλεύω πολύ. Τώρα είχα στη διάθεσή μου καιρό για να ξεκουραστώ και πήρα βάρος. Είμαι στο σπίτι και μαγειρεύω, είμαι πιο χαλαρή και πιστεύω ότι τώρα είμαι πιο υγιής λέει η ίδια. Πώς ήταν πέρυσι και πώς είναι φέτος  Στη συνέντευξη που παρέθεσε μίλησε για την εμμονή της με τα ψηλά τακούνια και αποκάλυψε ότι έχει… 2.000 ζευγάρια, τα οποία υπάρχουν σε κάθε σημείο του σπιτιού της.





ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: